Што рабіць, калі праязны дакумент згублены або сапсаваны?

У адпаведнасці з пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 02.08.1999 N 1196 (рэд. ад 10.07.2015) «Аб зацвярджэнні Статута чыгуначнага транспарту агульнага карыстання»:

101. Згубленыя (скрадзеныя) праязныя дакументы (білеты) не аднаўляюцца, выплачаныя за іх грошы не вяртаюцца.

Пры наяўнасці дастатковай інфармацыі сапсаваныя, разарваныя, абгарэлыя, падмоклыя праязныя дакументы (білеты), аформленыя на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь, за выключэннем праязных дакументаў (білетаў) на цягнікі гарадскіх ліній і рэгіянальных ліній эканомкласа, падлягаюць аднаўленню перавозчыкам, якія ажыццявілі іх афармленне.

Сапсаваныя, разарваныя, абгарэлыя, падмоклыя праязныя дакументы (білеты) на цягнікі гарадскіх ліній і рэгіянальных ліній эканомкласа не аднаўляюцца і зварот грошаў за іх не вырабляецца.

Згодна з §1 артыкула 5 «Праязныя дакументы» Прылажэння 1 да Пагаднення паміж чыгуначнымі адміністрацыямі дзяржаў-удзельніц Садружнасці Незалежных Дзяржаў, Грузіі, Латвійскай Рэспублікі, Літоўскай Рэспублікі, Эстонскай Рэспублікі аб асаблівасцях прымянення асобных нормаў Пагаднення аб міжнародным пасажырскіх зносінах (СМПС) — ОП СМПС:

Пры наяўнасці тэхнічнай магчымасці, калі праязны дакумент быў аформлены з указаннем персанальных даных пасажыра, і ў адпаведнасці з нацыянальным заканадаўствам перавозчык дзяржавы афармлення праезду пасажыра можа аформіць яму на бланку ўстаноўленай формы праязны дакумент (дублікат) страчанага (украдзенага, згубленага) праязнога дакумента.

Інфармацыю аб набытых праязных дакументах грамадзянамі (фізічным асобамі) прадстаўляе на платнай аснове РУП «Галоўны разліковы інфармацыйны цэнтр» Беларускай чыгункі

Для атрымання неабходнай інфармацыі пасажыр асабіста павінен напісаць заяву на імя начальніка РУП «Галоўны разліковы інфармацыйны цэнтр» Беларускай чыгункі з указаннем серыі і нумара пашпарта або іншага дакумента, які сведчыць асобу, па якой быў набыты праязны дакумент, даты адпраўлення і маршруту руху.

Згодна з «Тэхналогіяй працы на аказанне паслуг па выдачы пасажырам інфармацыі аб набыцці праязных дакументаў» пасажыру неабходна аплаціць дадзеную паслугу праз аддзяленне банка, паштовае аддзяленне або праз сетку Інтэрнэт (М-банкінг, разліковая сістэма «Плацяжы»). Пасля аплаты паслугі (суму плацяжу ўдакладніць па тэлефоне) і прадаставіць квітанцыі аб аплаце паслугі па адрасе: 220007, г. Мінск, зав. Шкляны, д. 5, РУП «Галоўны разліковы інфармацыйны цэнтр» Беларускай чыгункі, альбо па факсу ці па электроннай пошце, заява прымаецца ў работу.

Атрыманне больш падрабязнай інфармацыі ажыццяўляецца ў працоўныя дні па тэлефонах у г. Мінску: 8 (017) 225-37-21; факс 8 (017) 225-50-82 з 8.00 да 12.00 і з 13.00 да 17.00 (акрамя суботы і нядзелі).

ЗАЯВА

Рэквізіты для аплаты:
Найменне арганізацыі
:

РУП «Галоўны разліковы інфармацыйны цэнтр» БЧ
Найменне банка: ЦБУ № 527 ОАО «АСБ БЕЛАРУСБАНК»
Разліковы рахунак: BY56 AKBB 30126009900165400000
SWIFT/BIC: AKBBBY2Х
УНП 100016949, ОКПО 14786398
Прозвішча, імя, імя па бацьку пасажыра ________________________________
Від плацяжа: за прадстаўленне інфармацыі аб набыцці праязных дакументаў для праезду чыгуначным транспартам.
Сумма плацяжа:  удакладніць па тэлефонах у г. Мінску: тел./факс (+375 17) 225 50 82; тел. (+375 17) 225 37 21.


Ці быў карысны артыкул?
92% карыстальнікі лічаць гэты артыкул карысным
Вам неабходна дадатковая інфармацыя?
Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю, напішыце нам або звярніцеся ў Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі па тэлефоне 105 beltelecom mts  velcom  life (кругласутачна). Пералік пытанняў, па якіх магчыма звярнуцца да работнікаў Кантакт-цэнтра
Пачатак работы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або пазваніце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне білетаў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Мы выкарыстоўваем файлы cookie

Гэта дапаможа вам эфектыўна выкарыстоўваць афіцыйны інтэрнэт-сайт Беларускай чыгункі і падтрымліваць карэктнае функцыянаванне яго сэрвісаў! Перад тым, як здзейсніць выбар настроек параметраў выкарыстання файлаў cookie, рэкамендуем азнаёміцца з Палітыкай апрацоўкі файлаў cookie.

Настроіць
Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47