|
Пералік паслуг/Размяшчэнне | Кантактныя даныя | |
---|---|---|---|
Прадастаўленне бесправаднога доступу ў інтэрнэт (Wi-Fi) |
Бясплатны і безлімітны доступ пасля аўтарызацыі. Зона пакрыцця Wi-Fi (сетка BelRW_Wi-Fi): |
Парадак дзеянняў, неабходных для падключэння да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi. (па-руску) Парадак карыстання Wi-Fi прапісаны ў пагадненні, азнаёміцца з якім спажывец можа непасрэдна на партале аўтарызацыі да атрымання кода аўтарызацыі. Без пацверджання згоды з умовамі карыстальніцкага пагаднення карыстацца сеткай Wi-Fi немагчыма. Замежным грамадзянам падключэнне да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi магчыма пры наяўнасці роўмінгу. |
|
пл. Прывакзальная, 5 |
|
||
пл. Прывакзальная, 3 (будынак гасцініцы «Экспрэс» |
|
||
Чыгуначныя касы |
афармленне, пераафармленне, вяртанне праязных дакументаў на цягнікі з нумараванымі месцамі; афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумараванымі месцамі; |
адміністратар білетных кас на вакзале, тэл. (+375 17) 225 51 42 (кругласутачна); | |
|
|
||
прыём групавых заявак на рэзерваванне месцаў у цягніках з наступным афармленнем;
афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку; |
тэл./факс (+375 17) 225 51 46, тэл. (+375 17) 225 62 46 (з 8.00 да 20.00 па працоўных днях); | ||
Тэрміналы самаабслугоўвання з магчымасцю выкарыстання банкаўскай плацежнай карты ці наяўных грашовых сродкаў |
афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумараванымі месцамі;
Размяшчэнне: касавая зала вакзала (правае крыло); |
||
Прадастаўленне даведачнай інфармацыі |
Інфармацыйна-даведачныя тэрміналы з функцыяй аўдыё-відэавызаў дзяжурнага па выдачы даведак кантакт-цэнтра Беларускай чыгункі Размяшчэнне: 1 паверх |
кругласутачна |
|
Камеры захоўвання |
захоўванне ручной паклажы ў стацыянарнай камеры захоўвання і захоўванне буйнагабарытных рэчаў і прадметаў, якія не адносяцца да ручной паклажы; Размяшчэнне: 0 паверх Кошт паслуг |
тэл. (+375 17) 225 06 71 (кругласутачна); | |
Паслугі насільшчыка па пераносцы ручной паклажы |
дастаўка ад/да цягніка да/ад аўтатранспарта; Кошт паслуг |
тэл. (+375 17) 225 19 45, тэл. (+375 33) 365 19 45 (МТС) (кругласутачна); | |
Зала чакання павышанай камфортнасці з функцыямі сэрвіс-цэнтра |
зарадка мабільных прылад; даведачна-інфармацыйныя паслугі (паслугі вакзала, маршрутная сетка гарадскога грамадскага транспарту, гарадскія славутасці); трансляцыя тэлепраграм; заказ на афармленне праязных чыгуначных дакументаў; заказ на браніраванне месцаў у пакоях адпачынку (гасцініцы) вакзалаў Беларускай чыгункі і гасцініцах горада Мінска; карыстанне электроннай поштай; прадастаўленне інфармацыі пра паслугі залаў падвышанай камфортнасці на вакзалах Беларускай чыгункі; выклік таксі; выклік насільшчыка; браніраванне столікаў у рэстаранах; экскурсійнае абслугоўванне; выклік медработніка. Платныя паслугі: капіравальна-размнажальнай паслугі; раздрукоўка тэксту; сканіраванне дакументаў; Размяшчэнне: 2 паверх Кошт паслуг |
тэл. (+375 17) 225 00 52 (штодня з 10.30 да 22.30) | |
Знаходжанне ў пакоі маці і дзіцяці |
Размяшчэнне: 3 паверх
|
тэл. (+375 17) 225 69 09 (штодзень з 09.00 да 21.00); | |
Гасцініца «Экспрэс» | Размяшчэнне: г. Мінск, пл. Прывакзальная, д.3. |
тэл.: (+375 17) 225 64 63, +375 (33) 622 64 63 (Viber, Telegram, WhatsApp) (кругласутачна). Браніраванне нумароў по e-mail: mpass_hotel@minsk.rw.by (працоўныя дні з 8.00 да 17.00). Аккаунт в Instagram: @express_hotel_minsk. |
|
Аказанне першай медыцынскай дапамогі | Размяшчэнне: 1 паверх | тэл. (+375 17) 225 37 94 (кругласутачна); | |
Зарадка сотавых тэлефонаў , ноўтбукаў, планшэтаў | |||
ажыццяўленне зарадкі мабільных прылад на спецыяльна абсталяванай стойцы (пры наяўнасці ў пасажыраў зарадных прылад). Адміністрацыя не нясе адказнасць за захаванасць дадзеных прылад. Размяшчэнне: 3 паверх Кошт паслугі - бясплатна |
кругласутачна |
Назва паслугі | Размяшчэнне |
---|---|
Аптэка | 0 паверх |
Цырульня | 0 паверх |
Грамадскае харчаванне | 0-3 паверхі |
Гандаль прамтаварамі | 0,3 паверхі |
Абмен валюты | 0, 1, 2, 3 паверхі |
Пошта |
2 паверх |
Гандаль друкаванымі выданнямі | 0, 1, 2 паверхі |
Грамадскія прыбіральні | 0 паверх |
Аддзяленне банка | 2 паверх |
Прадастаўленне даведачнай інфармацыі | тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «А1», СТАА «МТС», ЗАТ «БеСТ») (кругласутачна) |
Начальнік вакзала (прыёмная) | тэл. (+375 17) 225 69 08 |
Дзяжурны памочнік начальніка вакзала | тэл. (+375 17) 225 19 45, (+375 33) 365 19 45 |
Каса камеры захоўвання (захоўванне знойдзеных рэчаў) | тэл. (+375 17) 225 06 71 |
Адміністратар гасцініцы «Экспрэс» | тэл. (+375 33) 622 64 63 (Viber, Telegram, WhatsApp) |
Адміністратар білетных кас на вакзале | тэл. (+375 17) 225 51 42 |
Зала чакання павышанай камфортнасці з функцыямі сэрвіс-цэнтра | тэл. (+375 17) 225 00 52 |
Афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку, прыём групавых заявак | тэл. (+375 17) 225 51 46, тэл. (+375 17) 225 62 46 |
Кантактная інфармацыя:
Адрас: 220006, г. Мінск, пл. Прывакзальная, д. 3
Тэлефон: (+375 17) 225 64 63, (+375 17) 225 19 26 (факс)
Кошт паслуг гасцініцы "Экспрэс"
Гасцініца "Экспрэс" размешчана ў самым цэнтры беларускай сталіцы паміж чыгуначным вакзалам і аўтавакзалам "Цэнтральны". Ідэальна падыдзе для дзелавой паездкі і сямейнага адпачынку.
Да паслуг кліентаў гасцініцы-нумары любой катэгорыі: ад трэцяга разраду да вышэйшага, што дазваляе выбраць аптымальны варыянт адпачынку ў залежнасці ад пажаданняў. Нумары можна зняць як на суткі, так і на працяглы перыяд. Сучасны дызайн інтэр'еру створыць цёплую і ўтульную атмасферу для станоўчых эмоцый.
Нумарны фонд гасцініцы складае 82 нумары, што дазваляе адначасова размясціць 129 чалавек. На 3 і 4 паверхах маюцца 2 нумары, 301 і 401, для асоб з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі: перад уваходам у нумар ўстаноўлена схема нумары, выкананая шрыфтам Брайля, нумары абсталяваны кнопкай выкліку персаналу, санвузел абсталяваны поручнем, маецца спецыяльны крэсла для прыняцця душа.
На першым паверсе гасцініцы маецца камера захоўвання, банкамат, кававы апарат, вендынгавы апарат з прадуктамі харчавання, інтэрактыўная інфармацыйная стойка з магчымасцю прагляду інтэр'еру нумароў, на ўсёй тэрыторыі гасцініцы дзейнічае бясплатнае падключэнне да сеткі wi-fi. Для кліентаў гасцініцы маецца бясплатная адкрытая аўтастаянка (неахоўваемая) на 15 парковачных месцаў. Непадалёку ёсць зарадныя станцыя для электрамабіляў.
Адміністратар дапаможа вызначыцца з выбарам нумары, акажа іншае садзейнічанне ў вырашэнні любых пытанняў, звязаных з знаходжаннем у гатэлі. Аплаціць паслугі можна любым зручным спосабам-наяўным, безнаяўным (па дамове) або банкаўскай картай.
Атрымайце асалоду ад прыгажосці беларускай сталіцы разам з сэрвісам гасцініцы "Экспрэсс"!
Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі працуе ў кругласутачным рэжыме без выхадных дзён па тэлефонах:
(+375 222) 39 25 47 Белтэлекам
(+375 29) 739 25 47 МТС
(+375 25) 739 25 47 Life
(+375 29) 659 25 47 А1
і на электронны адрас brail@rw.by.
Белтэлекам (+375 17) 225 19 45, (+375 33) 365 19 45 (МТС) — дзяжурны памочнік начальніка вакзала станцыі Мінск-Пасажырскі.
Даступнасць | Ацэнка даступнасці | ||||
---|---|---|---|---|---|
Прывакзальная плошча |
|
|
|
|
Даступнасць поўная. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на, на ўсіх дарогах руху маецца прастор для развароту. |
Паркоўкі |
|
|
|
|
Даступнасць поўная. Насупраць будынка чыгуначнага вакзала на прывакзальнай плошчы маецца паркоўка для аўтатранспарту асоб з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі. |
Пуці руху |
|
|
|
|
Даступнасць частковая. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Уваходы ў будынак вакзала размешчаны на розных узроўнях. Перамяшчэнне на розныя ўзроўні ажыццяўляецца з дапамогай пад’ёмных механізмаў, пандусаў. |
Платформы |
|
|
|
|
Даступнасць частковая. Выезд на платформы ажыццяўляецца з дапамогай пешаходных тунэляў або пад’ёмных механізмаў, пандусаў. |
Пад’ёмныя механізмы |
|
|
|
|
Даступнасць поўная. Уваходы ў будынак вакзала размешчаны на розных узроўнях. Рух паміж паверхамі вакзала ажыццяўляецца з дапамогай пад’ёмных механізмаў. |
Інфармацыя і навігацыя |
|
|
|
|
Даступнасць частковая. Для інфармавання пасажыраў выкарыстоўваюцца тэхнічныя сродкі арыентавання, (у тым ліку светлавыя) электронныя табло, піктаграмы. Гукавая інфармацыя даводзіцца па сетцы гучнага абвесткі. |
Касы |
|
|
|
|
Даступнасць частковая. Абсталявана спецыяльная (паніжаная) каса ў левым крыле чыгуначнага вакзалу. |
Камеры захоўвання |
|
|
|
|
Даступнасць поўная. Маюцца стацыянарныя камеры захоўвання. |
Залы чакання |
|
|
|
|
Даступнасць поўная. Доступ у залы чакання ажыццяўляецца з дапамогай пад’ёмных механізмаў. |
Туалетныя пакоі |
|
|
|
|
Даступнасць поўная. Маюцца спецыяльна абсталяваныя туалетныя пакоі для асоб з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі ў памяшканні платных туалетаў. |
Пакоі адпачынку (Гасцініца «Экспрэс») |
|
|
|
|
Даступнасць частковая. |
Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі
Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед
Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або пазваніце па нумары 105
Дзякуй! Ваш водгук дапамагае нам рабіць электронны расклад руху лепей.
Адбылася памылка пры адпраўцы
Гэта дапаможа вам эфектыўна выкарыстоўваць афіцыйны інтэрнэт-сайт Беларускай чыгункі і падтрымліваць карэктнае функцыянаванне яго сэрвісаў! Перад тым, як здзейсніць выбар настроек параметраў выкарыстання файлаў cookie, рэкамендуем азнаёміцца з Палітыкай апрацоўкі файлаў cookie.