Вакзал станцыі Пінск

Вакзал станцыі Пінск

  Пералік паслуг/Размяшчэнне Кантактныя даныя

Прадастаўленне бесправаднога доступу ў інтэрнэт (Wi-Fi)

Бясплатны і безлімітны доступ пасля аўтарызацыі.

Зона пакрыцця Wi-Fi (сетка BelRW_Wi-Fi):

Парадак дзеянняў, неабходных для падключэння да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi.(па-руску)
Парадак карыстання Wi-Fi
прапісаны ў пагадненні, азнаёміцца з якім спажывец можа непасрэдна на партале аўтарызацыі да атрымання кода аўтарызацыі. Без пацверджання згоды з умовамі Карыстальніцкага пагаднення карыстацца сеткай Wi-Fi немагчыма.

вул. Чыгуначная, 19
  • зала чакання;
  • пакоі адпачынку на другім паверсе №1- 7, 15;

Чыгуначныя касы

афармленне, пераафармленне, вяртанне праязных дакументаў на цягнікі з нумараванымі месцамі;

афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумараванымі месцамі;

Размяшчэнне: 1 паверх

 

прыём групавых заявак на рэзерваванне месцаў у цягніках з наступным афармленнем;

афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку;

Размяшчэнне: 2 паверх

 

тэл. (+ 375 165) 65 58 96; (Па працоўных днях з 08.00 да 17.00);

Прадастаўленне даведачнай інфармацыі

відэатэрмінал

кругласутачна;

Камеры захоўвання

захоўванне ручной паклажы ў стацыянарнай камеры захоўвання;

Размяшчэнне: 1 паверх

Кошт паслуг

тэл.(+375 165) 65 54 53 (кругласутачна);

Пакоі адпачынку

Размяшчэнне: 2,3 паверхі

 

тэл. (+375 165) 65 01 28; (кругласутачна).

Паслугі іншых арганізацый
Назва паслугі Размяшчэнне
Аптэка 1 паверх
Грамадскае харчаванне 1 паверх
Гандаль жывымі кветкамі 1 паверх
Абмен валюты 1 паверх

 


Прадастаўленне даведачнай інфармацыі тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «Велком», СТАА «МТС», ЗАТ «БеСТ») (кругласутачна)
Начальнік вакзала тэл. (+375 165) 65 56 23
Дзяжурны памочнік начальніка вакзала тэл. (+375 165) 65 54 53
Адміністратар пакояў адпачынку тэл. (+375 165) 65 01 28
Афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку, прыём групавых заявак тэл. (+375 165) 65 58 96

Кантактная інфармацыя:
Адрас: Брэсцкая вобл., 225710, г. Пінск, вул. Чыгуначная, 19.
Тэлефоны: (+375 165) 65 01 28

Паслугі пакояў адпачынку:

  • пражыванне ў аднамесным нумары ў суткі — 28,40 руб.;
  • пражыванне ў двухмесным нумары ў суткі (ложка-месца) — 22,30 руб.;
  • пражыванне ў трохмесным нумары ў суткі (ложка-месца) — 18,00 руб.;
  • пражыванне ў аднамесным двухпакаёвым нумары павышанай камфортнасці (Люкс) — 43,00 руб.;
  • пражыванне ў аднамесным двухпакаёвым нумары павышанай камфортнасці (VIP нумар Люкс) — 54,00 руб.;
  • пражыванне ў аднамесным нумары (нумар для маламабільных грамадзян) — 27,20 руб.;

Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі працуе ў кругласутачным рэжыме без выхадных дзён па тэлефонах:

(+375 222) 39 25 47 Белтэлекам
(+375 29) 739 25 47 МТС
(+375 25) 739 25 47 Life
(+375 29) 659 25 47 Velcom
і на электронны адрас brail@rw.by.

Белтэлекам (+375 165) 65 54 53 — дзяжурны памочнік начальніка вакзала станцыі Пінск.

Паспорт доступности вокзала станции Пинск

На вакзале станцыі Пінск створаны ўсе ўмовы для зручнасці пасажыраў, у тым ліку для пасажыраў з парушэннем апорна-рухальнага апарата і інвалідаў-калясачнікаў. Уваходы ў вакзал, пакоі адпачынку, камеры захоўвання, прыбіральні абсталяваны пандусамі. У пакоях адпачынку маюцца ліфт і асобны нумар для інвалідаў, у прыбіральні спецыяльна абсталяваныя кабіны.

Паслугі, якія прадстаўляюцца вакзалам Пінск для асоб з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі:
  • суправаджэнне пасажыра ў будынак вакзала, білетную касу, залу чакання, платформу і перон;
  • аказанне дапамогі пры афармленні праязных дакументаў, карыстаннем камерай захоўвання;
  • прадастаўленне месца для чакання (зала чакання);
  • прадастаўленне месца для кароткатэрміновага адпачынку (пакой адпачынку);
  • аказанне дапамогі пры пасадцы ў цягнік і высадцы (пры атрыманні адпаведнай інфармацыі);
  • інфармаванне станцыі прызначэння пасажыра-інваліда аб аказанні яму дапамогі па прыбыцці;
  • арганізацыя суправаджэння пасажыра ад/да вагона;
  • прадастаўленне крэсла-каляскі для выкарыстання ў межах чыгуначнай станцыі;
  • арганізацыя суправаджэння пасажыра ад/да транспартнага сродку пры знаходжанні транспартнага сродку на тэрыторыі стаянкі для аўтамабіляў на прывакзальнай плошчы.
Пачатак працы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або патэлефануйце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне квіткоў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47