Адказы на пытанні, якія паступілі ў перыяд 22.06 па 24.06.2021 г.

1. Калі будуць адноўлены міжнародныя зносіны з Еўропай, ці ёсць нейкія зрухі ў гэтым кірунку?.

Прымаючы пад увагу эпідэміялагічную сітуацыю і дзеючыя абмежаванні пры перасячэнні дзяржмяжы у цяперашні час міжнародныя зносіны з краінамі Еўрасаюза не прадугледжваюцца.


2. Якія існуюць абмежаванні на праезд грамадзян Рэспублікі Беларусь у Расійскую Федэрацыю чыгуначным транспартам?

Непаўналетнія грамадзяне Беларусі могуць выязджаць з краіны па сваіх сапраўдных дакументах, якія сведчаць асобу (пасведчання аб нараджэнні дзіцяці недастаткова, абавязкова неабходны пашпарт). У адпаведнасці з пастановай Галоўнага дзяржаўнага санітарнага лекара Расійскай Федэрацыі ад 02.07.2021 №17 з 10 ліпеня 2021 г пры перасячэнні дзяржаўнай мяжы Расійскай Федэрацыі грамадзяне Рэспублікі Беларусь пацвярджаюць наяўнасць адмоўнага выніку лабараторнага даследавання матэрыялу, адабранага не раней чым за тры каляндарных дня да прыбыцця на тэрыторыю Расійскай Федэрацыі, на COVID-19 метадам палімеразнай ланцуговай рэакцыі (ПЦР) з выкарыстаннем мабільнага дадатку «Падарожнічаю без COVID-19»


3. Чаму ў горадзе Барысаве ў цяперашні час не спыняюцца пасажырскія цягнікі міжнародных зносін? Просьба вырашыць дадзенае пытанне.

Арганізацыя прыпынку цягнікам міжнародных ліній па станцыі Барысаў у цяперашні час не разглядаецца, прымаючы пад увагу нязначны рэгулярны пасажырапаток і магчымасць праезду з перасадкай як на станцыі Орша-Цэнтральная, так і на станцыі Мінск-Пасажырскі. Тым не менш, пры аднаўленні курсіравання цягнікоў № 28 Брэст-Масква і № 95 Масква-Брэст прадугледжваецца магчымасць праезду да станцый Расійскіх чыгунак без перасадкі.


4. Умяшчальнасці электрацягніка гарадскіх ліній Мінск-Рудзенск адпраўленнем у 16:35 недастаткова па пятніцах. Просьба замяніць яго рэгіянальным цягніком эканомкласа з 10 вагонаў.

Прымаючы пад увагу попыт, які сфармаваўся на перавозкі на кірунку Мінск-Асіповічы, і рознасць пасажырапатокаў на ўсім маршруце следавання у цягніках гарадскіх і рэгіянальных ліній эканомкласа, рэалізаваць дадзеную прапанову не ўяўляецца магчымым.


5. Плануецца запуск цягнікоў міжрэгіянальных ліній бізнес-класа па маршруце Мінск-Баранавічы-Гродна або рэгіянальных бізнес-класа Баранавічы-Гродна?

З улікам пасажырапатоку і адсутнасці тэхнічнай магчымасці рэалізацыі параметраў цягнікоў бізнес-класа арганізацыя курсіравання цягнікоў гэтай катэгорыі на прыведзеных кірунках не прадугледжваецца.


6. Просьба зрабіць прыпынак цягніка 702Б Брэст-Мінск на станцыі Баранавічы-Цэнтральныя ўзамен цягніку рэгіянальных ліній бізнес-класа, які раней курсіраваў, адпраўленнем з Баранавіч у 6:35.

На Беларускай чыгунцы рэалізаваны праект дзённых хуткасных зносін паміж г. Мінскам і абласнымі цэнтрамі, які ўключае ў сябе курсіраванне як цягнікоў бізнес-класа ў рэжыме няспыннага руху, так і альтэрнатыўных цягнікоў гэтай катэгорыі з прыпынкамі па маршруце. Развітая маршрутная сетка цягнікоў гэтай катэгорыі ў зносінах Брэст-Баранавічы-Мінск у адпаведнасці з устоянымі прамымі і зменнымі пасажырапатокамі ў поўным аб'ёме забяспечвае існуючы і перспектыўны попыт на перавозкі. Змены ў раскладзе цягніка № 702 немэтазгодны і не разглядаюцца. У сваю чаргу праезд пасажыраў на ўчастках Брэст-Баранавічы-Брэст і Баранавічы-Мінск-Баранавічы таксама можа быць ажыццёўлены і цягнікамі рэгіянальных ліній эканомкласа.

7. Просьба разгледзець магчымасць прыпынку на станцыі Баранавічы-Цэнтральныя цягніка 725Б Мінск-Брэст?

На Беларускай чыгунцы рэалізаваны праект дзённых хуткасных зносін паміж г. Мінскам і абласнымі цэнтрамі, які ўключае ў сябе курсіраванне як цягнікоў бізнес-класа ў рэжыме няспыннага руху, так і альтэрнатыўных цягнікоў гэтай катэгорыі з прыпынкамі па маршруце. Развітая маршрутная сетка цягнікоў гэтай катэгорыі ў зносінах Брэст-Баранавічы-Мінск у адпаведнасці з устоянымі прамымі і зменнымі пасажырапатокамі ў поўным аб'ёме забяспечвае існуючы і перспектыўны попыт на перавозкі. Змены ў раскладзе цягніка № 725 немэтазгодны і не разглядаюцца. У сваю чаргу праезд пасажыраў на ўчастках Брэст-Баранавічы-Брэст і Баранавічы-Мінск-Баранавічы таксама можа быць ажыццёўлены і цягнікамі рэгіянальных ліній эканомкласа.

8. Ці плануецца павелічэнне перыядычнасці курсіравання цягніка рэгіянальных ліній бізнес-класа 859Б-860Б Мінск-Пінск-Мінск, які ў цяперашні час запатрабаваны ў пасажыраў?

Пытанне павелічэння перыядычнасці курсіравання гэтага цягніка актуальнае для Беларускай чыгункі, але з улікам абмежаванасці ў рухомым саставе гэтай катэгорыі ў цяперашні час змяніць перыядычнасць звароту гэтага цягніка не ўяўляецца магчымым.


9. Ці прапрацоўвалася пытанне магчымасці афармлення электронных праязных дакументаў (білетаў) па адпаведным службовым транспартным патрабаванням работнікаў Беларускай чыгункі?

У цяперашні час існуе магчымасць афармлення электронных праязных дакументаў (білетаў) па адпаведным службовым транспартным патрабаванням работнікаў Беларускай чыгункі на цягнікі з ненумераванымі месцамі. Укараненне дадзенага функцыяналу пры праездзе ў цягніках з нумараванымі месцамі запланавана ў 2022 годзе.


10. Просьба арганізаваць зручную перасадку з цягніка Лунінец-Баранавічы прыбыццём у 9.30 на цягнік па маршруце Баранавічы-Мінск.

У цяперашні час па станцыі Баранавічы-Палескія прадугледжана перасадка для пасажыраў, якія ідуць з участка Лунінец-Баранавічы да станцый і прыпыначных пунктаў участка Баранавічы-Мінск, цягнікамі № 6212 Лунінец-Баранавічы і № 736 Брэст-Мінск з перасадкай на станцыі Баранавічы-Палескія.

11.Чаму пры праездзе ў міжнародных цягніках у Расійскую Федэрацыю недастаткова пашпарта вакцынацыі, а патрабуюць адмоўны вынік ПЦР-тэсту? З Лунінца даводзіцца двойчы ездзіць у Пінск або Баранавічы, каб здаць тэст, а потым атрымаць вынікі.

У адпаведнасці з пастановай Галоўнага дзяржаўнага санітарнага ўрача Расійскай Федэрацыі ад 02.07.2021 №17, грамадзяне дзяржаў-членаў Еўразійскага эканамічнага саюза і Рэспублікі Таджыкістан з 10 ліпеня 2021 г., грамадзяне Азербайджанскай Рэспублікі, Рэспублікі Малдова, Рэспублікі Узбекістан, Туркменістана – з 1 верасня 2021 г. пры перасячэнні дзяржаўнай мяжы Расійскай Федэрацыі пацвярджаюць наяўнасць адмоўнага выніку лабараторнага даследавання матэрыялу, адабранага не раней чым за тры каляндарных дня да прыбыцця на тэрыторыю Расійскай Федэрацыі, на COVID-19 метадам палімеразнай ланцуговай рэакцыі (ПЦР) з выкарыстаннем мабільнага дадатка «Падарожнічаю без COVID-19». Пры гэтым мабільны дадатак «Падарожнічаю без COVID-19» дазваляе атрымліваць вынік даследаванняў без наведвання лабараторыі.


12. Просьба зрабіць зручную перасадку з цягніка Лунінец-Баранавічы на міжнародны цягнік Брэст-Санкт-Пецярбург.

Пры арганізацыі перасадкі пасажыраў з участка Лунінец-Баранавічы на цягнік № 52 Брэст-С. Пецярбург спатрэбіцца прынцыповае змяненне арганізацыйнай схемы курсіравання цягнікоў рэгіянальных ліній эканомкласа ў зносінах Лунінец-Баранавічы, што з улікам пасажырапатоку, які склаўся на ім, немэтазгодна і не разглядаецца.

13. Калі плануецца прызначыць цягнік Мінск – Новасібірск, ці хаця б Мінск - Екацярынбург?

У цяперашні час гэтае пытанне па ініцыятыве Беларускай чыгункі разглядаецца Расійскімі чыгункамі. З улікам існуючай эпідэміялагічнай сітуацыі ў цяперашні час канкрэтызаваць тэрміны аднаўлення курсіравання цягніка гэтых зносін не ўяўляецца магчымым.


14. Больш за 15 гадоў таму курсіравалі прыгарадныя цягнікі Полацк-Новасакольнікі, Полацк-Вялікія Лукі. Ці магчыма аднавіць іх рух хоць-бы па маршруце Полацк-Невель?

У адпаведнасці з дзеючымі міжнароднымі дамовамі прыгарадныя (рэгіянальныя) перавозкі могуць ажыццяўляецца толькі да першай станцыі сумежнай Чыгуначнай адміністрацыі адкрытай для пасажырскіх перавозак. Пытанне арганізацыі гэтых перавозак знаходзіцца ў кампетэнцыі ААТ «РЖД» і прызначэнне гэтых цягнікоў можа разглядацца імі толькі пры ўмове іх замовы мясцовымі органамі дзяржаўнага кіравання Расійскай Федэрацыі. Беларускай чыгункай з улікам адсутнасці эканамічна абгрунтаванага попыту на гэтыя перавозкі дадзенае пытанне не ініцыюецца.


15. Просьба скараціць час у дарозе цягніка №7010 Мінск-Барысаў за кошт скарачэння часу стаянкі на станцыі Чырвоны сцяг.

Прымаючы пад увагу прыярытэтнасць пропуску цягнікоў міжнародных і міжрэгіянальных ліній, змяніць расклад гэтага цягніка не ўяўляецца магчымым.

16. Просьба разгледзець магчымасць аднаўлення руху паскоранага цягніка рэгіянальных ліній эканом-класа Барысаў-Мінск адпраўленнем з прыпыначнага пункта Жодзіна-Паўднёвае ў 10.00, які раней быў у раскладзе.

З улікам існуючага попыту на перавозкі на ўчастку Барысаў-Мінск мэтазгоднасць прызначэння дадатковых цягнікоў рэгіянальных ліній эканомкласа адсутнічае і не разглядаецца.


17. Просьба скараціць час у дарозе цягніка №6130 Маладзечна-Мінск за кошт скарачэння часу стаянкі на станцыі Радашковічы, хоць бы на час адсутнасці міжнароднага цягніка Вільня-Мінск.

Прымаючы пад увагу прыярытэтнасць пропуску цягнікоў міжнародных і міжрэгіянальных ліній, змяніць расклад гэтага цягніка не ўяўляецца магчымым.

18. Просьба паменшыць час у дарозе ўсіх пасажырскіх цягнікоў на ўчастку Маладзечна-Мінск да 1 гадзіны 30 хвілін.

На жаль, тэхналогія работы ўчастка Маладзечна-Мінск і значная колькасць прыпыначных пунктаў на ім выключае магчымасць мінімізацыі часу знаходжання цягнікоў рэгіянальных ліній эканомкласа да 1 гадзіны 30 хвілін.

19. Прашу паведаміць аб перспектывах аднаўлення курсіравання міжнароднага цягніка Мінск-Новасібірск.

У цяперашні час гэтае пытанне па ініцыятыве Беларускай чыгункі разглядаецца Расійскімі чыгункамі. З улікам існуючай эпідэміялагічнай сітуацыі ў цяперашні час канкрэтызаваць тэрміны аднаўлення курсіравання цягніка гэтых зносін не ўяўляецца магчымым.

20. Просьба разгледзець магчымасць скарачэння часу ў дарозе да станцыі Прыяміно цягніка №6028 Інстытут Культуры-Орша за кошт памяншэння часу стаянкі на станцыі Барысаў.

На жаль, у дзеючым графіку руху цягнікоў тэхнічная магчымасць карэкціроўкі раскладу гэтага цягніка адсутнічае. Дадзенае пытанне будзе разгледжана пры фарміраванні графіка руху на 2021/2022 год з улікам карэкціроўкі раскладу міжнародных цягнікоў.

21. Просьба разгледзець магчымасць прызначэння начнога цягніка для праезду па маршруце Магілёў-Мінск з прыбыццём на станцыю прызначэння ранняй раніцай.

Прызначэнне начных цягнікоў у зносінах Магілёў-Мінск з улікам дзеючай арганізацыйнай схемай праезду і рэальнага попыту на перавозкі немэтазгодна і не разглядаецца.

22. Просьба выключыць выпадкі скарачэння схемы цягніка рэгіянальных ліній эканомкласа №6125 Мінск-Маладзечна да 8 вагонаў, бо яго населенасць істотна ўзрастае ў дні, калі не курсіруе цягнік №6123 Мінск-Маладзечна.

У сувязі з арганізацыйна-тэхнічнымі абмежаваннямі, напрамую звязанымі з забеспячэннем бяспекі руху, у сумеснай эксплуатацыі для абслугоўвання цягнікоў рэгіянальных ліній, у тым ліку па маршруце Мінск-Маладзечна-Мінск, задзейнічаны электрацягнікі ў 10-ці (20 саставаў) і 8-мівагонным выкананні (15 саставаў). Пры названых умовах забяспечыць у абавязковым парадку падачу пад цягнік №6125 Мінск-Маладзечна толькі электрацягнікоў 10-цівагонным складанасці не ўяўляецца магчымым.

23. Просьба павялічыць шырыню астраўной пасажырскай платформы на станцыі Гарадзея.

У цяперашні час УП «Баранавіцкае аддзяленне Беларускай чыгункі» вядзецца падрыхтоўка адпаведнага пакета дакументаў па рэканструкцыі пасажырскіх платформаў на станцыі Гарадзея для ўключэння ў пералік аб'ектаў будаўніцтва Беларускай чыгункі. Пасля чаго ва ўстаноўленым парадку будзе праведзена рэалізацыя гэтага інвестыцыйнага праекта.

24. Просьба прадугледзець прыпынак цягніка №859/860 Мінск-Пінск-Мінск на станцыі Ясельда.

Прызначэнне дадатковых прыпынкаў згаданага цягніка не разглядаецца. Праезд да станцыі Ясельда можа быць ажыццёўлены альтэрнатыўнымі відамі транспарту.

25. У якія тэрміны ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта плануецца арганізаваць курсіраванне гарадскіх ліній па маршруце Мінск-Негарэлае.

Развіццё перавозак пасажыраў цягнікамі гарадскіх ліній паміж горадам Мінскам і гарадамі-спадарожнікамі вызначаецца адпаведнымі планамі-графікамі. Арганізацыя магчымасці перавозак пасажыраў цягнікамі гарадскіх ліній на ўчастку Мінск-Фаніпаль-Негарэлае плануецца ў 2023 годзе.

Ці быў карысны артыкул?
0% карыстальнікі лічаць гэты артыкул карысным
Вам неабходна дадатковая інфармацыя?
Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю, напішыце нам або звярніцеся ў Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі па тэлефоне 105 beltelecom mts  velcom  life (кругласутачна). Пералік пытанняў, па якіх магчыма звярнуцца да работнікаў Кантакт-цэнтра
Пачатак працы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або патэлефануйце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне квіткоў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47