У якіх выпадках праязны дакумент (білет) можна перааформіць?
У адпаведнасці з пунктамі 41,42 Правілаў перавозак пасажыраў, багажу і грузабагажу чыгуначным транспартам агульнага карыстання, зацверджаных пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17.07.2015 № 609:

Пасажыр мае права на станцыі адпраўлення перааформіць праязны дакумент (білет) на цягнік (акрамя цягнікоў з ненумараванымі месцамі), які адыходзіць раней цягніка, на які набыты праязны дакумент (білет).

Пераафармленне праязных дакументаў (білетаў) на станцыі адпраўлення пры наяўнасці свабодных месцаў на раней адыходзячы цягнік, у вагон (на месца) больш высокага ці нізкага тыпу і (або) класа таго ж цягніка, у які быў аформлены першапачатковы праязны дакумент (білет), вырабляецца да станцыі прызначэння, названай у праязным дакуменце (білеце), калі да адпраўлення гэтага цягніка засталося менш за 24 гадзін.

Калі пераафармленне праязнога дакумента (білета) адбывацца ў цягнік больш высокай катэгорыі альбо ў вагон (на месца) больш высокага тыпу і (або) класа або па іншым маршруце руху цягніка без змены станцыі прызначэння, то з пасажыра спаганяецца розніца ў кошце праезду.

У выпадках змяншэння кошту паездкі пасажыру кампенсуецца розніца ў кошту першапачатковага і зноў аформленага праязных дакументаў (білетаў).

Дапускаецца пераафармленне дзіцячага праязнога дакумента (білета) на поўны праязны дакумент (білет) з выплатай розніцы ў кошце праезду.

Пры праездзе ў міжнародных зносінах, у краіны СНД і Балтыі, згодна з § 4 Артыкула 8 Пагаднення паміж чыгуначнымі адміністрацыямі дзяржаў-удзельніц Садружнасці Незалежных Дзяржаў, Латвійскай Рэспублікі, Літоўскай Рэспублікі, Эстонскай Рэспублікі аб асаблівасцях прымянення асобных нормаў Пагаднення аб міжнародным пасажырскім зносінах (СМПС) - ОП СМПС:

Пасажыр мае права на станцыі адпраўлення, названай у праязным дакуменце, перааформіць праязны дакумент на той жа або раней адыходзячы цягнік, да адпраўлення якога застаецца менш 24 гадзін (акрамя электронных праязных дакументаў, прад'яўленых да пераафармленні на чыгуначных станцыях Азербайджанскай Рэспублікі, Рэспублікі Арменія, Грузіі, Украіны, і групавых праязных дакументаў, бясплатных, ільготных, а таксама аформленых і аплачаных па безнаяўным разліку ў іншай дзяржаве). Пераафармленне праязнога дакумента на іншую асобу не дапускаецца.

Пераафармленне дапускаецца толькі да станцыі прызначэння, названай у праязным дакуменце, з магчымасцю замены класа (тыпу) вагонаў і месцаў. У выпадках павышэння кошту паездкі з пасажыра спаганяецца розніца ў кошту першапачатковага і зноў аформленага праязных дакументаў. Пры пераафармленні з паніжэннем кошту праезду выплата розніцы кошту праезду вырабляецца ў прэтэнзійным парадку ў адпаведнасці з нацыянальным заканадаўствам дзяржавы першапачатковага афармлення праязнога дакумента.

Дадзены парадак прымяняецца толькі для пераафармлення праязных дакументаў, аформленых ад станцыі адпраўлення адной дзяржавы да станцыі прызначэння іншай дзяржавы.
Ці быў карысны артыкул?
86% карыстальнікі лічаць гэты артыкул карысным
Вам неабходна дадатковая інфармацыя?
Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю, напішыце нам або звярніцеся ў Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі па тэлефоне 105 beltelecom mts  velcom  life (кругласутачна). Пералік пытанняў, па якіх магчыма звярнуцца да работнікаў Кантакт-цэнтра
Пачатак работы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або пазваніце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне білетаў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47