Дынамічнае цэнаўтварэнне, скідкі і спецыяльныя прапановы
Дынамічнае цэнаўтварэнне:
Кошт праезду ў купэйных вагонах і вагонах СВ міжнародных цягнікоў, якія курсіруюць паміж Рэспублікай Беларусь і Расійскай Федэрацыяй, а таксама ў вагонах з месцамі для сядзення цягнікоў №717/718 і №721/722 Масква–Мінск вызначаецца з прымяненнем сістэмы дынамічнага кіравання тарыфамі і стымулявання попыту (далей – ДКТІСП).
ДКТІСП дыферэнцыруе кошт праезду ў залежнасці ад тэрмінаў набыцця праязных дакументаў і каэфіцыента занятасці месцаў у вагонах у міжнародных зносінах. Пералік каэфіцыентаў занятасці ажыццяўляецца пры кожным новым афармленні або вяртанні праязных дакументаў. Сістэма ў рэжыме рэальнага часу (on-line) аналізуе названыя фактары і, у залежнасці ад атрыманых дадзеных, вырабляе пераразлік кошту праезду па ўсім маршруце.
Асноўны прынцып ДКТІСП заключаецца ў наступным, чым вышэй попыт, менш месцаў і дзён да адпраўлення цягніка, тым вышэй цана на праезд.
Дынамічнае цэнаўтварэнне не ўжываецца пры разліку кошту праезду для арганізаваных груп пасажыраў.
Скідкі і спецыяльныя прапановы
Пры праездзе індывідуальных пасажыраў у плацкартных вагонах (прычапных і бесперасадачных) міжнародных цягнікоў, якія курсіруюць паміж Рэспублікай Беларусь і Расійскай Федэрацыяй, на бакавых месцах прымяняецца скідка 10% ад агульнага кошту праезду.