Вакзал станцыі Асіповічы

Вакзал станцыі Асіповічы

  Пералік паслуг/Размяшчэнне Кантактныя даныя

Прадастаўленне бесправаднога доступу ў інтэрнэт (Wi-Fi)

Бясплатны і безлімітны доступ пасля аўтарызацыі.

Зона пакрыцця Wi-Fi (сетка BelRW_Wi-Fi):

 

Парадак дзеянняў, неабходных для падключэння да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi.(па-руску)
Парадак карыстання Wi-Fi
прапісаны ў пагадненні, азнаёміцца з якім спажывец можа непасрэдна на партале аўтарызацыі да атрымання кода аўтарызацыі. Без пацверджання згоды з умовамі Карыстальніцкага пагаднення карыстацца сеткай Wi-Fi немагчыма.
вул. Вакзальная, 18
  • зала чакання;
  • касавая зала;

Чыгуначныя касы

афармленне, пераафармленне, вяртанне праязных дакументаў на цягнікі з нумараванымі месцамі;

афармленне праязных дакументаў на цягнікі з Ненумераваны месцамі;

афармленне, пераафармленне, вяртанне на цягнікі ў краіны Заходняй Еўропы;
 
прыём групавых заявак на рэзерваванне месцаў у цягніках з наступным афармленнем;

афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку;
тэл. (+375 223) 56 28 52 (штодзень з 07.00 да 19.30);

Прадастаўленне даведачнай інфармацыі

відэатэрмінал

(кругласутачна);

Камеры захоўвання

захоўванне ручной паклажы ў стацыянарнай камеры захоўвання;

Кошт паслуг

тэл. (+375 223) 56 24 28 (кругласутачна);

Аказанне першай медыцынскай дапамогі

Размяшчэнне: (г. Асіповічы, вул. Вакзальная, д.12, (адміністрацыйны будынак вагоннага дэпо)

тэл. (+375 223) 56 22 69 (штодзень з 07.30 да 20.00);

Зарадка сотавых тэлефонаў, ноўтбукаў, планшэтаў

ажыццяўленне зарадкі прылад (звяртацца ў касу камеры захоўвання).

(кругласутачна)

Паслугі іншых арганізацый
Назва паслугі
Аптэка
Гандаль друкаванымі выданнямі
Грамадскае харчаванне

 


Прадастаўленне даведачнай інфармацыі тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «Велком», СТАА «МТС», ЗАТ «БеСТ») (кругласутачна)
Начальнік вакзала тэл. (+375 223) 56 22 53
Дзяжурны памочнік начальніка вакзала тэл. (+375 223) 56 24 28, (+375 29) 239 22 53 (МТС)
Афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку (для юрыдычных асоб) тэл. (+375 223) 56 28 52

Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі працуе ў кругласутачным рэжыме без выхадных дзён па тэлефонах:

(+375 222) 39 25 47 Белтэлекам
(+375 29) 739 25 47 МТС
(+375 25) 739 25 47 Life
(+375 29) 659 25 47 Velcom
і на электронны адрас brail@rw.by.

Белтэлекам (+375 223) 56 24 28, (+375 29) 239 22 53 (МТС) — дзяжурны памочнік начальніка вакзала станцыі Асіповічы.

Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Асіповічы
Даступнасць Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Асіповічы Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Асіповічы Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Асіповічы Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Асіповічы Ацэнка даступнасці
Прывакзальная плошча
Даступнасць поўная. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Для выезду на платформу маецца пандус.
Паркоўкі
Даступнасць частковая. Спецыяльна выдзеленыя месцы для размяшчэння аўтатранспарту мгн адсутнічаюць. Адлегласць ад паркоўкі да ўваходу ў вакзал 25 м.
Шляхі руху
Даступнасць частковая. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Уваход у будынак вакзала з боку прывакзальнай плошчы і перона размешчаны на адным узроўні з тратуарнай дарожкай і платформай і не мае вертыкальных перашкод. Тактыльныя паласы адсутнічаюць.
Платформы
Даступнасць частковая. Выхад на 1 платформу без перашкоды. Перамяшчэнне да платформы 2 ажыццяўляецца па пешаходным насцілах.
Інфармацыя і навігацыя
Даступнасць частковая. Для інфармавання пасажыраў выкарыстоўваюцца светлавыя паказальнікі, табло, піктаграмы. Гукавая інфармацыя дублюецца візуальнай на інфармацыйным табло.
Касы
Даступнасць частковая.
Камеры захоўвання
Даступнасць частковая. Не да ўсіх камер захоўвання свабодны доступ.
Залы чакання
Даступнасць поўная.
Туалетныя пакоі
Даступнасць поўная. Маюцца спецыяльна абсталяваныя туалетныя пакоі для МГН ў будынку грамадскай прыбіральні.
— поўная даступнасць
— частковая даступнасць
Асобам з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі прадастаўляюцца наступныя паслугі:
  • арганізацыя суправаджэння пасажыра ад/да транспартнага сродку, які даставіў або які чакае яго;
  • суправаджэнне пасажыра да ўсіх зон вакзальнага комплексу: прывакзальныя тэрыторыі, будынак вакзала, касавы зала, зала чакання, платны туалет, медпункт, аб’екты грамадскага харчавання, платформы і пероны, выхады і пераходы да іх;
  • дапамогу ў карыстанні аўтаматызаванымі камерамі захоўвання;
  • аказанне дапамогі пры афармленні праязных дакументаў, у тым ліку пошук месцаў у спецыялізаваным вагоне па вызначаным маршруце;
  • прадастаўленне месца для чакання (зала чакання);
  • аказанне дапамогі пры пасадцы ў цягнік і высадцы (пры атрыманні адпаведнай інфармацыі);
  • інфармаванне станцыі прызначэння пасажыра-інваліда аб аказанні яму дапамогі па прыбыцці;
  • інфармаванне аб месцы прыбыцця/знаходжання цягніка, вагона (пуць, платформа).
Пачатак працы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або патэлефануйце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне квіткоў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47