Вакзал станцыі Мінск Пасажырскі

Вакзал станцыі Мінск Пасажырскі


Пералік паслуг/Размяшчэнне Кантактныя даныя
Прадастаўленне бесправаднога доступу ў інтэрнэт (Wi-Fi) Бясплатны і безлімітны доступ пасля аўтарызацыі.

Зона пакрыцця Wi-Fi (сетка BelRW_Wi-Fi):
Парадак дзеянняў, неабходных для падключэння да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi. (па-руску)
Парадак карыстання Wi-Fi
прапісаны ў пагадненні, азнаёміцца з якім спажывец можа непасрэдна на партале аўтарызацыі да атрымання кода аўтарызацыі. Без пацверджання згоды з умовамі карыстальніцкага пагаднення карыстацца сеткай Wi-Fi немагчыма. Замежным грамадзянам падключэнне да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi магчыма пры наяўнасці роўмінгу.

пл. Прывакзальная, 5
  • зала чакання Конкорс;
  • зала чакання 3 паверха;
  • зала чакання павышанай камфортнасці з функцыямі сэрвіс-цэнтра (СВ-клуб);

пл. Прывакзальная, 3 (будынак гасцініцы «Экспрэс»
  • хол, 1 паверх
  • калідор і нумары 3-8 паверхаў
Чыгуначныя касы афармленне, пераафармленне, вяртанне праязных дакументаў на цягнікі з нумараванымі месцамі;

афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумараванымі месцамі;
адміністратар білетных кас на вакзале, тэл. (+375 17) 225 51 42 (кругласутачна);


прыём групавых заявак на рэзерваванне месцаў у цягніках з наступным афармленнем;

афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку;
Размяшчэнне:
пл. Прывакзальная, 5

тэл./факс (+375 17) 225 51 46, тэл.  (+375 17) 225 62 46 (з 8.00 да 20.00 па працоўных днях);
Тэрміналы самаабслугоўвання з магчымасцю выкарыстання банкаўскай плацежнай карты ці наяўных грашовых сродкаў

афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумараванымі месцамі;

Размяшчэнне: касавая зала вакзала (правае крыло);

каля выхаду з тунэлю з боку вул. Вакзальная;

каля чыгуначных кас каля пуцей 22-24;

падземны ўзровень (тунэлі):
выхад на вул. Вакзальная (новы падземны тунэль),
выхад на вул. Кірава,
падземны пераход ад чыгуначнага вакзала да метро (з боку метро)

Прадастаўленне даведачнай інфармацыі

Інфармацыйна-даведачныя тэрміналы з функцыяй аўдыё-відэавызаў дзяжурнага па выдачы даведак кантакт-цэнтра Беларускай чыгункі

Размяшчэнне: 1 паверх

кругласутачна
Камеры захоўвання захоўванне ручной паклажы ў стацыянарнай камеры захоўвання і захоўванне буйнагабарытных рэчаў і прадметаў, якія не адносяцца да ручной паклажы;

Размяшчэнне: 0 паверх

 
Кошт паслуг

тэл. (+375 17) 225 06 71 (кругласутачна);
Паслугі насільшчыка па пераносцы ручной паклажы дастаўка ад/да цягніка да/ад аўтатранспарта;

 
Кошт паслуг
тэл. (+375 17) 225 19 45, тэл. (+375 33) 365 19 45 (МТС) (кругласутачна);
Зала чакання павышанай камфортнасці з функцыямі сэрвіс-цэнтра зарадка мабільных прылад; даведачна-інфармацыйныя паслугі (паслугі вакзала, маршрутная сетка гарадскога грамадскага транспарту, гарадскія славутасці);

трансляцыя тэлепраграм;
заказ на афармленне праязных чыгуначных дакументаў;

заказ на браніраванне месцаў у пакоях адпачынку (гасцініцы) вакзалаў Беларускай чыгункі і гасцініцах горада Мінска;

карыстанне электроннай поштай;

прадастаўленне інфармацыі пра паслугі залаў падвышанай камфортнасці на вакзалах Беларускай чыгункі;

выклік таксі;

выклік насільшчыка;

браніраванне столікаў у рэстаранах; экскурсійнае абслугоўванне;

выклік медработніка.

Платныя паслугі:
капіравальна-размнажальнай паслугі;

раздрукоўка тэксту; сканіраванне дакументаў;

Размяшчэнне: 2 паверх

 
Кошт паслуг

тэл. (+375 17) 225 00 52 (штодня з 10.30 да 22.30)


Знаходжанне ў пакоі маці і дзіцяці Размяшчэнне: 3 паверх

 

тэл. (+375 17) 225 69 09 (штодзень з 09.00 да 21.00);
Гасцініца «Экспрэс» Размяшчэнне: г. Мінск, пл. Прывакзальная, д.3. тэл.: (+375 17) 225 64 63, +375 (33) 622 64 63 (Viber, Telegram, WhatsApp) (кругласутачна).
Браніраванне нумароў  по e-mail: mpass_hotel@minsk.rw.by (працоўныя дні з 8.00 да 17.00).
Аккаунт в Instagram: @express_hotel_minsk.
Аказанне першай медыцынскай дапамогі Размяшчэнне: 1 паверх тэл. (+375 17) 225 37 94 (кругласутачна);
Зарадка сотавых тэлефонаў , ноўтбукаў, планшэтаў
ажыццяўленне зарадкі мабільных прылад на спецыяльна абсталяванай стойцы (пры наяўнасці ў пасажыраў зарадных прылад). Адміністрацыя не нясе адказнасць за захаванасць дадзеных прылад.

Размяшчэнне: 3 паверх

Кошт паслугі - бясплатна

кругласутачна

Паслугі іншых арганізацый

Назва паслугі Размяшчэнне
Аптэка 0 паверх
Цырульня 0 паверх
Грамадскае харчаванне 0-3 паверхі
Гандаль прамтаварамі 0,3 паверхі
Абмен валюты 0, 1, 2, 3 паверхі
Пошта 2 паверх
Гандаль друкаванымі выданнямі 0, 1, 2 паверхі
Грамадскія прыбіральні 0 паверх
Аддзяленне банка 2 паверх

Прадастаўленне даведачнай інфармацыі тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «А1», СТАА «МТС», ЗАТ «БеСТ») (кругласутачна)
Начальнік вакзала (прыёмная) тэл. (+375 17) 225 69 08
Дзяжурны памочнік начальніка вакзала тэл. (+375 17) 225 19 45, (+375 33) 365 19 45
Каса камеры захоўвання (захоўванне знойдзеных рэчаў) тэл. (+375 17) 225 06 71
Адміністратар гасцініцы «Экспрэс» тэл. (+375 33) 622 64 63 (Viber, Telegram, WhatsApp)
Адміністратар білетных кас на вакзале тэл. (+375 17) 225 51 42
Зала чакання павышанай камфортнасці з функцыямі сэрвіс-цэнтра тэл. (+375 17) 225 00 52
Афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку, прыём групавых заявак тэл. (+375 17) 225 51 46, тэл. (+375 17) 225 62 46

Віртуальны тур па чыгуначным вакзале станцыі Мінск-Пасажырскі

Кантактная інфармацыя:
Адрас: 220006, г. Мінск, пл. Прывакзальная, д. 3
Тэлефон: (+375 17) 225 64 63, (+375 17) 225 19 26 (факс)

Забраніраваць нумар можна па e-mail: mpas_hotel@minsk.rw.by (працоўныя дні з 8.00 да 17.00) або па тэл. (+375 17) 225 64 63 , (+375 33) 622 64 63 (Viber, Telegram, WhatsApp) (кругласутачна), а таксама праз сайт ostrovok.ru. Наш акаўнт у Instagram: @express_hotel_minsk.

Кошт паслуг гасцініцы "Экспрэс" 

Гасцініца "Экспрэс" размешчана ў самым цэнтры беларускай сталіцы паміж чыгуначным вакзалам і аўтавакзалам "Цэнтральны". Ідэальна падыдзе для дзелавой паездкі і сямейнага адпачынку.

Да паслуг кліентаў гасцініцы-нумары любой катэгорыі: ад трэцяга разраду да вышэйшага, што дазваляе выбраць аптымальны варыянт адпачынку ў залежнасці ад пажаданняў. Нумары можна зняць як на суткі, так і на працяглы перыяд. Сучасны дызайн інтэр'еру створыць цёплую і ўтульную атмасферу для станоўчых эмоцый.

Нумарны фонд гасцініцы складае 82 нумары, што дазваляе адначасова размясціць 129 чалавек. На 3 і 4 паверхах маюцца 2 нумары, 301 і 401, для асоб з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі: перад уваходам у нумар ўстаноўлена схема нумары, выкананая шрыфтам Брайля, нумары абсталяваны кнопкай выкліку персаналу, санвузел абсталяваны поручнем, маецца спецыяльны крэсла для прыняцця душа.

На першым паверсе гасцініцы маецца камера захоўвання, банкамат, кававы апарат, вендынгавы апарат з прадуктамі харчавання, інтэрактыўная інфармацыйная стойка з магчымасцю прагляду інтэр'еру нумароў, на ўсёй тэрыторыі гасцініцы дзейнічае бясплатнае падключэнне да сеткі wi-fi. Для кліентаў гасцініцы маецца бясплатная адкрытая аўтастаянка (неахоўваемая) на 15 парковачных месцаў. Непадалёку ёсць зарадныя станцыя для электрамабіляў.

Адміністратар дапаможа вызначыцца з выбарам нумары, акажа іншае садзейнічанне ў вырашэнні любых пытанняў, звязаных з знаходжаннем у гатэлі. Аплаціць паслугі можна любым зручным спосабам-наяўным, безнаяўным (па дамове) або банкаўскай картай.

Атрымайце асалоду ад прыгажосці беларускай сталіцы разам з сэрвісам гасцініцы "Экспрэсс"!

Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі працуе ў кругласутачным рэжыме без выхадных дзён па тэлефонах:

(+375 222) 39 25 47 Белтэлекам
(+375 29) 739 25 47 МТС
(+375 25) 739 25 47 Life
(+375 29) 659 25 47 А1
і на электронны адрас brail@rw.by.

Белтэлекам (+375 17) 225 19 45, (+375 33) 365 19 45 (МТС) — дзяжурны памочнік начальніка вакзала станцыі Мінск-Пасажырскі.

Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Мінск Пасажырскі
Даступнасць Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Мінск-Пасажырскі Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Мінск-Пасажырскі Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Мінск-Пасажырскі Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Мінск-Пасажырскі Ацэнка даступнасці
Прывакзальная плошча




Даступнасць поўная. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на, на ўсіх дарогах руху маецца прастор для развароту.
Паркоўкі




Даступнасць поўная. Насупраць будынка чыгуначнага вакзала на прывакзальнай плошчы маецца паркоўка для аўтатранспарту асоб з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі.
Пуці руху




Даступнасць частковая. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Уваходы ў будынак вакзала размешчаны на розных узроўнях. Перамяшчэнне на розныя ўзроўні ажыццяўляецца з дапамогай пад’ёмных механізмаў, пандусаў.
Платформы




Даступнасць частковая. Выезд на платформы ажыццяўляецца з дапамогай пешаходных тунэляў або пад’ёмных механізмаў, пандусаў.
Пад’ёмныя механізмы




Даступнасць поўная. Уваходы ў будынак вакзала размешчаны на розных узроўнях. Рух паміж паверхамі вакзала ажыццяўляецца з дапамогай пад’ёмных механізмаў.
Інфармацыя і навігацыя




Даступнасць частковая. Для інфармавання пасажыраў выкарыстоўваюцца тэхнічныя сродкі арыентавання, (у тым ліку светлавыя) электронныя табло, піктаграмы. Гукавая інфармацыя даводзіцца па сетцы гучнага абвесткі.
Касы




Даступнасць частковая. Абсталявана спецыяльная (паніжаная) каса ў левым крыле чыгуначнага вакзалу.
Камеры захоўвання




Даступнасць поўная. Маюцца стацыянарныя камеры захоўвання.
Залы чакання




Даступнасць поўная. Доступ у залы чакання ажыццяўляецца з дапамогай пад’ёмных механізмаў.
Туалетныя пакоі




Даступнасць поўная. Маюцца спецыяльна абсталяваныя туалетныя пакоі для асоб з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі ў памяшканні платных туалетаў.
Пакоі адпачынку (Гасцініца «Экспрэс»)




Даступнасць частковая.
— поўная даступнасць
— частковая даступнасць
Для асоб з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі прадугледжаны:
  • сустрэча і суправаджэнне (пры неабходнасці дапамогу ў перамяшчэнні) па тэрыторыі вакзальных комплексаў якія маюць або плануюць набыццё праязных дакументаў у цягнікi міжнародных, міжрэгіянальных ліній і рэгіянальных ліній бізнес-класа;
  • прадастаўленне інваліднага крэсла-каляскі;
  • аказанне сітуацыйнай дапамогі пры набыцці паслуг, якія прадстаўляюцца на вакзалах;
  • аказанне садзейнічання пры перамяшчэнні ручной паклажы (багажу) да або пасля праезду ў цягніках;
  • аказанне дапамогі пры пасадцы (высадцы) у цягніках міжнародных, міжрэгіянальных ліній і рэгіянальных ліній бізнес-класа.

Пачатак работы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або пазваніце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне білетаў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Мы выкарыстоўваем файлы cookie

Гэта дапаможа вам эфектыўна выкарыстоўваць афіцыйны інтэрнэт-сайт Беларускай чыгункі і падтрымліваць карэктнае функцыянаванне яго сэрвісаў! Перад тым, як здзейсніць выбар настроек параметраў выкарыстання файлаў cookie, рэкамендуем азнаёміцца з Палітыкай апрацоўкі файлаў cookie.

Настроіць
Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47