Вакзал станцыі Барысаў

Вакзал станцыі Барысаў

  Пералік паслуг/Размяшчэнне Кантактныя даныя

Прадастаўленне бесправаднога доступу ў інтэрнэт (Wi-Fi)

Бясплатны і безлімітны доступ пасля аўтарызацыі.

Зона пакрыцця Wi-Fi (сетка BelRW_Wi-Fi):

Парадак дзеянняў, неабходных для падключэння да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi.(па-руску)
Парадак карыстання Wi-Fi
прапісаны ў пагадненні, азнаёміцца з якім спажывец можа непасрэдна на партале аўтарызацыі да атрымання кода аўтарызацыі. Без пацверджання згоды з умовамі Карыстальніцкага пагаднення карыстацца сеткай Wi-Fi немагчыма.

вул. Працы,
  • зала чакання;
  • касавая зала;

Чыгуначныя касы

афармленне, пераафармленне, вяртанне праязных дакументаў на цягнікі з нумараванымі месцамі;

афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумараванымі месцамі;
 
афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку; старшы касір білетны (+375 177) 70 43 31 (па працоўных днях з 8.00 да 17.00)

Прадастаўленне даведачнай інфармацыі

відэатэрмінал

(кругласутачна);

Камеры захоўвання

захоўванне ручной паклажы;
выдача знойдзеных рэчаў;

Кошт паслуг

тэл. (+375 177) 70 42 73 з 8.00 да 20.00;
тэл. (+ 375 177) 70 42 61 з 20.00 да 8.00

Зарадка сотавых тэлефонаў, ноўтбукаў, планшэтаў

ажыццяўленне зарадкі прылад на платнай аснове(звяртацца да дыктара).

Кошт паслугі

ажыццяўленне зарадкі прылад на бясплатнай аснове

Размяшчэнне: 1 паверх

(кругласутачна)

Паслугі іншых арганізацый
Назва паслугі Размяшчэнне
Грамадскія прыбіральні  
Аўтамат гарачых напояў  

 


Прадастаўленне даведачнай інфармацыі тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «Велком», СТАА «МТС», ЗАТ «БеСТ») (кругласутачна)
Начальнік вакзала тэл. (+375 177) 70 42 53
Дзяжурны памочнік начальніка вакзала тэл. (+375 177) 70 42 61, (+375 29) 209 17 07 (МТС)
Старэйшы касір білетны тэл. (+375 177) 70 43 31
Набыццё праязных дакументаў (білетаў) па безнаяўным разліку тэл. (+375 177) 70 42 73, 70 42 61
Каса камеры захоўвання тэл. (+375 177) 70 42 73, 70 42 61

Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі працуе ў кругласутачным рэжыме без выхадных дзён па тэлефонах:

(+375 222) 39 25 47 Белтэлекам
(+375 29) 739 25 47 МТС
(+375 25) 739 25 47 Life
(+375 29) 659 25 47 Velcom
і на электронны адрас brail@rw.by.

Белтэлекам (+375 177) 70 42 61, 70 44 40, (+375 29) 209 17 07 (МТС) — дзяжурны памочнік начальніка вакзала станцыі Барысаў.

Пашпарт даступнасці вакзала
Даступнасць Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Барысаў Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Барысаў Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Барысаў Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Барысаў Ацэнка даступнасці
Прывакзальная плошча
Даступнасць поўная. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Для выезду на платформу маецца 4 пешаходных аднаўзроўневых насціла.
Паркоўкі
Даступнасць частковая. Спецыяльна выдзеленыя месцы для размяшчэння аўтатранспарту МГН адсутнічаюць, але ў раёне прывакзальнай плошчы размешчаны 2 паркоўкі.
Пуці руху
Даступнасць поўная. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Ўваходы ў будынак вакзала абсталяваны пандусамі.
Платформы
Даступнасць частковая. На беражках перонаў маюцца папераджальныя тактыльныя поласы. Частка платформы № 3 мае шырыню менш 2 метраў.
Пад’ёмныя механізмы
Адсутнічаюць.
Інфармацыя і навігацыя
Даступнасць частковая. Для інфармавання пасажыраў выкарыстоўваюцца інфармацыйныя дошкі, табло, піктаграмы. Гукавая інфармацыя дублюецца візуальнай на інфармацыйным табло.
Касы
Даступнасць частковая.
Камеры захоўвання
Даступнасць поўная. Свабодны доступ у камеры захоўвання.
Залы чакання
Даступнасць поўная.
Пакоі адпачынку
Адсутнічаюць.
Туалетныя пакоі
Даступнасць поўная. Маюцца спецыяльна абсталяваныя туалетныя пакоі для МГН ў будынку грамадскай прыбіральні.
— поўная даступнасць
— частковая даступнасць
Асобам з абмежаванымі магчымасцямі прадастаўляюцца наступныя паслугі:
  • арганізацыя прадстаўлення інфармацыі пасажыру пра пуць перамяшчэння ад/да транспартнага сродку, які даставіў, або чакаючага яго;
  • прадстаўленне інфармацыі пасажыру, а пры неабходнасці суправаджэнне пасажыра да ўсіх зон вакзальнага комплексу: прывакзальныя тэрыторыі, будынак вакзала, білетна-касавая зала, зала чакання, туалетныя пакоі, камера захоўвання, аб’екты грамадскага харчавання, платформы і перон, выхады і пераходы да іх;
  • прадастаўленне інваліднай калыскі для руху па тэрыторыі вакзала;
  • аказанне дапамогі пры афармленні праязных дакументаў, акрамя грашовых аперацый;
  • аказанне дапамогі пры карыстанні камерай захоўвання, акрамя грашовых аперацый;
  • заяўка на прадастаўленне месцаў у спецыялізаваным вагоне па вызначаным маршруце;
  • прадастаўленне месца для адпачынку і чакання цягніка (зала чакання);
  • транспарціроўка багажу;
  • аказанне дапамогі ў выглядзе прадстаўлення інфармацыі аб месцы прыбыцця або адпраўлення цягніка (пуць, платформа) суправаджаюць давераным асобам (пры атрыманні адпаведнай інфармацыі);
  • інфармаванне станцыі прызначэння пасажыра-інваліда аб аказанні яму дапамогі па прыбыцці.

Выканаўцамі аказваемых паслуг з’яўляюцца работнікі, у змену якіх чакаецца прыбыццё пасажыра: дзяжурны памочнік начальніка вакзала; дзяжурны па выдачы даведак; білетны касір; старшы білетны касір; работнік камеры захоўвання.

Пачатак працы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або патэлефануйце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне квіткоў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47