Вакзал станцыі Брэст Цэнтральны

Вакзал станцыі Брэст Цэнтральны


Пералік паслуг/Размяшчэнне Кантактныя даныя
Прадастаўленне бесправаднога доступу ў інтэрнэт (Wi-Fi) Бясплатны і безлімітны доступ пасля аўтарызацыі.

Зона пакрыцця Wi-Fi (сетка BelRW_Wi-Fi):
Парадак дзеянняў, неабходных для падключэння да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi.(па-руску)
Парадак карыстання Wi-Fi
прапісаны ў пагадненні, азнаёміцца з якім спажывец можа непасрэдна на партале аўтарызацыі да атрымання кода аўтарызацыі. Без пацверджання згоды з умовамі Карыстальніцкага пагаднення карыстацца сеткай Wi-Fi немагчыма.
вул. Прывакзальная, 1 (будынак вакзала)
  • зала чакання;
  • буфет;
  • сталовая;
  • зала чакання павышанай камфортнасці «Клуб СВ»;
  • пакоі адпачынку 201-215, 301-320, 322, 323;


Чыгуначныя касы афармленне, пераафармленне, вяртанне праязных дакументаў на цягнікі з нумараванымі месцамі;

афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумараванымі месцамі;

афармленне, пераафармленне, вяртанне на цягнікі ў краіны Заходняй Еўропы;


 

прыём групавых заявак на рэзерваванне месцаў у цягніках з наступным афармленнем; тэл./факс (+375 162) 26 01 09 (па працоўных днях з 08.00 да 17.00);
тэл. (+375 162) 26 01 15 (штодзённа з 08.00 да 20.00);
афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку: тэл. (+375 162) 26 35 73 (штодзень з 09.00 да 11.40, 14.00-17.00);
Размяшчэнне: 1 паверх  
Тэрміналы самаабслугоўвання з магчымасцю выкарыстання банкаўскай аплатнай карты ці наяўных грашовых сродкаў афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумараванымі месцамі;

Размяшчэнне:
касавая зала будынка прыгараднага вакзала (1 паверх);

будынак білетных кас (1 паверх);

нізкі перон Маскоўскага боку вакзала паміж 2-3 пуцямі;

платформа прыгараднага вакзалу 4 пуць Варшаўскага боку вакзала.
кругласутачна;
Прадастаўленне даведачнай інфармацыі відэатэрмінал
Размяшчэнне
: 1 паверх
кругласутачна

Камеры захоўвання

захоўванне ручной паклажы ў стацыянарнай камеры захоўвання і захоўванне буйнагабарытных рэчаў і прадметаў, якія не адносяцца да ручной паклажы (штодзённа з 07.30 да 20.10; перапынак з 10.30 да 11.40, з 16.00 да 16.30);
захоўванне ручной паклажы ў аўтаматычнай камеры захоўвання (кругласутачна);

Размяшчэнне: 1 паверх

Кошт паслуг

тэл. (+375 162) 26 36 02 (штодзённа з 07.30 да 20.10);

тэл. (+375 162) 26 26 22

тэл. (+375 162) 26 21 28

         

Паслугі насільшчыка па пераносцы ручной паклажы

дастаўка ад/да цягніка (у) да/ад аўтатранспарту;


Кошт паслугі

тэл. (+375 162) 26 21 28 (з 07.30 да 20.30);

Зала чакання павышанай камфортнасці з функцыямі сэрвіс-цэнтра

зарадка мабільных прылад;

даведачна-інфармацыйныя паслугі (паслугі вакзала, маршрутная сетка гарадскога грамадскага транспарту, гарадскія славутасці);

трансляцыя тэлепраграм;

заказ на афармленне праязных чыгуначных дакументаў;

заказ на браніраванне месцаў у пакоях адпачынку (гасцініцы) вакзалаў Беларускай чыгункі;

карыстанне факсімільнай сувяззю, электроннай поштай;

прадастаўленне інфармацыі пра паслугі залаў падвышанай камфортнасці на вакзалах Беларускай чыгункі;

выклік таксі;

выклік насільшчыка;

браніраванне столікаў у рэстаранах;

экскурсійнае абслугоўванне;

выклік медработніка.

Платныя паслугі:

капіравальна-размнажальнай паслугі; раздрукоўка тэксту;

сканіраванне дакументаў;

прыём (перадача) факсімільных паведамленняў;
прыём (перадача) электронных паведамленняў;
ламініраванне дакументаў

Размяшчэнне: 1 паверх

Кошт паслуг

тэл. (+375 162) 26 26 22 (24/7);

Знаходжанне ў пакоі маці і дзіцяці

Размяшчэнне: 1 паверх

звяртацца да дзяжурнага па зале або ў касу камеры захоўвання;

Пакоі адпачынку

Размяшчэнне: 2,3 паверхі

(+375 162) 26 25 00 (кругласутачна), 26 25 11;

Аказанне першай медыцынскай дапамогі

Размяшчэнне: 1 паверх

тэл. (+375 162) 26 31 06 (кругласутачна);

Зарадка сотавых тэлефонаў, ноўтбукаў, планшэтаў

ажыццяўленне зарадкі прылад на платнай аснове (звяртацца ў касу камеры захоўвання).

Размяшчэнне: 1 паверх


Кошт паслуг

ажыццяўленне зарадкі прылад на бясплатнай аснове

Размяшчэнне: 1 паверх

штодзённа 07.30 да 20.10;


кругласутачна

Стварэнне ўмоў для правядзення адной фотасесіі  Кошт паслуги      

Паслугі іншых арганізацый

Назва паслугі Размяшчэнне
Абмен валюты 1 паверх
Аддзяленне банка
1 паверх
Гандаль сувенірамі
1 паверх
Рознічны гандаль 1 паверх
Апарат (вендынгавы) інфармацыйна-плацежны тэрмінал
1 паверх
Страхавыя паслугі ТАСК 1 паверх

Прадастаўленне даведачнай інфармацыі тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «Велком», СТАА «МТС», ЗАТ «БеСТ») (кругласутачна)
Начальнік вакзала тэл. (+375 162)  26 35 21, факс 26 24 45
Дзяжурны памочнік начальніка вакзала тэл. (+375 162) 26 21 28, (+375 29) 259 21 28
Заказ і браніраванне месцаў на цягнікі рэгіянальных ліній бізнес-класа, міжрэгіянальных і міжнародных ліній) тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «Велком», СТАА «МТС», ЗАТ «БеСТ») (кругласутачна)
Каса камеры захоўвання (захоўванне знойдзеных рэчаў)  тэл. (+375 162) 26 36 02
Адміністратар пакоя адпачынку
тэл. (+375 162) 26 25 00, 26 25 11 
Афармленне групавых заявак тэл. (+375 162) 26 01 09
Прыем заказаў і афармленне праязных дакументаў за безнаяўны разлік тэл. (+375 162) 26 35 73
Зала чакання павышанай камфортнасці з функцыямі сэрвіс-цэнтра  тэл. (+375 162) 26 26 22 

Віртуальны тур па чыгуначным вакзале станцыі Брэст-Цэнтральны

Кантактная інфармацыя:
Тэлефон: (+375 17) 26 25 00, 26 25 11
E-mail: lvok-zko@brest.rw.by
Адрас: 224004, Рэспубліка Беларусь, г. Брэст, пл. Прывакзальная, 1, вакзал ст. Брэст-Цэнтральны

Прэйскурант цэн на пражыванне ў пакоях адпачынку:

  • кошт 1 месца ў двухмесным нумары (эканом) — 38,50 руб.;
  • кошт 1 месца ў двухмесным нумары (стандарт) — 44,90; 52,20 руб.;
  • кошт пражывання ў аднамесным нумары — 54,00 руб.;
  • кошт пражывання ў аднамесным двухпакаёвым нумары павышанай камфортнасці — 86,00 руб.; 87,00 руб.;
  • кошт пражывання ў аднамесным двухпакаёвым нумары павышанай камфортнасці з кухняй — 99,00 руб.;
  • кошт 1 месца ў двухмесным нумары для маламабільнай групы насельніцтва — 46,90 руб.;
  • кошт пражывання ў аднамесным нумары для маламабільнай групы насельніцтва — 54,00 руб.

Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі працуе ў кругласутачным рэжыме без выхадных дзён па тэлефонах:

(+375 222) 39 25 47 Белтэлекам
(+375 29) 739 25 47 МТС
(+375 25) 739 25 47 Life
(+375 29) 659 25 47 Velcom
і на электронны адрас brail@rw.by.

Белтэлекам (+375 162) 26 21 28, МТС (+375 29) 259 21 28 — дзяжурны памочнік начальніка вакзала станцыі Брэст Цэнтральны

Пашпарт даступнасці вакзала
Даступнасць Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Брэст-Цэнтральны Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Брэст-Цэнтральны Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Брэст-Цэнтральны Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Брэст-Цэнтральны Ацэнка даступнасці
Прывакзальная плошча




Даступнасць поўная. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Маецца тактыльныя плітка па перыметры паркоўкі. Для выезду на платформу маецца пандус.
Паркоўкі




Даступнасць поўная. Спецыяльна выдзеленыя месцы для размяшчэння аўтатранспарту МГН: на паркоўцы прывакзальнай плошчы — 3 месцы, на 2-х паркоўках з Варшаўскага боку вакзала — 3 і 4 месцы.
Пуці руху




Даступнасць поўная. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Уваход у будынак вакзала і будынак білетных кас размешчаны на адным узроўні з платформай і не мае вертыкальных перашкод. Для выхаду на платформу Маскоўскага боку вакзала з паркоўкі маецца пандус. На Варшаўскім баку вакзала маюцца пандусы для ўезду ў будынак пасажырскага павільёна і туалетныя пакоі. У будынку пасажырскага павільёна выкладзеная тактыльная плітка да спецыялізаванай білетнай касы.
Тунэлі




Даступнасць частковая. Тунэль Маскоўскага боку вакзала абсталяваны 2-ма пад’ёмнымі платформамі: вертыкальнага і гарызантальнага перамяшчэння, таксама маецца пандус для выезду на 2–3 шлях Маскоўскага боку. Тунэль Варшаўскага боку абсталяваны пад’ёмнымі платформамі вертыкальнага перасоўвання. Маецца тактыльныя плітка.
Платформы




Даступнасць частковая. На беражках перонаў Варшаўскага боку вакзала маюцца папераджальныя тактыльныя поласы.
Пад’емныя механізмы




Даступнасць поўная. У тунэлі Маскоўскага боку вакзала маюцца 2 пад’ёмныя платформы: вертыкальнага і гарызантальнага перамяшчэння. У тунэлі Варшаўскага боку маюцца пад’ёмныя платформы вертыкальнага перасоўвання.
Інфармацыя і навігацыя




Даступнасць частковая. Для інфармавання пасажыраў выкарыстоўваюцца светлавыя паказальнікі, табло, піктаграмы. Гукавая інфармацыя дублюецца візуальнай на інфармацыйным табло.
Касы




Даступнасць поўная. Абсталяваны спецыяльныя касы ў будынку білетных кас з Маскоўскага боку вакзалу і будынку пасажырскага павільёна з Варшаўскага боку вакзалу.
Камеры захоўвання




Даступнасць поўная. Вольны доступ у камеры захоўвання, маюцца аўтаматычныя і ручныя камеры захоўвання. Аўтаматычныя камеры вар’іруюцца па вышыні.
Залы чакання




Даступнасць поўная. Маецца спецыяльна абсталяваная зала чакання для МГН ў будынку вакзала.
Пакоі адпачынку




Даступнасць поўная. Маюцца спецыяльна абсталяваныя пакоі адпачынку для МГН у будынку вакзала.
Туалетныя пакоі




Даступнасць поўная. Маюцца спецыяльна абсталяваныя туалетныя пакоі для МГН у будынку вакзала і будынку пасажырскага павільёна.
Камерцыйныя памяшканні




Даступнасць поўная. Уваходы камерцыйных памяшканняў з Маскоўскага боку знаходзяцца на адным узроўні з платформай. На Варшаўскім баку вакзала маецца пандус.
— поўная даступнасць;
— частковая даступнасць.

Асобам з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі прадастаўляюцца наступныя паслугі:

  • арганізацыя суправаджэння пасажыра ад/да транспартнага сродку, які даставіў або які чакае яго;
  • суправаджэнне пасажыра да ўсіх зон вакзальнага комплексу: прывакзальныя тэрыторыі, будынак вакзала, білетна-касавыя залы, залы чакання, туалетныя пакоі, камера захоўвання, медпункт, аб’екты грамадскага харчавання, платформы і пероны, выхады і пераходы да іх;
  • аказанне дапамогі пры афармленні праязных дакументаў, карыстанні камерай захоўвання, набыцці тавараў;
  • прыём заявак на прадастаўленне месцаў у спецыялізаваным вагоне па вызначаным маршруце;
  • прадастаўленне адмысловай абсталяванай залы чакання;
  • прадастаўленне месца для кароткатэрміновага адпачынку ў спецыяльна абсталяваных пакоях адпачынку;
  • транспарціроўка багажу;
  • аказанне дапамогі пры пасадцы ў цягнік і высадцы (пры атрыманні адпаведнай інфармацыі);
  • інфармаванне станцыі прызначэння пасажыра-інваліда аб аказанні яму дапамогі па прыбыцці.

Асобы з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі перамяшчэння, якія маюць патрэбу ў дапамозе па доступе да вакзала, пасажырскай платформы і чыгуначнага рухомага саставу, інфармуюць перавозчыка ў тэрмін не менш чым за 48 гадзін да пачатку паездкі пра свой намер здзейсніць паездку.

Пры звароце асоб з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі дзяжурны памочнік начальніка вакзала прадстаўляе неабходную інфармацыю аб набыцці білетаў, правілах праезду, размяшчэнні адпаведных памяшканняў вакзала і аказвае садзейнічанне ў афармленні праязных дакументаў, разліках з касірам, вызначэнні маршруту руху, далейшым перамяшчэнні па тэрыторыі вакзальнага комплексу.

Пасажыры, якія перасоўваюцца ў інвалідных калясках, па пісьмовай заяве могуць атрымаць месца ў спецыяльным вагоне, прызначаным для перавозкі пасажыраў з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі. Пісьмовыя заявы на перавозку інваліда-вазочніка ў спецыяльным вагоне накіроўваюцца на імя начальніка вакзала ў перыяд ад 45 да 5 сутак да адпраўлення цягніка. У заяве ўказваецца прозвішча, імя, імя па бацьку пасажыра, дата і час адпраўлення, адрас месца пражывання і кантактны нумар тэлефона. Пры неабходнасці ў заяве ўказваецца патрэбнасць аказання дапамогі ў уздыме і апусканні каляскі ў (з) вагона, а таксама суправаджэння па тэрыторыі вакзалу.

Пры паступленні пісьмовай заявы ад інваліда-вазочніка аб неабходнасці здзяйснення ім паездкі ў спецыяльным вагоне дадзеная заява перадаецца ў ЛБК для арганізацыі работы па неабходнасці ўключэння ў склад спецыялізаванага вагона. Пры наяўнасці тэхнічнай магчымасці ажыцяўляецца прычэпка названага вагона для наступнай пасадкі інваліда ў цягнік і яго размяшчэння ў спецыялізаваным купэ.

На працягу 15 сутак з моманту атрымання заяўкі, але не пазней двух сутак да адпраўлення цягніка, работнікі ЛБК паведамляюць пасажыру аб магчымасці прычэпкі спецыяльнага вагона. У выпадку адсутнасці спецыяльнага вагона пасажыру прапануецца перанесці дату паездкі альбо ехаць ў купэйным вагоне цягніка.

Пачатак работы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або пазваніце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне білетаў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47