|
Пералік паслуг/Размяшчэнне | Кантактныя даныя | ||
---|---|---|---|---|
Прадастаўленне бесправаднога доступу ў інтэрнэт (Wi-Fi) |
Бясплатны і безлімітны доступ пасля аўтарызацыі. Зона пакрыцця Wi-Fi (сетка BelRW_Wi-Fi): |
Парадак дзеянняў, неабходных для падключэння да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi.(па-руску) Парадак карыстання Wi-Fi прапісаны ў пагадненні, азнаёміцца з якім спажывец можа непасрэдна на партале аўтарызацыі да атрымання кода аўтарызацыі. Без пацверджання згоды з умовамі Карыстальніцкага пагаднення карыстацца сеткай Wi-Fi немагчыма. |
||
вул. Прывакзальная, 1 (будынак вакзала) |
|
|||
Чыгуначныя касы |
афармленне, пераафармленне, вяртанне праязных дакументаў на цягнікі з нумараванымі месцамі; афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумараванымі месцамі; афармленне, пераафармленне, вяртанне на цягнікі ў краіны Заходняй Еўропы; |
|
||
прыём групавых заявак на рэзерваванне месцаў у цягніках з наступным афармленнем; |
тэл./факс (+375 162) 26 01 09 (па працоўных днях з 08.00 да 17.00); тэл. (+375 162) 26 01 15 (штодзённа з 08.00 да 20.00); |
|||
афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку: | тэл. (+375 162) 26 35 73 (штодзень з 09.00 да 11.40, 14.00-17.00); | |||
Размяшчэнне: 1 паверх | ||||
Тэрміналы самаабслугоўвання з магчымасцю выкарыстання банкаўскай аплатнай карты ці наяўных грашовых сродкаў |
афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумараванымі месцамі; Размяшчэнне: касавая зала будынка прыгараднага вакзала (1 паверх); будынак білетных кас (1 паверх); нізкі перон Маскоўскага боку вакзала паміж 2-3 пуцямі; платформа прыгараднага вакзалу 4 пуць Варшаўскага боку вакзала. |
кругласутачна; | ||
Прадастаўленне даведачнай інфармацыі |
відэатэрмінал Размяшчэнне: 1 паверх |
кругласутачна |
||
Камеры захоўвання |
захоўванне ручной паклажы ў стацыянарнай камеры захоўвання і захоўванне буйнагабарытных рэчаў і прадметаў, якія не адносяцца да ручной паклажы (штодзённа з 07.30 да 20.10; перапынак з 10.30 да 11.40, з 16.00 да 16.30); захоўванне ручной паклажы ў аўтаматычнай камеры захоўвання (кругласутачна); Размяшчэнне: 1 паверх Кошт паслуг |
тэл. (+375 162) 26 36 02 (штодзённа з 07.30 да 20.10);
тэл. (+375 162) 26 26 22
тэл. (+375 162) 26 21 28 |
||
Паслугі насільшчыка па пераносцы ручной паклажы |
дастаўка ад/да цягніка (у) да/ад аўтатранспарту; |
тэл. (+375 162) 26 21 28 (з 07.30 да 20.30); |
||
Зала чакання павышанай камфортнасці з функцыямі сэрвіс-цэнтра |
зарадка мабільных прылад; даведачна-інфармацыйныя паслугі (паслугі вакзала, маршрутная сетка гарадскога грамадскага транспарту, гарадскія славутасці); трансляцыя тэлепраграм; заказ на афармленне праязных чыгуначных дакументаў; заказ на браніраванне месцаў у пакоях адпачынку (гасцініцы) вакзалаў Беларускай чыгункі; карыстанне факсімільнай сувяззю, электроннай поштай; прадастаўленне інфармацыі пра паслугі залаў падвышанай камфортнасці на вакзалах Беларускай чыгункі; выклік таксі; выклік насільшчыка; браніраванне столікаў у рэстаранах; экскурсійнае абслугоўванне; выклік медработніка. Платныя паслугі: капіравальна-размнажальнай паслугі; раздрукоўка тэксту; сканіраванне дакументаў; прыём (перадача) факсімільных паведамленняў; прыём (перадача) электронных паведамленняў; ламініраванне дакументаў Размяшчэнне: 1 паверх Кошт паслуг |
|||
Знаходжанне ў пакоі маці і дзіцяці |
Размяшчэнне: 1 паверх |
звяртацца да дзяжурнага па зале або ў касу камеры захоўвання; |
||
Пакоі адпачынку |
Размяшчэнне: 2,3 паверхі |
(+375 162) 26 25 00 (кругласутачна), 26 25 11; |
||
Аказанне першай медыцынскай дапамогі |
Размяшчэнне: 1 паверх |
тэл. (+375 162) 26 31 06 (кругласутачна); |
||
Зарадка сотавых тэлефонаў, ноўтбукаў, планшэтаў |
ажыццяўленне зарадкі прылад на платнай аснове (звяртацца ў касу камеры захоўвання). Размяшчэнне: 1 паверх Кошт паслуг ажыццяўленне зарадкі прылад на бясплатнай аснове Размяшчэнне: 1 паверх |
штодзённа 07.30 да 20.10;
кругласутачна |
||
Стварэнне ўмоў для правядзення адной фотасесіі | Кошт паслуги |
Назва паслугі | Размяшчэнне |
---|---|
Абмен валюты | 1 паверх |
Аддзяленне банка |
1 паверх |
Гандаль сувенірамі |
1 паверх |
Рознічны гандаль | 1 паверх |
Апарат (вендынгавы) інфармацыйна-плацежны тэрмінал |
1 паверх |
Страхавыя паслугі ТАСК | 1 паверх |
Прадастаўленне даведачнай інфармацыі | тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «Велком», СТАА «МТС», ЗАТ «БеСТ») (кругласутачна) |
Начальнік вакзала | тэл. (+375 162) 26 35 21, факс 26 24 45 |
Дзяжурны памочнік начальніка вакзала | тэл. (+375 162) 26 21 28, (+375 29) 259 21 28 |
Заказ і браніраванне месцаў на цягнікі рэгіянальных ліній бізнес-класа, міжрэгіянальных і міжнародных ліній) | тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «Велком», СТАА «МТС», ЗАТ «БеСТ») (кругласутачна) |
Каса камеры захоўвання (захоўванне знойдзеных рэчаў) | тэл. (+375 162) 26 36 02 |
Адміністратар пакоя адпачынку |
тэл. (+375 162) 26 25 00, 26 25 11 |
Афармленне групавых заявак | тэл. (+375 162) 26 01 09 |
Прыем заказаў і афармленне праязных дакументаў за безнаяўны разлік | тэл. (+375 162) 26 35 73 |
Зала чакання павышанай камфортнасці з функцыямі сэрвіс-цэнтра | тэл. (+375 162) 26 26 22 |
Кантактная інфармацыя:
Тэлефон: (+375 17) 26 25 00, 26 25 11
E-mail: lvok-zko@brest.rw.by
Адрас: 224004, Рэспубліка Беларусь, г. Брэст, пл. Прывакзальная, 1, вакзал ст. Брэст-Цэнтральны
Прэйскурант цэн на пражыванне ў пакоях адпачынку:
Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі працуе ў кругласутачным рэжыме без выхадных дзён па тэлефонах:
(+375 222) 39 25 47 Белтэлекам
(+375 29) 739 25 47 МТС
(+375 25) 739 25 47 Life
(+375 29) 659 25 47 Velcom
і на электронны адрас brail@rw.by.
Белтэлекам (+375 162) 26 21 28, МТС (+375 29) 259 21 28 — дзяжурны памочнік начальніка вакзала станцыі Брэст Цэнтральны
Даступнасць | Ацэнка даступнасці | ||||
---|---|---|---|---|---|
Прывакзальная плошча |
|
|
|
|
Даступнасць поўная. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Маецца тактыльныя плітка па перыметры паркоўкі. Для выезду на платформу маецца пандус. |
Паркоўкі |
|
|
|
|
Даступнасць поўная. Спецыяльна выдзеленыя месцы для размяшчэння аўтатранспарту МГН: на паркоўцы прывакзальнай плошчы — 3 месцы, на 2-х паркоўках з Варшаўскага боку вакзала — 3 і 4 месцы. |
Пуці руху |
|
|
|
|
Даступнасць поўная. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Уваход у будынак вакзала і будынак білетных кас размешчаны на адным узроўні з платформай і не мае вертыкальных перашкод. Для выхаду на платформу Маскоўскага боку вакзала з паркоўкі маецца пандус. На Варшаўскім баку вакзала маюцца пандусы для ўезду ў будынак пасажырскага павільёна і туалетныя пакоі. У будынку пасажырскага павільёна выкладзеная тактыльная плітка да спецыялізаванай білетнай касы. |
Тунэлі |
|
|
|
|
Даступнасць частковая. Тунэль Маскоўскага боку вакзала абсталяваны 2-ма пад’ёмнымі платформамі: вертыкальнага і гарызантальнага перамяшчэння, таксама маецца пандус для выезду на 2–3 шлях Маскоўскага боку. Тунэль Варшаўскага боку абсталяваны пад’ёмнымі платформамі вертыкальнага перасоўвання. Маецца тактыльныя плітка. |
Платформы |
|
|
|
|
Даступнасць частковая. На беражках перонаў Варшаўскага боку вакзала маюцца папераджальныя тактыльныя поласы. |
Пад’емныя механізмы |
|
|
|
|
Даступнасць поўная. У тунэлі Маскоўскага боку вакзала маюцца 2 пад’ёмныя платформы: вертыкальнага і гарызантальнага перамяшчэння. У тунэлі Варшаўскага боку маюцца пад’ёмныя платформы вертыкальнага перасоўвання. |
Інфармацыя і навігацыя |
|
|
|
|
Даступнасць частковая. Для інфармавання пасажыраў выкарыстоўваюцца светлавыя паказальнікі, табло, піктаграмы. Гукавая інфармацыя дублюецца візуальнай на інфармацыйным табло. |
Касы |
|
|
|
|
Даступнасць поўная. Абсталяваны спецыяльныя касы ў будынку білетных кас з Маскоўскага боку вакзалу і будынку пасажырскага павільёна з Варшаўскага боку вакзалу. |
Камеры захоўвання |
|
|
|
|
Даступнасць поўная. Вольны доступ у камеры захоўвання, маюцца аўтаматычныя і ручныя камеры захоўвання. Аўтаматычныя камеры вар’іруюцца па вышыні. |
Залы чакання |
|
|
|
|
Даступнасць поўная. Маецца спецыяльна абсталяваная зала чакання для МГН ў будынку вакзала. |
Пакоі адпачынку |
|
|
|
|
Даступнасць поўная. Маюцца спецыяльна абсталяваныя пакоі адпачынку для МГН у будынку вакзала. |
Туалетныя пакоі |
|
|
|
|
Даступнасць поўная. Маюцца спецыяльна абсталяваныя туалетныя пакоі для МГН у будынку вакзала і будынку пасажырскага павільёна. |
Камерцыйныя памяшканні |
|
|
|
|
Даступнасць поўная. Уваходы камерцыйных памяшканняў з Маскоўскага боку знаходзяцца на адным узроўні з платформай. На Варшаўскім баку вакзала маецца пандус. |
Асобам з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі прадастаўляюцца наступныя паслугі:
Асобы з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі перамяшчэння, якія маюць патрэбу ў дапамозе па доступе да вакзала, пасажырскай платформы і чыгуначнага рухомага саставу, інфармуюць перавозчыка ў тэрмін не менш чым за 48 гадзін да пачатку паездкі пра свой намер здзейсніць паездку.
Пры звароце асоб з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі дзяжурны памочнік начальніка вакзала прадстаўляе неабходную інфармацыю аб набыцці білетаў, правілах праезду, размяшчэнні адпаведных памяшканняў вакзала і аказвае садзейнічанне ў афармленні праязных дакументаў, разліках з касірам, вызначэнні маршруту руху, далейшым перамяшчэнні па тэрыторыі вакзальнага комплексу.
Пасажыры, якія перасоўваюцца ў інвалідных калясках, па пісьмовай заяве могуць атрымаць месца ў спецыяльным вагоне, прызначаным для перавозкі пасажыраў з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі. Пісьмовыя заявы на перавозку інваліда-вазочніка ў спецыяльным вагоне накіроўваюцца на імя начальніка вакзала ў перыяд ад 45 да 5 сутак да адпраўлення цягніка. У заяве ўказваецца прозвішча, імя, імя па бацьку пасажыра, дата і час адпраўлення, адрас месца пражывання і кантактны нумар тэлефона. Пры неабходнасці ў заяве ўказваецца патрэбнасць аказання дапамогі ў уздыме і апусканні каляскі ў (з) вагона, а таксама суправаджэння па тэрыторыі вакзалу.
Пры паступленні пісьмовай заявы ад інваліда-вазочніка аб неабходнасці здзяйснення ім паездкі ў спецыяльным вагоне дадзеная заява перадаецца ў ЛБК для арганізацыі работы па неабходнасці ўключэння ў склад спецыялізаванага вагона. Пры наяўнасці тэхнічнай магчымасці ажыцяўляецца прычэпка названага вагона для наступнай пасадкі інваліда ў цягнік і яго размяшчэння ў спецыялізаваным купэ.
На працягу 15 сутак з моманту атрымання заяўкі, але не пазней двух сутак да адпраўлення цягніка, работнікі ЛБК паведамляюць пасажыру аб магчымасці прычэпкі спецыяльнага вагона. У выпадку адсутнасці спецыяльнага вагона пасажыру прапануецца перанесці дату паездкі альбо ехаць ў купэйным вагоне цягніка.
Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі
Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед
Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або пазваніце па нумары 105
Дзякуй! Ваш водгук дапамагае нам рабіць электронны расклад руху лепей.
Адбылася памылка пры адпраўцы
Гэта дапаможа вам эфектыўна выкарыстоўваць афіцыйны інтэрнэт-сайт Беларускай чыгункі і падтрымліваць карэктнае функцыянаванне яго сэрвісаў! Перад тым, як здзейсніць выбар настроек параметраў выкарыстання файлаў cookie, рэкамендуем азнаёміцца з Палітыкай апрацоўкі файлаў cookie.