Вяртанне нявыкарыстаных праязных дакументаў на цягнiкi гарадскіх i рэгiянальных зносін (у цягніках з ненумараванымі месцамі)

У адпаведнасці з Правіламі перавозак пасажыраў, багажу і грузабагажу чыгуначным транспартам агульнага карыстання, зацверджанымі пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17 ліпеня 2015 г. № 609:

80. Грашовыя сродкі за нявыкарыстаныя праязныя дакументы (білеты) на цягнікі з ненумераванымі месцамі не выплачваюцца, за выключэннем выпадкаў адмовы пасажыра ад паездкі па прычыне затрымкі адпраўлення цягніка больш чым на адну гадзіну, калі іншае не ўстаноўлена сапраўднымі Правіламі. Парадак вяртання грашовых сродкаў па такіх праязных дакументах (білетах) вызначаецца перавозчыкам.

81. Пры перапыненні паездкі па прычынах, якія залежаць ад пасажыра, у цягніках з ненумераванымі месцамі па праязным дакументу (білету) для разавай паездкі, аднаразовым білеце вяртанне грашовых сродкаў за адлегласць якая не пройдзена не ажыццяўляецца.

82. Зварот грашовых сродкаў за абанементныя білеты ажыцяўляецца перавозчыкам па пісьмовай заяве прад'яўніка абанементнага білета. Памер сумы, якая падлягае вяртанню па абанементным білеце, вызначаецца шляхам дзялення кошту абанементнага білета на колькасць дзён яго дзеянні і множання на фактычную колькасць дзён, якія засталіся да заканчэння тэрміну дзеяння гэтага білета з даты яго вяртання. Пры вяртанні абанементнага білета да пачатку тэрміну яго дзеяння вяртаецца яго поўны кошт.


Ці быў карысны артыкул?
0% карыстальнікі лічаць гэты артыкул карысным
Вам неабходна дадатковая інфармацыя?
Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю, напішыце нам або звярніцеся ў Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі па тэлефоне 105 beltelecom mts  velcom  life (кругласутачна). Пералік пытанняў, па якіх магчыма звярнуцца да работнікаў Кантакт-цэнтра
Пачатак работы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або пазваніце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне білетаў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Мы выкарыстоўваем файлы cookie

Гэта дапаможа вам эфектыўна выкарыстоўваць афіцыйны інтэрнэт-сайт Беларускай чыгункі і падтрымліваць карэктнае функцыянаванне яго сэрвісаў! Перад тым, як здзейсніць выбар настроек параметраў выкарыстання файлаў cookie, рэкамендуем азнаёміцца з Палітыкай апрацоўкі файлаў cookie.

Настроіць
Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47