Вакзал станцыі Ліда

Вакзал станцыі Ліда


  Пералік паслуг/Размяшчэнне Кантактныя даныя

Прадастаўленне бесправаднога доступу ў інтэрнэт (Wi-Fi)

Бясплатны і безлімітны доступ пасля аўтарызацыі.

Зона пакрыцця Wi-Fi (сетка BelRW_Wi-Fi):

Парадак дзеянняў, неабходных для падключэння да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi.(па-руску)
Парадак карыстання Wi-Fi
прапісаны ў пагадненні, азнаёміцца з якім спажывец можа непасрэдна на партале аўтарызацыі да атрымання кода аўтарызацыі. Без пацверджання згоды з умовамі Карыстальніцкага пагаднення карыстацца сеткай Wi-Fi немагчыма.

  вул. Труханава, 12В
  • зала чакання;
 

Чыгуначныя касы

афармленне, пераафармленне, вяртанне праязных дакументаў на цягнікі з нумараванымі месцамі;

афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумараванымі месцамі;

афармленне праязных дакументаў у міжнародных зносінах (далёкае замежжа)

      кругласутачна
прыём групавых заявак на рэзерваванне месцаў у цягніках з наступным афармленнем;

афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку;
Размяшчэнне: 1 паверх
тэл. (+375 154) 50 23 92;
тэл. / факс (+375 152) 50 27 57;
stbk_lida@brnv.rw.by
З 8.00 да 17.00
(перапынак з 12.00 да 13.00, выхадныя - субота, нядзеля.)

Прадастаўленне даведачнай інфармацыі

відэатэрмінал

кругласутачна

Камеры захоўвання

захоўванне ручной паклажы;
выдача знойдзеных рэчаў;

Размяшчэнне: 1 паверх

Часова паслуга не аказваецца.

тэл. (+375 154) 50 21 09, (+37533) 650 21 09 (МТС);

Аказанне першай медыцынскай дапамогі

Размяшчэнне: 1 паверх

тэл. (+375 154) 50 20 23 (штодзень з 06.00 да 22.00).

Зарадка сотавых тэлефонаў, ноўтбукаў, планшэтаў

ажыццяўленне зарадкі прылад на бясплатнай аснове


кругласутачна

Паслугі іншых арганізацый
Назва паслугі Размяшчэнне
Грамадскае харчаванне 1 паверх
Гандаль прамтаварамі 1 паверх

 


Прадастаўленне даведачнай інфармацыі тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «Велком», СТАА «МТС», ЗАТ «БеСТ») (кругласутачна)
Начальнік вакзала тэл. (+375 154) 50 27 34
Дзяжурны памочнік начальніка вакзала тэл. (+375 154) 50 21 09, (+375 33) 650 21 09 (МТС)
Адміністратар пакояў адпачынку тэл. (+375 154) 50 21 05
Афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку, прыём групавых заявак тэл. (+375 154) 50 23 92; тэл. / факс (+375 152) 50 27 57;
stbk_lida@brnv.rw.by
З 8.00 да 17.00
(перапынак з 12.00 да 13.00, выхадныя - субота, нядзеля.)

Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі працуе ў кругласутачным рэжыме без выхадных дзён па тэлефонах:

(+375 222) 39 25 47 Белтэлекам
(+375 29) 739 25 47 МТС
(+375 25) 739 25 47 Life
(+375 29) 659 25 47 Velcom
і на электронны адрас brail@rw.by.

Белтэлекам (+375 154) 50 21 09, (+375 33) 650 21 09 (МТС) — дзяжурны памочнік начальніка вакзала станцыі Ліда.

Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Ліда
Даступнасць Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Ліда Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Ліда Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Ліда Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Ліда Ацэнка даступнасці
Прывакзальная плошча
Даступнасць частковая. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту.
Паркоўкі
Даступнасць частковая. Месцы для размяшчэння аўтатранспарту МГН прадастаўляюцца на паркоўцы ля цэнтральнага ўваходу ў будынак вакзалу.
Пуці руху
Даступнасць поўная. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Уваходы ў будынак вакзала размешчаны на адным узроўні.
Платформы
Даступнасць частковая. Выезд на платформы ажыццяўляецца непасрэдна.
Пад’ёмныя механізмы
Даступнасць частковая. Уваходы ў будынак вакзала размешчаны на адным узроўні. Маецца пад’ёмнік.
Інфармацыя і навігацыя
Даступнасць частковая. Для інфармавання пасажыраў выкарыстоўваюцца тэхнічныя сродкі арыентавання, (у тым ліку светлавыя) электронныя табло, піктаграмы. Гукавая інфармацыя даводзіцца па сетцы гучнага абвесткі.
Касы
Даступнасць частковая.
Камеры захоўвання
Даступнасць поўная. Маюцца аўтаматычныя камеры захоўвання.
Залы чакання
Даступнасць поўная. Доступ у залы чакання ажыццяўляецца непасрэдна.
Туалетныя пакоі
Даступнасць поўная. Маюцца спецыяльна абсталяваныя туалетныя пакоі для МГН ў памяшканні платных туалетаў.
— поўная даступнасць
— частковая даступнасць
На вакзале пасажырам з абмежаванымі магчымасцямі аказваюцца наступныя віды паслуг:
  • арганізацыя сустрэчы маламабільных пасажыраў на тэрыторыі вакзальнага комплексу (на прывакзальнай плошчы вылучаныя тры машына-месца);
  • арганізацыя суправаджэння пасажыра ад/да транспартнага сродку;
  • суправаджэнне да ўсіх функцыянальных зон вакзальнага комплексу: прывакзальная плошча, будынак вакзала, уключаючы касавы зал, зал чакання, туалетны пакой, камеры захоўвання, медпункт і іншыя санітарна-бытавыя памяшканні і памяшканні абслугоўвання, пасажырскія платформы, выхады і пераходы на іх;
  • аказанне дапамогі пры атрыманні паслуг, якія прадстаўляюцца на вакзале (афармленне праязных дакументаў, карыстанне камерай захоўвання і г. д.);
  • прадастаўленне месца на вакзале для часовага знаходжання пасажыра на перыяд чакання транспартнага сродку;
  • аказанне паслуг па перамяшчэнню багажу;
  • аказанне дапамогі пры пасадцы/высадцы ў/з цягнік(а);
  • інфармаванне станцыі прызначэння пасажыра-інваліда аб аказанні яму дапамогі па прыбыцці з выкарыстаннем службовага тэлефона, тэлеграфа.

Пачатак працы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або патэлефануйце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне квіткоў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47