Вакзал станцыі Лунінец

Вакзал станцыі Лунінец

  Пералік паслуг/Размяшчэнне Кантактныя даныя

Прадастаўленне бесправаднога доступу ў інтэрнэт (Wi-Fi)

Бясплатны і безлімітны доступ пасля аўтарызацыі.

Зона пакрыцця Wi-Fi (сетка BelRW_Wi-Fi):

Парадак дзеянняў, неабходных для падключэння да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi.(па-руску)
Парадак карыстання Wi-Fi
прапісаны ў пагадненні, азнаёміцца з якім спажывец можа непасрэдна на партале аўтарызацыі да атрымання кода аўтарызацыі. Без пацверджання згоды з умовамі Карыстальніцкага пагаднення карыстацца сеткай Wi-Fi немагчыма.

вул. Вакзальная, д. 6
  • зала чакання;

Чыгуначныя касы

афармленне, пераафармленне, вяртанне праязных дакументаў на цягнікі з нумараванымі месцамі;

афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумараванымі месцамі;

афармленне, пераафармленне, вяртанне на цягнікі ў краіны Заходняй Еўропы;

 

прыём групавых заявак на рэзерваванне месцаў у цягніках з наступным афармленнем;

афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку;

тэл. (+375 164) 74 11 69,
(па працоўных днях з 08.00 да 17.00);

Прадастаўленне даведачнай інфармацыі

відэатэрмінал

кругласутачна;

Камеры захоўвання

захоўванне ручной паклажы ў стацыянарнай камеры захоўвання;захоўванне буйнагабарытных рэчаў і прадметаў, якія не адносяцца да ручной паклажы;

Кошт паслуг

тэл. (+375 164) 74 12 91 (кругласутачна);

Аказанне першай медыцынскай дапамогі

 

тэл. (+375 164) 74 13 14 (кругласутачна з 06.00 да 10.00);

Зарадка сотавых тэлефонаў, ноўтбукаў, планшэтаў

ажыццяўленне зарадкі прылад на бясплатнай аснове  (зала чакання).

(кругласутачна)

Паслугі іншых арганізацый
Назва паслугі Размяшчэнне
Грамадскае харчаванне  
Аптэка  
Гандаль друкаванымі выданнямі  
Грамадскія прыбіральні  

 

Прадастаўленне даведачнай інфармацыі тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «Велком», СТАА «МТС») (кругласутачна)
Начальнік вакзала тэл. (+375 164) 74 12 53
Дзяжурны памочнік начальніка вакзала тэл. (+375 164) 74 12 91
Каса камеры захоўвання тэл. (+375 164) 74 12 91
Афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку, прыём групавых заявак тэл. (+375 164) 74 11 69

Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі працуе ў кругласутачным рэжыме без выхадных дзён па тэлефонах:

(+375 222) 39 25 47 Белтэлекам
(+375 29) 739 25 47 МТС
(+375 25) 739 25 47 Life
(+375 29) 659 25 47 Velcom
і на электронны адрас brail@rw.by.

Белтэлекам (+375 164) 74 12 91, (+375 33) 354 11 28 (МТС) — дзяжурны памочнік начальніка вакзала станцыі Лунінец.

Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Лунінец
Даступнасць Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Лунінец Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Лунінец Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Лунінец Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Лунінец Ацэнка даступнасці
Прывакзальная плошча
Даступнасць частковая. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастору для развароту.
Паркоўкі
Даступнасць частковая. Месцы для размяшчэння аўтатранспарту МГН прадастаўляюцца на паркоўцы ля цэнтральнага ўваходу ў будынак вакзалу.
Пуці руху
Даступнасць частковая. Доступ інвалідаў-калясачнікаў у вакзал ажыццяўляецца толькі праз ўваход касавага залы. Уваход з боку пуцей абсталяваны пандусам.
Платформы
Даступнасць частковая. Праход на платформы ажыццяўляецца непасрэдна праз пешаходныя пераходы. Частка платформы № 3 мае шырыню менш за 2 метра.
Пад’ёмныя механізмы
Даступнасць поўная.
Інфармацыя і навігацыя
Даступнасць частковая. Для інфармавання пасажыраў выкарыстоўваюцца тэхнічныя сродкі. Гукавая інфармацыя даводзіцца па сетцы гучнага абвесткі.
Касы
Даступнасць частковая.
Камеры захоўвання
Даступнасць частковая.
Залы чакання
Даступнасць частковая. Доступ у залы чакання ажыццяўляецца непасрэдна.
Туалетныя пакоі
Даступнасць частковая. Маюцца спецыяльна абсталяваныя туалетныя пакоі для МГН у памяшканні платных туалетаў.
— поўная даступнасць
— частковая даступнасць

Для асоб з абмежаванымі магчымасцямі вакзал з боку прывакзальнай плошчы абсталяваны адным пандусным ганкам для доступу інвалідаў у будынак вакзала. Для асоб з недахопамі слыху маецца візуальная інфармацыя па раскладзе руху цягнікоў міжрэгіянальных ліній, рэгіянальных ліній эканомкласа, цягнікоў міжнародных ліній, цягнікоў рэгіянальных ліній бізнес-класа. Маршруты руху цягнікоў у кірунку станцый Брэст, Баранавічы, Бухлічы, Жыткавічы. Правілы праезду ў цягніках рэгіянальных, міжрэгіянальных ліній эканомкласа і міжнародных ліній, паказальнікі прыёма-отправочных пуцей № 2, № 3.

Па стварэнні безбар’ернага асяроддзя жыццядзейнасці для асоб з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі на вакзале станцыі Лунінец прадугледжана два пешаходных насціла для доступу пасажыраў з абмежаванымі магчымасцямі з перона на 1-ю і 2-ю платформы.

Тэхналогія работы з асобамі з абмежаванымі магчымасцямі:
  • атрыманне пісьмовага або вуснага звароту асобы з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі аб неабходнасці аказання паслугі пры праездзе і знаходжання на аб’ектах інфраструктуры чыгуначнага транспарту;
  • дзяжурны памочнік начальніка вакзала, які прыняў тэлефонны званок, атрымлівае інфармацыю ад пасажыра з абмежаванымі магчымасцямі і прымае рашэнне па аказанні дапамогі ў межах сваёй кампетэнцыі;
  • рэгістрацыя звароту ў «Журнал пісьмовых і вусных зваротаў грамадзян-інвалідаў», адказны дзяжурны памочнік начальніка вакзала (тэл. (+375 164) 74 12 91, (+375 33) 354 11 28) (МТС);
  • пры неабходнасці аказання дапамогі ў руху па тэрыторыі вакзальнага комплексу і платформаў, пасажыр папярэджвае дзяжурнага памочніка вакзала па тэлефонах (+375 164) 74 12 91, (+375 33) 354 11 28) (МТС);
  • аказанне дапамогі па афармленні праязных дакументаў па заяве пасажыраў з абмежаванымі магчымасцямі або іх прадстаўнікоў;
  • прадастаўленне месца для чакання (зала чакання);
  • аказанне неабходнай паслугі для асоб з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі па іх суправаджэнню і транспарціроўцы да рухомага саставу або вакзала;
  • увесь час перамяшчэння інваліда-калясачніка на вакзале і пасажырскіх платформах суправаджае станцыйны рабочы і кантралюе дзяжурны памочнік начальніка вакзала аж да пасадкі ў вагон сумесна з работнікамі цягніковых брыгад;
  • заяўка на прычэпкі спецыяльнага вагона прымаецца не менш за сем сутак да адпраўлення цягніка;
  • да паслуг пасажыраў з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі на чыгуначным вакзале маецца інваліднае крэсла-калыска. Просьба звяртацца да дзяжурнага памочніка начальніка вакзала;
  • заяўкі на перавозку, абслугоўванне, арганізацыю аказання дапамогі пасажырам, якія маюць ступень інваліднасці, звязаную з апорна-рухальным апаратам, зрокам і слыхам прымаюцца па адзіным даведачнаму нумары тэлефона 105, пісьмова (факс, пошта — г. Лунінец, вул. Вакзальная 6/1, электроннай пошце lunds_lvok@brnv.rw.by, асабіста або праз давераную асобу.
Пачатак работы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або пазваніце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне білетаў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47