Вакзал станцыі Жлобін

Вакзал станцыі Жлобін

  Пералік паслуг/Размяшчэнне Кантактныя даныя

Прадастаўленне бесправаднога доступу ў інтэрнэт (Wi-Fi)

Бясплатны і безлімітны доступ пасля аўтарызацыі.

Зона пакрыцця Wi-Fi (сетка BelRW_Wi-Fi):

Парадак дзеянняў, неабходных для падключэння да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi.(па-руску)
Парадак карыстання Wi-Fi
прапісаны ў пагадненні, азнаёміцца з якім спажывец можа непасрэдна на партале аўтарызацыі да атрымання кода аўтарызацыі. Без пацверджання згоды з умовамі Карыстальніцкага пагаднення карыстацца сеткай Wi-Fi немагчыма.

Прывакзальная плошча
  • Зала чакання;

Чыгуначныя касы

афармленне, пераафармленне, вяртанне праязных дакументаў на цягнікі з нумараванымі месцамі;

афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумараванымі месцамі;

афармленне, пераафармленне, вяртанне на цягнікі ў краіны Заходняй Еўропы;
 

прыём групавых заявак на рэзерваванне месцаў у цягніках з наступным афармленнем;

афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку;

Размяшчэнне: будынак вакзала;

тэл. (+375 2334) 6 24 29, панядзелак-пятніца з 08.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00;

Прадастаўленне даведачнай інфармацыі

відэатэрмінал

кругласутачна;

Камеры захоўвання

захоўванне ручной паклажы ў стацыянарнай камеры захоўвання і захоўванне буйнагабарытных рэчаў і прадметаў, якія не адносяцца да ручной паклажы;

Размяшчэнне: службова-тэхнічны будынак;

Кошт паслуг

тэл. (+ 375 233) 46 25 97; (кругласутачна);

Аказанне першай медыцынскай дапамогі

Размяшчэнне: службова-тэхнічны будынак;

тэл. (+ 375 233) 46 24 69; (штодня з 06.00 да 22.00);

Паслугі насільшчыка па пераносцы ручной паклажы або багажу з вагона вагон) у межах прывакзальнай плошчы

дастаўка ад/да цягніка (у) да / ад аўтатранспарту

Кошт паслугі

тэл. (+ 375 233) 46 25 97; (кругласутачна);

Паслугі іншых арганізацый
Назва паслугі Размяшчэнне
Цырульня у службова-тэхнічным будынку
Грамадскія прыбіральні у службова-тэхнічным будынку
Паслугі рознічнага гандлю у будынку вакзала
Гандаль друкаванымі выданнямі у будынку вакзала

 


Прадастаўленне даведачнай інфармацыі тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «Велком», СТАА «МТС», ЗАТ «БеСТ») (кругласутачна)
Начальнік вакзала тэл. (+375 233) 46 22 53
Дзяжурны памочнік начальніка вакзала тэл. (+375 233) 46 23 06, (+375 44) 755 85 75 (Velcom)
Каса камеры захоўвання тэл. (+375 233) 46 25 97
Афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку, прыём групавых заявак тэл. (+375 233) 46 24 29

Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі працуе ў кругласутачным рэжыме без выхадных дзён па тэлефонах:

(+375 222) 39 25 47 Белтэлекам
(+375 29) 739 25 47 МТС
(+375 25) 739 25 47 A1
(+375 29) 659 25 47 Velcom
і на электронны адрас brail@rw.by.

Белтэлекам (+375 233) 46 23 06, (+375 44) 755 85 75 (A1) — дзяжурны памочнік начальніка вакзала станцыі Жлобін.

Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Жлобін
Даступнасць Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Жлобін Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Жлобін Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Жлобін Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Жлобін Ацэнка даступнасці
Прывакзальная плошча




Даступнасць поўная. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту.
Паркоўкі




Даступнасць поўная. Маецца бясплатная аўтастаянка ля ўваходу ў вакзал.
Пуці руху




Даступнасць поўная. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Уваходы ў вакзал размешчаны на адным узроўні. Для зручнасці пасажыраў ля ўваходаў знаходзяцца пандусы з поручнямі.
Платформы




Даступнасць поўная. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсім пуці руху маецца прастор для развароту. Вакзал аднаўзроўневы.
Інфармацыя і навігацыя




Даступнасць частковая. Для інфармавання пасажыраў выкарыстоўваюцца тэхнічныя сродкі арыентавання, у тым ліку светлавыя, электронныя табло, піктаграмы, інфармацыя даводзіцца па гучнай сувязі.
Касы




Даступнасць частковая.
Камеры захоўвання




Даступнасць поўная.
Залы чакання




Даступнасць поўная.
Туалетныя пакоі




Даступнасць поўная. Маецца спецыяльна абсталяваны туалетны пакой у памяшканні платнага туалета.
— поўная даступнасць
— частковая даступнасць
Паслугі, якія прадстаўляюцца на вакзалах:
  • сустрэча і суправаджэнне (пры неабходнасці дапамогу ў перамяшчэнні) па тэрыторыі вакзальных комплексаў якія маюць або плануюць набыццё праязных дакументаў у цягніка міжнародных, міжрэгіянальных ліній і рэгіянальных ліній бізнес-класа;
  • прадастаўленне інваліднага крэсла-каляскі;
  • аказанне сітуацыйнай дапамогі пры набыцці паслуг, якія прадстаўляюцца на вакзалах;
  • аказанне садзейнічання пры перамяшчэнні ручной паклажы (багажу) да або пасля праезду ў цягніках;
  • аказанне дапамогі пры пасадцы (высадцы) у цягніках міжнародных, міжрэгіянальных ліній і рэгіянальных ліній бізнес-класа.
Пачатак працы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або патэлефануйце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне квіткоў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47