Вакзал станцыі Крычаў

Вакзал станцыі Крычаў

  Пералік паслуг / Размяшчэнне Кантактныя даныя

Прадастаўленне бесправаднога доступу ў інтэрнэт (Wi-Fi)

Бясплатны і безлімітны доступ пасля аўтарызацыі.

Зона пакрыцця Wi-Fi (сетка BelRW_Wi-Fi):
Парадак дзеянняў, неабходных для падключэння да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi.(па-руску)
Парадак карыстання Wi-Fi прапісаны ў пагадненні, азнаёміцца з якім спажывец можа непасрэдна на партале аўтарызацыі да атрымання кода аўтарызацыі. Без пацверджання згоды з умовамі Карыстальніцкага пагаднення карыстацца сеткай Wi-Fi немагчыма.
вул. Пугачова, 6
  • зала чакання;

Чыгуначныя касы

афармленне, пераафармленне, вяртанне праязных дакументаў на цягнікі з нумараванымі месцамі;

афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумараванымі месцамі;
 
прыём групавых заявак на рэзерваванне месцаў у цягніках з наступным афармленнем;

афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку;

тэл. (+375 2241) 7 55 07, (па працоўных днях з 08.00 да 17.00);

Прадстаўленне даведачнай інфармацыі

відэатэрмінал;

кругласутачна;

Камеры захоўвання

захоўванне ручной паклажы ў стацыянарнай камеры захоўвання.

Кошт паслуг

тэл. (+375 2241) 7 54 28, (штодня з 06.30 да 00.30).

Зарадка сотавых тэлефонаў, ноўтбукаў, планшэтаў

ажыццяўленне зарадкі прылад на бясплатнай аснове

кругласутачна


Прадастаўленне даведачнай інфармацыі тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «Велком», СТАА «МТС», ЗАТ «БеСТ») (кругласутачна)
Начальнік вакзала тэл. (+375 224) 17 52 53
Дзяжурны памочнік начальніка вакзала тэл. (+375 224) 17 54 28, (+375 29) 299 22 53 (МТС)
Афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку, прыём групавых заявак тэл. (+375 224) 17 55 07

Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі працуе ў кругласутачным рэжыме без выхадных дзён па тэлефонах:

(+375 222) 39 25 47 Белтэлекам
(+375 29) 739 25 47 МТС
(+375 25) 739 25 47 Life
(+375 29) 659 25 47 Velcom
і на электронны адрас brail@rw.by.

Белтэлекам (+375 224) 17 54 28, (+375 29) 299 22 53 (МТС) — дзяжурны памочнік начальніка вакзала станцыі Крычаў.

Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Крычаў
Даступнасць Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Крычаў Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Крычаў Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Крычаў Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Крычаў Ацэнка даступнасці
Прывакзальная плошча
Даступнасць поўная. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастору для развароту. Выезд на платформу без перападаў вышынь.
Паркоўкі
Даступнасць частковая. Спецыяльна выдзеленыя месцы для размяшчэння аўтатранспарту МГН адсутнічаюць. Адлегласць ад паркоўкі да ўваходу ў вакзал 15 м.
Пуці руху
Даступнасць частковая. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Уваход у будынак вакзала з боку прывакзальнай плошчы і перона размешчаны на адным узроўні з тратуарнай дарожкай і платформай і не мае вертыкальных перашкод. Тактыльныя палосы адсутнічаюць.
Платформы
Даступнасць частковая. Выхад на 1 платформу без перашкоды. Перамяшчэнне да платформаў ажыццяўляецца па пешаходным насцілах.
Інфармацыя і навігацыя
Даступнасць частковая. Для інфармавання пасажыраў выкарыстоўваюцца светлавыя паказальнікі, табло, піктаграмы, лайтбоксы.
Касы
Даступнасць частковая. Спецыялізаваная каса з паніжаным прылаўкам не прадугледжана.
Камеры захоўвання
Даступнасць поўная. Захоўванне ручной паклажы ажыццяўляецца ў стацыянарнай камеры захоўвання ручной паклажы, пастаноўку ручной паклажы на захоўванне ажыццяўляюць работнікі вакзала.
Залы чакання
Даступнасць поўная.
Туалетныя пакоі
Даступнасць частковая. Спецыяльныя туалетныя кабіны адсутнічаюць, спуск у полузаглубленные туалет не абсталяваны пад’ёмнікамі і пандусамі.
— поўная даступнасць
— частковая даступнасць
Асобам з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі прадастаўляюцца наступныя паслугі:
  • арганізацыя суправаджэння пасажыра ад/да транспартнага сродку, які даставіў або які чакае яго;
  • суправаджэнне пасажыра да ўсіх зонам вакзальнага комплексу: прывакзальныя тэрыторыі, будынак вакзала, касавы зала, зала чакання, платны туалет, медпункт, аб’екты грамадскага харчавання, платформы і пероны, выхады і пераходы да іх;
  • аказанне дапамогі пры афармленні праязных дакументаў, у тым ліку пошук месцаў у спецыялізаваным вагоне па вызначаным маршруце;
  • прадастаўленне месца для чакання (зала чакання);
  • аказанне дапамогі пры пасадцы ў цягнік і высадцы (пры атрыманні адпаведнай інфармацыі);
  • інфармаванне станцыі прызначэння пасажыра-інваліда аб аказанні яму дапамогі па прыбыцці;
  • інфармаванне аб месцы прыбыцця/знаходжання цягніка, вагона (пуць, платформа).
Пачатак працы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або патэлефануйце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне квіткоў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47