Вакзал станцыі Гродна

Вакзал станцыі Гродна

  Пералік паслуг/Размяшчэнне Кантактныя даныя
Прадастаўленне бесправаднога доступу ў інтэрнэт (Wi-Fi) Бясплатны і безлімітны доступ пасля аўтарызацыі.

Зона пакрыцця Wi-Fi (сетка BelRW_Wi-Fi):
Парадак дзеянняў, неабходных для падключэння да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi.(па-руску)
Парадак карыстання Wi-Fi
прапісаны ў пагадненні, азнаёміцца з якім спажывец можа непасрэдна на партале аўтарызацыі да атрымання кода аўтарызацыі. Без пацверджання згоды з умовамі Карыстальніцкага пагаднення карыстацца сеткай Wi-Fi немагчыма.
вул. Будзёнага, 37
  • касавая зала (2 паверх);
  • зала чакання (3 паверх);
  • пакоі адпачынку №1-11 (3 паверх);
Чыгуначныя касы

афармленне, пераафармленне, вяртанне праязных дакументаў на цягнікі з нумараванымі месцамі;

афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумараванымі месцамі;

афармленне, пераафармленне, вяртанне на цягнікі ў краіны Заходняй Еўропы;
Размяшчэнне: 1 паверх



 

прыём групавых заявак на рэзерваванне месцаў у цягніках з наступным афармленнем; тэл. (+ 375 152) 73 45 62, (штодня з 07.00 да 19.00);
афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку:  
Размяшчэнне: 1 паверх  
Прадастаўленне даведачнай інфармацыі відэатэрмінал; кругласутачна;

Камеры захоўвання

захоўванне ручной паклажы ў стацыянарнай камеры захоўвання і захоўванне буйнагабарытных рэчаў і прадметаў, якія не адносяцца да ручной паклажы;
Размяшчэнне: 1 паверх блок Б
захоўванне ручной паклажы ў аўтаматычнай камеры.

Размяшчэнне: 1 паверх (касавы зала)
 
Кошт паслуг

тэл. (+ 375 152) 73 43 29, (з 06.30 да 20.00; з 20.30 да 23.30);




кругласутачна

Паслугі насільшчыка па пераносцы ручной паклажы

дастаўка ад/да цягніка (у) да/ад аўтатранспарту;

Кошт паслугі

тэл. (+ 375 152) 73 44 41, (+375 29) 729 07 49 (кругласутачна);

Пакоі адпачынку

Размяшчэнне: 3 паверх

тэл. (+ 375 152) 73 44 96, (кругласутачна);

Аказанне першай медыцынскай дапамогі

Размяшчэнне: 1 паверх

тэл.(+375 152) 73 49 61, (кругласутачна);

Зарадка сотавых тэлефонаў, ноўтбукаў, планшэтаў

ажыццяўленне зарадкі прылад на бясплатнай аснове 

Размяшчэнне: 2 паверх



кругласутачна

Паслугі іншых арганізацый
Назва паслугі Размяшчэнне
Салон сувязі МТС 0паверх
Цырульня
 
0 паверх
Грамадскае харчаванне 0,2 паверх
Гандаль прамтаварамі 0 паверх
Абмен валюты 2 паверх
Гандаль друкаванымі выданнямі 0 паверх
Грамадскія прыбіральні 0 паверх
Фотапаслугі 0 паверх
Страхавыя паслугі ТАСК 0 паверх

 


Прадастаўленне даведачнай інфармацыі тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «Велком», СТАА «МТС», ЗАТ «БеСТ») (кругласутачна)
Начальнік вакзала тэл. (+375 152) 73 42 53
Дзяжурны памочнік начальніка вакзала тэл. (+375 152) 73 44 41, 8 (029) 729 07 49
Каса камеры захоўвання тэл. (+375 152) 73 40 91
Адміністратар пакоя адпачынку тэл. (+375 152) 73 44 96
Афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку, прыём групавых заявак тэл. (+375 152) 73 40 73

Кантактная інфармацыя:
Адрас: 230023, г. Гродна, вул. Будзёнага, 37
Тэлефон: (+375 152) 73 44 96

Паслугі пакояў адпачынку:

  • 1-месны двухпакаёвы нумар павышанай камфортнасці — 65,00 руб. за суткі;
  • 1-месны нумар — 38,00 руб. за суткі;
  • 2-месны аднапакаёвы нумар павышанай камфортнасці — 46,00 руб. за суткі;
  • 2-месны нумар — 34,00 руб. за суткі;
  • пражыванне ў пакоі адпачынку для асоб з абмежаванымі магчымасцямі перамяшчэння — 2-месны нумар — 36,00 руб. за суткі.


Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі працуе ў кругласутачным рэжыме без выхадных дзён па тэлефонах:

(+375 222) 39 25 47 Белтэлекам
(+375 29) 739 25 47 МТС
(+375 25) 739 25 47 Life
(+375 29) 659 25 47 Velcom
і на электронны адрас brail@rw.by.

Белтэлекам (+375 152) 73 44 41, (+375 29) 729 07 49 (МТС) — дзяжурны памочнік начальніка вакзала станцыі Гродна.

Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Гродна
Даступнасць Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Гродна Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Гродна Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Гродна Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Гродна Ацэнка даступнасці
Прывакзальная плошча
Даступнасць поўная. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх дарогах руху маецца прастор для развароту. Для выезду на платформу маецца прастор для развароту.
Паркоўкі
Даступнасць поўная. Месца для размяшчэння аўтатранспарту МГН прадастаўляецца на паркоўцы каля багажнага аддзялення.
Пуці руху
Даступнасць поўная. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Уваходы ў будынак вакзала размешчаны на розных узроўнях.
Платформы
Даступнасць частковая. Выезд на платформы ажыццяўляецца праз пешаходны пераход.
Інфармацыя і навігацыя
Даступнасць частковая. Для інфармавання пасажыраў выкарыстоўваюцца тэхнічныя сродкі арыентавання (у тым ліку светлавыя), электронныя табло, піктаграмы. Гукавая інфармацыя даводзіцца па сетцы гучнага абвесткі.
Касы
Даступнасць поўная. Уваход у касавы зал з прывакзальнай плошчы ажыццяўляецца з дапамогай пад’ёмніка або па спускам, размешчаным у канцы высокай платформы з двух бакоў.
Камеры захоўвання
Даступнасць поўная. Маюцца стацыянарныя камеры захоўвання.
Залы чакання
Даступнасць частковая. Уздым на другі паверх ажыццяўляецца па лесвічных маршах.
Пакоі адпачынку
Даступнасць поўная.
Туалетныя пакоі
Даступнасць поўная. Маюцца спецыяльна абсталяваныя туалетныя пакоі ў  пакоях для МГН.
Камерцыйныя памяшканні
Даступнасць частковая. Уздым на другі паверх ажыццяўляецца па лесвічных маршах.
— даступнасць поўная;
— даступнасць частковая.

Для асоб з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі прадугледжаны:

  • атрыманне пісьмовага або вуснага звароту асобы з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі пра неабходнасць аказання паслугі пры праездзе і знаходжанні на аб’ектах інфраструктуры чыгуначнага транспарту;
  • рэгістрацыя звароту ў «Часопіс пісьмовых і вусных зваротаў грамадзян-інвалідаў», адказны дзяжурны памочнік начальніка вакзала;
  • аказанне неабходнай паслугі для асоб з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі па іх суправаджэнню і транспарціроўцы да рухомага саставу або вакзала;
  • на вакзале маюцца перасоўныя і пераносныя прыстасаванні для пасадкі/высадкі, транспарціроўцы маламабільных груп насельніцтва з платформаў у вагон (насілкі для «ляжачых» пасажыраў і крэсла-каталка для «сядзячых»);
  • увесь час перамяшчэння інваліда-вазачніка на вакзале і пасажырскіх платформах суправаджае і кантралюе дзяжурны памочнік начальніка вакзала аж да пасадкі ў вагон сумесна з работнікамі цягніковых брыгад;
  • заяўка на прычэпкі спецыяльнага вагона прымаецца не менш за сем сутак да адпраўлення цягніка.
Пачатак работы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або пазваніце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне білетаў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47