Вакзал станцыі Полацк

Вакзал станцыі Полацк

  Пералік паслуг/Размяшчэнне Кантактныя даныя

Прадастаўленне бесправаднога доступу ў інтэрнэт (Wi-Fi)

Бясплатны і безлімітны доступ пасля аўтарызацыі.

Зона пакрыцця Wi-Fi (сетка BelRW_Wi-Fi):

Парадак дзеянняў, неабходных для падключэння да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi.(па-руску)
Парадак карыстання Wi-Fi
прапісаны ў пагадненні, азнаёміцца з якім спажывец можа непасрэдна на партале аўтарызацыі да атрымання кода аўтарызацыі. Без пацверджання згоды з умовамі Карыстальніцкага пагаднення карыстацца сеткай Wi-Fi немагчыма.
вул. Кастрычніцкая, 44
  • фае;
  • зала чакання (2 паверх);

Чыгуначныя касы

афармленне, пераафармленне, вяртанне праязных дакументаў на цягнікі з нумараванымі месцамі;

афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумараванымі месцамі;

пераафармленне, вяртанне на цягнікі ў краіны Заходняй Еўропы;

 
прыём групавых заявак на рэзерваванне месцаў у цягніках з наступным афармленнем;

афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку;
тэл. (+375 214) 73 26 05 панядзелак-пятніца 08.00 -12.00, 13.00-17.00;

Прадастаўленне даведачнай інфармацыі

відэатэрмінал

кругласутачна;

Камеры захоўвання

захоўванне ручной паклажы ў стацыянарнай камеры захоўвання;захоўванне буйнагабарытных рэчаў і прадметаў, якія не адносяцца да ручной паклажы;

ксеракапіраванне;

Кошт паслуг

тэл. (+375 2145) 73 21 63 (кругласутачна);

Аказанне першай медыцынскай дапамогі

 

тэл.(+375 214) 73 26 04, (штодня з 06.00 да 20.00);

Зарадка сотавых тэлефонаў, ноўтбукаў, планшэтаў

ажыццяўленне зарадкі прылад (зала чакання).

(кругласутачна).

Паслугі іншых арганізацый
Назва паслугі Размяшчэнне
Грамадскае харчаванне  
Гандаль друкаванымі выданнямі  
Грамадскія прыбіральні  

 


Прадастаўленне даведачнай інфармацыі тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «Велком», СТАА «МТС») (кругласутачна)
Начальнік вакзала тэл. (+375 214) 73 22 53
Дзяжурны памочнік начальніка вакзала тэл. (+375 214) 73 29 15, (+375 29) 239 29 15 (МТС)
Каса камеры захоўвання тэл. (+375 214) 73 21 63
Афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку, прыём групавых заявак тэл. (+375 214) 73 26 05

Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі працуе ў кругласутачным рэжыме без выхадных дзён па тэлефонах:
     Белтэлекам (+375 222) 39 25 47;
     МТС (+375 29) 739 25 47;
     Life (+375 25) 739 25 47;
     Velcom (+375 29) 659 25 47
     і на электронны адрас brail@rw.by

     Белтэлекам (+375 214) 73 29 15, (+375 29) 239 29 15 (МТС) - дзяжурны памочнік начальніка вакзала станцыі Полацк.

Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Полацк
Даступнасць Паспорт доступности вокзала станции Полоцк Паспорт доступности вокзала станции Полоцк Паспорт доступности вокзала станции Полоцк Паспорт доступности вокзала станции Полоцк Ацэнка даступнасці
Прывакзальная плошча




Даступнасць 100%
Шырыня шляхоў руху не менш 2-х метраў, на ўсіх шляхах руху маецца прастору для развароту. Для ўезду ў вакзал маецца пандус. Падоўжны кут нахілу не менш за 25%.
Паркоўкі




Даступнасць 100%
На прывакзальнай плошчы спецыяльна выдзеленыя месцы для размяшчэння аўтатранспарту мгн ў колькасці 2- х парковачных месцаў.
Пуці руху




Даступнасць частковая.
Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. На прывакзальнай плошчы і пасажырскіх платформах № 2,3 выкладзеная плітка. Першая платформа часткова выкладзеная пліткай і часткова асфальтавае пакрыццё. Уваходныя дзвярныя праёмы падвойныя, кожны з якіх 0,7 м.
Мост




Даступнасць частковая
На беражках перона першай платформы часткова і другой платформы цалкам маюцца папераджальныя паласы. На першай платформе на асфальтавым пакрыцці і на 3 платформе папераджальныя паласы нанесеныя белай фарбай. На цэнтральным пераходзе прадугледжаны з'езды для інвалідаў-калясачнікаў для пераезду на 1,2 платформы.
Інфармацыя і навігацыя




Даступнасць частковая
Для інфармавання пасажыраў выкарыстоўваюцца паказальнікі, табло, піктаграмы. Гукавая інфармацыя дублюецца візуальнай на інфармацыйным табло. Лесвічныя маршы ў зале чакання пазначаныя сігнальнымі палосамі жоўтага колеру.
Касы




Даступнасць частковая
Размяшчэнне акенцаў білетных кас на вышыні 1,05 м ад узроўня падлогі. Прадугледжаны ў білетных кас мікрафоны для вядзення перамоваў з пасажырам, магчымасць рэгулявання гуку ажыццяўляецца касірам.
Камеры захоўвання




Даступнасць 100% Размешчаныя на першым паверсе аперацыйнага залы. Маюцца ў наяўнасці як аўтаматычныя камеры захоўвання, так і стацыянарная
Свабодны доступ у камеры захоўвання, што дазваляе пасажыру самастойна выбраць месца захоўвання ручной паклажы. Аўтаматычныя камеры вар'іруюцца па вышыні.
Залы чакання




даступнасць частковая
Размешчаны на другім паверсе вакзала. Лесвічны марш пазначаны сігнальнай паласой жоўтага колеру. На першым паверсе ў аперацыйным зале маюцца 4 лаўкі для пасажыраў на 12 пасадачных месцаў. Размяшчэнне інваліда-вазочніка магчыма на першым паверсе ў аперацыйным зале.
Туалетныя пакоі




Не адаптаваны
Камерцыйныя памяшканні




Даступнасць частковая
Не адаптаваныя памяшканні другога паверха залы чакання, (саюздрук). Даступнасць на першым паверсе (банкамат, апарат для продажу кавы і гарбаты).
— даступнасць поўная
— даступнасць частковая
— няма даступнасці

Пачатак працы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або патэлефануйце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне квіткоў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47