Вакзал станцыі Бабруйск

Вакзал станцыі Бабруйск


Пералік паслуг/Размяшчэнне Кантактныя даныя
Прадастаўленне бесправаднога доступу ў інтэрнэт (Wi-Fi)

Бясплатны і безлімітны доступ пасля аўтарызацыі.

Зона пакрыцця Wi-Fi (сетка BelRW_Wi-Fi):

Парадак дзеянняў, неабходных для падключэння да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi.(па-руску)
Парадак карыстання Wi-Fi прапісаны ў пагадненні, азнаёміцца з якім спажывец можа непасрэдна на партале аўтарызацыі да атрымання кода аўтарызацыі. Без пацверджання згоды з умовамі Карыстальніцкага пагаднення карыстацца сеткай Wi-Fi немагчыма.
Чыгуначныя касы
  • афармленне, пераафармленне, вяртанне праязных дакументаў на цягнікі з нумараванымі месцамі;
  • афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумераваны месцамі;
  • афармленне, пераафармленне, вяртанне на цягнікі ў краіны Заходняй Еўропы.
-
  • прыём групавых заявак на рэзерваванне месцаў у цягніках з наступным афармленнем;
  • афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку.
Размяшчэнне: білетная каса станцыі Бярэзіна.
тэл. (+375 225) 46 51 21, (штодня з 06:45 да 20:00)
Прадастаўленне даведачнай інфармацыі відэатэрмінал кругласутачна
Камеры захоўвання
  • захоўванне ручной паклажы ў стацыянарнай камеры захоўвання;
  • захоўванне буйнагабарытных рэчаў і прадметаў, якія не адносяцца да ручной паклажы.
Кошт паслуг
тэл. (+375 225) 46 52 21, (кругласутачна), тэл. (+375 225) 46 53 11, (штодня з 07:00 да 19:00)
Зарадка сотавых тэлефонаў, ноўтбукаў, планшэтаў ажыццяўленне зарадкі прылад (стацыянарная камера захоўвання) кругласутачна
Паслугі іншых арганізацый
Назва паслугі
Грамадскае харчаванне
Грамадскія прыбіральні

Прадастаўленне даведачнай інфармацыі тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «Велком», СТАА «МТС», ЗАТ «БеСТ») (кругласутачна)
Начальнік вакзала тэл. (+375 225) 46 52 53
Дзяжурны памочнік начальніка вакзала тэл. (+375 225) 46 52 21, (+375 29) 238 22 53 (МТС)
Каса камеры захоўвання тэл. (+375 225) 46 52 21
Афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку (для юрыдычных асоб) тэл. (+375 225) 46 53 84
Прыём групавых заявак тэл. (+375 225) 46 51 21

Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі працуе ў кругласутачным рэжыме без выхадных дзён па тэлефонах:

(+375 222) 39 25 47 Белтэлекам
(+375 29) 739 25 47 МТС
(+375 25) 739 25 47 Life
(+375 29) 659 25 47 Velcom
і на электронны адрас brail@rw.by.

Белтэлекам (+375 225) 46 52 21, (+375 29) 238 22 53 (МТС) — дзяжурны памочнік начальніка вакзала станцыі Бабруйск.

Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Бабруйск
Даступнасць Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Бабруйск Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Бабруйск Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Бабруйск Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Бабруйск Ацэнка даступнасці
Прывакзальная плошча
Даступнасць частковая. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Для выезду на платформу маецца пандус.
Паркоўкі
Даступнасць поўная. Спецыяльна выдзеленыя месцы для размяшчэння аўтатранспарту МГН. Месца паркоўкі паказвае спецыяльны знак. Адлегласць ад паркоўкі да ўваходу ў вакзал 50 м.
Пуці руху
Даступнасць частковая. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Уваход у будынак вакзала з боку перона і прывакзальнай плошчы.
Платформы
Даступнасць частковая. Выхад на 1 платформу без перашкоды. Перамяшчэнне да платформах 2,3 ажыццяўляецца па пешаходным насцілах.
Інфармацыя і навігацыя
Даступнасць частковая. Для інфармавання пасажыраў выкарыстоўваюцца светлавыя паказальнікі, табло, піктаграмы. Гукавая інфармацыя дублюецца візуальнай на інфармацыйным табло.
Касы
Даступнасць частковая. Спецыялізаваная каса з паніжаным прылаўкам не прадугледжана.
Камеры захоўвання
Даступнасць частковая. Маюцца аўтаматычныя і ручныя камеры захоўвання. Аўтаматычныя камеры вар’іруюцца па вышыні.
Залы чакання
Даступнасць поўная.
Туалетныя пакоі
Даступнасць поўная. Маецца спецыяльна абсталяваны туалетны пакой у будынку грамадскага туалета. Уезд у будынак абсталяваны пандусам.
— поўная даступнасць
— частковая даступнасць
На вакзале пасажырам з абмежаванымі магчымасцямі аказваюцца наступныя віды паслуг:
  • прыняцце паведамлення з просьбай аб дапамозе ад асобы з абмежаванымі магчымасцямі, якая знаходзіцца на тэрыторыі чыгуначнага вакзала;
  • прыняцце заяўкі і аказанне дапамогі ў прычэпкі вагона для інвалідаў-калясачнікаў;
  • аказанне дапамогі па афармленню праязных дакументаў па заяве пасажыраў з абмежаванымі магчымасцямі або іх прадстаўнікоў;
  • аказанне дапамогі пры пасадцы і высадцы ў пасажырскі вагон.

Вакзальны комплекс абсталяваны пешаходнымі пераходамі, размешчанымі на адным узроўні паміж платформамі і перонам, для заезду (праезду) інвалідаў-калясачнікаў. Маецца візуальная інфармацыя, выкананая ў выглядзе інфармацыйных таблічак, на якіх размяшчаецца інфармацыя наступнага зместу: тэлефонны нумар, па якім пасажыр з абмежаванымі магчымасцямі можа звярнуцца ў выпадку цяжкай сітуацыі, якая ўзнікла на тэрыторыі чыгуначнага вакзала (тэл. 8 (022) 239 32 20).

Пачатак працы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або патэлефануйце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне квіткоў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47