Вакзал станцыі Баранавічы Палескія

Вакзал станцыі Баранавічы Палескія

  Пералік паслуг/Размяшчэнне Кантактныя даныя

Прадастаўленне бесправаднога доступу ў інтэрнэт (Wi-Fi)

Бясплатны і безлімітны доступ пасля аўтарызацыі.

Зона пакрыцця Wi-Fi (сетка BelRW_Wi-Fi):

Парадак дзеянняў, неабходных для падключэння да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi.(па-руску)
Парадак карыстання Wi-Fi
прапісаны ў пагадненні, азнаёміцца з якім спажывец можа непасрэдна на партале аўтарызацыі да атрымання кода аўтарызацыі. Без пацверджання згоды з умовамі Карыстальніцкага пагаднення карыстацца сеткай Wi-Fi немагчыма.

  вул. Фралянкова, д. 13
  • касавая зала;
  • зала чакання;
  • пакоі адпачынку №1-13;
 

Чыгуначныя касы

афармленне, пераафармленне, вяртанне праязных дакументаў на цягнікі з нумараванымі месцамі;

афармленне праязных дакументаў на цягнікі з Ненумераваны месцамі;

афармленне, пераафармленне, вяртанне на цягнікі ў краіны Заходняй Еўропы;
 

прыём групавых заявак на рэзерваванне месцаў у цягніках з наступным афармленнем;

афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку;

Размяшчэнне: 1 паверх

 

тэл. (+ 375 163) 49 22 62 (штодня з 08.00 да 20.00);

Камеры захоўвання

захоўванне ручной паклажы ў стацыянарнай камеры захоўвання і захоўванне буйнагабарытных рэчаў і прадметаў, якія не адносяцца да ручной паклажы;

Кошт паслуг

Размяшчэнне: 1 паверх

тэл. (+375 163) 49 37 58 (кругласутачна);

Пакоі адпачынку

Размяшчэнне: 2,3 паверх

тэл. (+375 163) 49 32 47 (кругласутачна);

Аказанне першай медыцынскай дапамогі

Размяшчэнне: 1 паверх

тэл. (+375 163) 49 22 12 (кругласутачна);

Зарадка сотавых тэлефонаў, ноўтбукаў, планшэтаў

ажыццяўленне зарадкі прылад на бясплатнай аснове

Размяшчэнне: 1,2 паверх

(кругласутачна)

Іншыя паслугі

карыстанне каляскай для падвозу рэчаў пасажыра;

перадача аб'явы па радыё

Кошт паслуг

Размяшчэнне: 1 паверх

 тэл. (+375 163) 49 21 28,
(+375 33) 344 21 28 (МТС)

Паслугі іншых арганізацый
Назва паслугі Размяшчэнне
Аптэка 1 паверх
Абмен валюты 1 паверх
Рамонт  абутку на пероне вакзала
Грамадскае харчаванне 1 паверхі
Гандаль друкаванымі выданнямі на пероне вакзала
Пункт продажу электронных інтэрактыўных гульняў 1 паверх
Выраб ключоў на пероне вакзала
Грамадскія прыбіральні 1 паверх

 


Прадастаўленне даведачнай інфармацыі тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «Велком», СТАА «МТС», ЗАТ «БеСТ») (кругласутачна)
Начальнік вакзала тэл. (+375 163) 49 22 53
Дзяжурны памочнік начальніка вакзала тэл. (+375 163) 49 21 28, (+375 33) 344 21 28 (МТС)
Каса камеры захоўвання тэл. (+375 163) 49 37 58
Адміністратар пакояў адпачынку тэл. (+375 163) 49 32 47
Афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку, прыём групавых заявак тэл. (+375 163) 49 21 73

Пакоi працяглага адпачынку вакзала на 25 месцаў і ўключаюць у сябе:

  • адзін двухпакаёвы нумар павышанай камфортнасці;
  • два аднамесных нумары;
  • адзінаццаць двухмесных нумароў.

Кантактная інфармацыя:
Адрас: Брэсцкая вобл., 225410, г. Баранавічы, вул. Фралянкова, д. 13. Тэлефоны: (+375 163) 49 32 49 (загадчыца), 49 32 47 (дзяжурная)

Паслугі пакояў адпачынку:
  • аднамесны нумар — 58,00 руб. за суткі;
  • двухмесны нумар (за адно койка-месца) — 40,00 руб. за суткі.

Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі працуе ў кругласутачным рэжыме без выхадных дзён па тэлефонах:

(+375 222) 39 25 47 Белтэлекам
(+375 29) 739 25 47 МТС
(+375 25) 739 25 47 Life
(+375 29) 659 25 47 Velcom
і на электронны адрас brail@rw.by.

Белтэлекам (+375 163) 49 21 28, 49 21 29, (+375 33) 344 21 28 (МТС) — дзяжурны памочнік начальніка вакзала станцыі Баранавічы-Палескія.

Пашпарт даступнасці вакзала Баранавічы-Палескія
Даступнасць Пашпарт даступнасці вакзала Баранавічы-Палескія Пашпарт даступнасці вакзала Баранавічы-Палескія Пашпарт даступнасці вакзала Баранавічы-Палескія Пашпарт даступнасці вакзала Баранавічы-Палескія Ацэнка даступнасці
Прывакзальная плошча
Даступнасць частковая. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту.
Паркоўкі
Даступнасць частковая. Месцы для размяшчэння аўтатранспарту МГН прадастаўляюцца на паркоўцы ля цэнтральнага ўваходу ў будынак вакзалу.
Пуці руху
Даступнасць частковая. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Ўваходы ў будынак вакзала размешчаны на адным узроўні.
Платформы
Даступнасць частковая. Праход на платформы па пешаходных пераходах.
Пад’ёмныя механізмы
Даступнасць поўная. Уваходы ў будынак вакзала размешчаны на адным узроўні. Маецца пад’ёмнік на другі паверх.
Інфармацыя і навігацыя
Даступнасць частковая. Для інфармавання пасажыраў выкарыстоўваюцца светлавыя паказальнікі, табло, піктаграмы. Гукавая інфармацыя даводзіцца па сетцы гучнага абвесткі.
Касы
Даступнасць частковая.
Камеры захоўвання
Даступнасць частковая. Маюцца аўтаматычныя і ручныя камеры захоўвання. Аўтаматычныя камеры вар’іруюцца па вышыні.
Залы чакання
Даступнасць частковая.
Туалетныя пакоі
Даступнасць поўная. Маюцца спецыяльна абсталяваныя туалетныя пакоі для МГН ў памяшканні платных туалетаў.
Пакоі адпачынку
Даступнасць частковая. Пакоі працяглага адпачынку размешчаны на другім і трэцім паверхах будынка вакзалу.
— поўная даступнасць
— частковая даступнасць
Паслугі, якія прадстаўляюцца на вакзалах:
  • сустрэча і суправаджэнне (пры неабходнасці дапамогу ў перамяшчэнні) па тэрыторыі вакзальных комплексаў якія маюць або плануюць набыццё праязных дакументаў у цягніка міжнародных, міжрэгіянальных ліній і рэгіянальных ліній бізнес-класа;
  • прадастаўленне інваліднага крэсла-каляскі;
  • аказанне сітуацыйнай дапамогі пры набыцці паслуг, якія прадастаўляюцца на вакзалах;
  • аказанне садзейнічання пры перамяшчэнні ручной паклажы (багажу) да або пасля праезду ў цягніках;
  • аказанне дапамогі пры пасадцы (высадцы) у цягніках міжнародных, міжрэгіянальных ліній і рэгіянальных ліній бізнес-класа.
Пачатак работы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або пазваніце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне білетаў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Мы выкарыстоўваем файлы cookie

Гэта дапаможа вам эфектыўна выкарыстоўваць афіцыйны інтэрнэт-сайт Беларускай чыгункі і падтрымліваць карэктнае функцыянаванне яго сэрвісаў! Перад тым, як здзейсніць выбар настроек параметраў выкарыстання файлаў cookie, рэкамендуем азнаёміцца з Палітыкай апрацоўкі файлаў cookie.

Настроіць
Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47