Вакзал станцыі Гомель

Вакзал станцыі Гомель

  Пералік паслуг/Размяшчэнне Кантактныя даныя
Прадастаўленне бесправаднога доступу ў інтэрнэт (Wi-Fi) Бясплатны і безлімітны доступ пасля аўтарызацыі.

Зона пакрыцця Wi-Fi (сетка BelRW_Wi-Fi):
Парадак дзеянняў, неабходных для падключэння да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi.(па-руску)
Парадак карыстання Wi-Fi
прапісаны ў пагадненні, азнаёміцца з якім спажывец можа непасрэдна на партале аўтарызацыі да атрымання кода аўтарызацыі. Без пацверджання згоды з умовамі Карыстальніцкага пагаднення карыстацца сеткай Wi-Fi немагчыма
Прывакзальная плошча, 3 (будынак вакзала далёкага накіроўвання
  • 1 паверх: кафэ, касавая зала, хол уваходу з боку горада;
  • 2 паверх: касавы зала, зала чакання;
 
Прывакзальная плошча, 3 (будынак прыгараднага вакзала на 800 пасажыраў)
  • 1 паверх: касавая зала;
  • 2 паверх: зала чакання, пакоі адпачынку;
  • 3 паверх: зала чакання, пакоі адпачынку;
 
Чыгуначныя касы афармленне, пераафармленне, вяртанне праязных дакументаў на цягнікі з нумараванымі месцамі;

афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумараванымі месцамі;
Размяшчэнне: 1,2 паверх
кругласутачна

афармленне, пераафармленне, вяртанне на цягнікі ў краіны Заходняй Еўропы;
Размяшчэнне: 2 паверх

тэл. (+375 232) 95 21 24

(штодня з 08.00 да 20.00, перапынак з 13.00 да 14.00)

прыём групавых заявак на рэзерваванне месцаў у цягніках з наступным афармленнем;


афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку;
Размяшчэнне: 2 паверх

тэл. (+375 232) 95 21 24;
факс (+375 232) 34 30 09;   
(штодня з 08.00 да 20.00,   перапынак  з 13.00 да 14.00);

тэл. (+375 232) 95 21 24;
(штодня з  08.00 да  20.00, перапынак  з 13.00 да 14.00);
Прадастаўленне даведачнай інфармацыі

Акно «Даведка»

відэатэрмінал

Размяшчэнне: 1 паверх

штодня з 08.00 да 20.00;

кругласутачна
Багажнае аддзяленне

прыём да перавозкі, афармленне багажу і грузабагажу;

акантоўка багажу самаклейная стужкай;

захоўванне багажу або грузабагажу фізічных асоб (за выключэннем індывідуальных прадпрымальнікаў);

захоўванне грузабагажу юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў;

апавяшчэнне атрымальніка аб прыбыцці багажу або грузабагажу незалежна ад колькасці месцаў па тэлефоне, тэлеграме (да 16 слоў);

прадастаўленне біркі (налепкі) да багажнай адпраўцы;

прадастаўленне бланка-заявы адпраўнікам багажу або грузабагажу;

узважванне багажу або грузабагажу;

карыстанне багажнай каляскай для падвозу грузабагажу;

пагрузка (разгрузка) багажу, грузабагажу на (з) транспарт (а) кліента;

пераноска насільшчыкам ручной паклажы або багажу.


Кошт паслуг

тэл. (+375 232) 95 23 10 (штодня з 08.00 да 20.00);
Камеры захоўвання захоўванне ручной паклажы ў стацыянарнай камеры захоўвання і захоўванне буйнагабарытных рэчаў і прадметаў, якія не адносяцца да ручной паклажы;

Размяшчэнне: 0 паверх

Кошт паслуг
тэл. (+375 232) 95 23 08, (кругласутачна);
Паслугі насільшчыка па пераносцы ручной паклажы або багажу з вагона вагон) у межах прывакзальнай плошчы дастаўка ад/да цягніка да/ад аўтатранспарта;

Кошт паслуг
тэл. (+375 232) 95 21 28, (+37529) 237 21 28 (кругласутачна);
Пакоі адпачынку Размяшчэнне: 2 паверх тэл. (+375 232) 95 37 39, (+375 232) 95 30 72; (кругласутачна);
Аказанне першай медыцынскай дапамогі Размяшчэнне: 1 паверх тэл. (+375 232) 95 25 68; (кругласутачна);
Паслугі іншых арганізацый
Назва паслугі Размяшчэнне
Аптэка 1 паверх
Цырульня 1 паверх
Грамадскае харчаванне 1 паверх
Рознічны гандаль 1,2 паверхі
Гандаль друкаванымі выданнямі 1 паверх
Авіякаса 1 паверх
Рамонт тэлефонаў 2 паверх
Грамадскія прыбіральні 0 паверх
Аўтамат (вендзінгавы) для зарадкі мабільных прылад 1 паверх

 


Прадастаўленне даведачнай інфармацыі тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «Велком», СТАА «МТС», ЗАТ «БеСТ») (кругласутачна)
Начальнік вакзала тэл. (+375 232) 95 22 53, факс (+375 232) 34 40 34
Дзяжурны памочнік начальніка вакзала тэл. (+375 232) 95 21 28, (+375 232) 237 21 28
Афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку, прыём групавых заявак тэл. (+375 232) 95 21 24
Багажная каса тэл. (+375 232) 95 23 10
Міжнародная каса тэл. (+375 232) 95 21 24
Адміністратар пакоя адпачынку тэл. (+375 232) 95 30 72, 95 37 39
Каса камеры захоўвання тэл. (+375 232) 95 23 08
Прадастаўленне плошчаў у арэнду тэл. (+375 232) 95 21 29

Кантактная інфармацыя:
Адрас: 246017, г. Гомель, Прывакзальная плошча, З
Тэлефон: (+375 232) 95 37 39, 95 30 72

Прэйскурант цэн на пражыванне ў  пакоях адпачынку:

  • кошт пражывання ў аднамесным нумары (з выгодамі на паверсе— 18,13 руб.;
  • кошт пражывання ў двухмесным нумары (з выгодамі на паверсе — 15,74 руб.;
  • кошт пражывання ў аднамесным нумары павышанай камфортнасці  — 33,32 руб.;
  • кошт пражывання ў аднамесным двухпакаёвым нумары павышанай камфортнасці (№ 201-203; 301-303) — 36,38 руб.;
  • кошт пражывання ў аднамесным двухпакаёвым нумары павышанай камфортнасці (№ 306, 307) — 44,52 руб.;
  • кошт пражывання ў аднамесным двухпакаёвым нумары павышанай камфортнасці (№ 305) — 55,64 руб.

Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі працуе ў кругласутачным рэжыме без выхадных дзён па тэлефонах:

(+375 222) 39 25 47 Белтэлекам
(+375 29) 739 25 47 МТС
(+375 25) 739 25 47 Life
(+375 29) 659 25 47 Velcom
і на электронны адрас brail@rw.by.

Белтэлекам (+375 232) 95 21 28, (+37529) 237 21 28 (МТС) — дзяжурны памочнік начальніка вакзала станцыі Гомель.

Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Гомель
Даступнасць Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Гомель Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Гомель Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Гомель Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Гомель Ацэнка даступнасці
Прывакзальная плошча
Даступнасць поўная. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх дарогах руху маецца прастор для развароту. Для выезду на платформу маецца пандус.
Паркоўкі
Даступнасць поўная. Месцы для размяшчэння аўтатранспарту МГН прадастаўляюцца на паркоўцы каля будынка вакзала. Адлегласць ад паркоўкі да ўваходу ў вакзал і білетныя касы 30 м.
Пуці руху
Даступнасць частковая. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Уваход у будынак вакзала з боку перона размешчаны на адным узроўні з платформай і не мае вертыкальных перашкод. Уваход у будынак з прывакзальнай плошчы абсталяваны пандусам. Тактыльныя поласы адсутнічаюць.
Платформы
Даступнасць частковая. Выезд на 2-3 платформы ажыццяўляецца з дапамогай пешаходных тунэляў або пад’ёмных механізмаў.
Пад’ёмныя механізмы
Даступнасць частковая. Рух паміж паверхамі вакзала з дапамогай пад’ёмных механізмаў не прадугледжана.
Інфармацыя і навігацыя
Даступнасць частковая. Гукавая інфармацыя дублюецца візуальнай на інфармацыйным табло.
Касы
Даступнасць частковая. Уваход у білетныя касы з боку прывакзальнай плошчы абсталяваны пандусам. Спецыялізаваная каса з паніжаным прылаўкам не прадугледжана.
Камеры захоўвання
Даступнасць частковая. Уваход у багажнае аддзяленне абсталяваны пандусам. Маюцца аўтаматычныя і ручныя камеры захоўвання. Аўтаматычныя камеры вар’іруюцца па вышыні.
Залы чакання
Даступнасць частковая. Спецыялізаваныя зоны для МГН не прадугледжаны.
Пакоі адпачынку
Даступнасць частковая. Спецыялізаваныя нумары не прадугледжаны.
Туалетныя пакоі
Даступнасць поўная. Маюцца спецыяльна абсталяваныя туалетныя пакоі для МГН ў памяшканні платных туалетаў.
— даступнасць поўная;
— даступнасць частковая.

Для асоб з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі прадугледжаны:

  • тунэль (паўднёвы) абсталяваны пандусамі на ўваходзе ў тунэль і на выхадзе на 2-ю і 3-ю платформу;
  • для ўздыму ў будынак вакзала міжнародных ліній выкарыстоўваецца спецыяльны пад’ёмнік для інвалідаў;
  • у будынку платнага туалета з паўднёвага боку старога будынка вакзала абсталяваны спецыяльныя кабіны для інвалідаў;
  • уваходы ў новы будынак вакзала, пераход з Прывакзальнай плошчы на паўднёвы бок платформы № 1, на 15 і 16 шлях, уваход у медпункт абсталяваны пандуснымі сходамі;
  • першыя і апошнія прыступкі лесвічных маршаў афарбаваны спецыяльнай фарбай.
Пачатак працы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або патэлефануйце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне квіткоў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47