
Вакзал станцыі Мінск Пасажырскі




|
Пералік паслуг/Размяшчэнне | Кантактныя даныя | |
---|---|---|---|
Прадастаўленне бесправаднога доступу ў інтэрнэт (Wi-Fi) |
Бясплатны і безлімітны доступ пасля аўтарызацыі. Зона пакрыцця Wi-Fi (сетка BelRW_Wi-Fi): |
Парадак дзеянняў, неабходных для падключэння да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi. (па-руску) Парадак карыстання Wi-Fi прапісаны ў пагадненні, азнаёміцца з якім спажывец можа непасрэдна на партале аўтарызацыі да атрымання кода аўтарызацыі. Без пацверджання згоды з умовамі Карыстальніцкага пагаднення карыстацца сеткай Wi-Fi немагчыма. Замежным грамадзянам падключэнне да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi магчыма пры наяўнасці роўмінгу. |
|
пл. Прывакзальная, 5 |
|
||
пл. Прывакзальная, 3 (будынак гасцініцы «Экспрэс» |
|
||
Чыгуначныя касы |
афармленне, пераафармленне, вяртанне праязных дакументаў на цягнікі з нумараванымі месцамі; афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумараванымі месцамі; |
адміністратар білетных кас на вакзале, тэл. (+375 17) 225 51 42 (кругласутачна); | |
|
|
||
прыём групавых заявак на рэзерваванне месцаў у цягніках з наступным афармленнем;
афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку; |
тэл./факс (+375 17) 225 51 46, тэл. (+375 17) 225 62 46 (з 8.00 да 20.00 па працоўных днях); | ||
Тэрміналы самаабслугоўвання з магчымасцю выкарыстання банкаўскай плацежнай карты ці наяўных грашовых сродкаў |
Размяшчэнне: касавая зала вакзала (правае крыло); |
||
Прадастаўленне даведачнай інфармацыі |
Інфармацыйна-даведачныя тэрміналы з функцыяй аўдыё-гутарку дзяжурнага па выдачы даведак кантакт-цэнтра Беларускай чыгункі Размяшчэнне: 1 паверх |
кругласутачна |
|
Камеры захоўвання |
захоўванне ручной паклажы ў стацыянарнай камеры захоўвання і захоўванне буйнагабарытных рэчаў і прадметаў, якія не адносяцца да ручной паклажы; Размяшчэнне: 0 паверх Кошт паслуг |
тэл. (+375 17) 225 06 71 (кругласутачна); | |
Паслугі насільшчыка па пераносцы ручной паклажы |
дастаўка ад/да цягніка да/ад аўтатранспарта; Кошт паслуг |
тэл. (+375 17) 225 19 45, тэл. (+375 33) 365 19 45 (МТС) (кругласутачна); | |
Зала чакання павышанай камфортнасці з функцыямі сэрвіс-цэнтра |
зарадка мабільных прылад; даведачна-інфармацыйныя паслугі (паслугі вакзала, маршрутная сетка гарадскога грамадскага транспарту, гарадскія славутасці); трансляцыя тэлепраграм; заказ на афармленне праязных чыгуначных дакументаў; заказ на браніраванне месцаў у пакоях адпачынку (гасцініцы) вакзалаў Беларускай чыгункі і гасцініцах горада Мінска; карыстанне электроннай поштай; прадастаўленне інфармацыі пра паслугі залаў падвышанай камфортнасці на вакзалах Беларускай чыгункі; выклік таксі; выклік насільшчыка; браніраванне столікаў у рэстаранах; экскурсійнае абслугоўванне; выклік медработніка. Платныя паслугі: капіравальна-размнажальнай паслугі; раздрукоўка тэксту; сканіраванне дакументаў; Размяшчэнне: 2 паверх Кошт паслуг |
тэл. (+375 17) 225 00 52 (штодня з 10.30 да 22.30) | |
Знаходжанне ў пакоі маці і дзіцяці |
Размяшчэнне: 3 паверх
|
тэл. (+375 17) 225 69 09 (штодзень з 09.00 да 21.00); | |
Гасцініца «Экспрэс» | Размяшчэнне: г. Мінск, пл. Прывакзальная, д.3. |
тэл.: (+375 17) 225 64 63, +375 (33) 622 64 63 (Viber, Telegram, WhatsApp) (кругласутачна). Браніраванне нумароў по e-mail: mpass.hotel@rwminsk.by (працоўныя дні з 8.00 да 17.00). Аккаунт в Instagram: @express_hotel_minsk. |
|
Аказанне першай медыцынскай дапамогі | Размяшчэнне: 1 паверх | тэл. (+375 17) 225 37 94 (кругласутачна); | |
Зарадка сотавых тэлефонаў , ноўтбукаў, планшэтаў |
ажыццяўленне зарадкі прылад з забеспячэннем іх захаванасці для пасажыраў, якія не маюць зарадных прылад (звяртацца да дзяжурнаг па зале вакзала) Размяшчэнне : 3 паверх Кошт паслуг |
кругласутачна | |
ажыццяўленне зарадкі мабільных прылад на спецыяльна абсталяванай стойцы (пры наяўнасці ў пасажыраў зарадных прылад). Адміністрацыя не нясе адказнасць за захаванасць дадзеных прылад. Размяшчэнне: 3 паверх Кошт паслугі - бясплатна |
кругласутачна |
Назва паслугі | Размяшчэнне |
---|---|
Аптэка | 0 паверх |
Цырульня | 0 паверх |
Грамадскае харчаванне | 0-3 паверхі |
Гандаль прамтаварамі | 0,3 паверхі |
Абмен валюты | 0, 1, 2, 3 паверхі |
Пошта |
2 паверх |
Гандаль друкаванымі выданнямі | 0, 1, 2 паверхі |
Грамадскія прыбіральні | 0 паверх |
Аддзяленне банка | 2 паверх |
Прадастаўленне даведачнай інфармацыі | тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «Велком», СТАА «МТС», ЗАТ «БеСТ») (кругласутачна) |
Начальнік вакзала (прыёмная) | тэл. (+375 17) 225 69 08 |
Дзяжурны памочнік начальніка вакзала | тэл. (+375 17) 225 19 45 |
Каса камеры захоўвання (захоўванне знойдзеных рэчаў) | тэл. (+375 17) 225 06 71 |
Адміністратар гасцініцы «Экспрэс» | тэл. (+375 33) 622 64 63 (Viber, Telegram, WhatsApp) |
Адміністратар білетных кас на вакзале | тэл. (+375 17) 225 51 42 |
Зала чакання павышанай камфортнасці з функцыямі сэрвіс-цэнтра | тэл. (+375 17) 225 00 52 |
Афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку, прыём групавых заявак | тэл. (+375 17) 225 51 46, тэл. (+375 17) 225 62 46 |
Кантактная інфармацыя:
Адрас: 220006, г. Мінск, пл. Прывакзальная, д. 3
Тэлефон: (+375 17) 225 64 63, (+375 17) 225 19 26 (факс)
Кошт паслуг гасцініцы "Экспрэс"
Гасцініца "Экспрэс" размешчана ў самым цэнтры беларускай сталіцы паміж чыгуначным вакзалам і аўтавакзалам "Цэнтральны". Ідэальна падыдзе для дзелавой паездкі і сямейнага адпачынку.
Да паслуг кліентаў гасцініцы-нумары любой катэгорыі: ад трэцяга разраду да вышэйшага, што дазваляе выбраць аптымальны варыянт адпачынку ў залежнасці ад пажаданняў. Нумары можна зняць як на суткі, так і на працяглы перыяд. Сучасны дызайн інтэр'еру створыць цёплую і ўтульную атмасферу для станоўчых эмоцый.
Нумарны фонд гасцініцы складае 82 нумары, што дазваляе адначасова размясціць 129 чалавек. На 3 і 4 паверхах маюцца 2 нумары, 301 і 401, для асоб з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі: перад уваходам у нумар ўстаноўлена схема нумары, выкананая шрыфтам Брайля, нумары абсталяваны кнопкай выкліку персаналу, санвузел абсталяваны поручнем, маецца спецыяльны крэсла для прыняцця душа.
У сувязі з неспрыяльнай эпідэміялагічнай сітуацыяй, выкліканай распаўсюджваннем каронавіруснай інфекцыі, ўзмоцнены меры дэзінфекцыі нумароў, у тым ліку для абеззаражання паветра ў памяшканнях выкарыстоўваюцца бактэрыцыдныя рециркуляторы, на ўсіх паверхах гасцініцы ўстаноўлены діспенсеры з антысептычным сродкам для рук.
На першым паверсе гасцініцы маецца камера захоўвання, банкамат, кававы апарат, вендынгавы апарат з прадуктамі харчавання, інтэрактыўная інфармацыйная стойка з магчымасцю прагляду інтэр'еру нумароў, на ўсёй тэрыторыі гасцініцы дзейнічае бясплатнае падключэнне да сеткі wi-fi. Для кліентаў гасцініцы маецца бясплатная адкрытая аўтастаянка (неахоўваемая) на 15 парковачных месцаў. Непадалёку ёсць зарадныя станцыя для электрамабіляў.
Адміністратар дапаможа вызначыцца з выбарам нумары, акажа іншае садзейнічанне ў вырашэнні любых пытанняў, звязаных з знаходжаннем у гатэлі. Аплаціць паслугі можна любым зручным спосабам-наяўным, безнаяўным (па дамове) або банкаўскай картай.
Атрымайце асалоду ад прыгажосці беларускай сталіцы разам з сэрвісам гасцініцы "Экспрэсс"!
Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі працуе ў кругласутачным рэжыме без выхадных дзён па тэлефонах:
(+375 222) 39 25 47 Белтэлекам
(+375 29) 739 25 47 МТС
(+375 25) 739 25 47 Life
(+375 29) 659 25 47 А1
і на электронны адрас brail@rw.by.
Белтэлекам (+375 17) 225 19 45, (+375 33) 365 19 45 (МТС) — дзяжурны памочнік начальніка вакзала станцыі Мінск-Пасажырскі.
Даступнасць |
|
|
|
|
Ацэнка даступнасці |
---|---|---|---|---|---|
Прывакзальная плошча |
|
|
|
|
Даступнасць поўная. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на, на ўсіх дарогах руху маецца прастор для развароту. |
Паркоўкі |
|
|
|
|
Даступнасць поўная. Насупраць будынка чыгуначнага вакзала на прывакзальнай плошчы маецца паркоўка для аўтатранспарту асоб з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі. |
Пуці руху |
|
|
|
|
Даступнасць частковая. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Уваходы ў будынак вакзала размешчаны на розных узроўнях. Перамяшчэнне на розныя ўзроўні ажыццяўляецца з дапамогай пад’ёмных механізмаў, пандусаў. |
Платформы |
|
|
|
|
Даступнасць частковая. Выезд на платформы ажыццяўляецца з дапамогай пешаходных тунэляў або пад’ёмных механізмаў, пандусаў. |
Пад’ёмныя механізмы |
|
|
|
|
Даступнасць поўная. Уваходы ў будынак вакзала размешчаны на розных узроўнях. Рух паміж паверхамі вакзала ажыццяўляецца з дапамогай пад’ёмных механізмаў. |
Інфармацыя і навігацыя |
|
|
|
|
Даступнасць частковая. Для інфармавання пасажыраў выкарыстоўваюцца тэхнічныя сродкі арыентавання, (у тым ліку светлавыя) электронныя табло, піктаграмы. Гукавая інфармацыя даводзіцца па сетцы гучнага абвесткі. |
Касы |
|
|
|
|
Даступнасць частковая. Абсталявана спецыяльная (паніжаная) каса ў левым крыле чыгуначнага вакзалу. |
Камеры захоўвання |
|
|
|
|
Даступнасць поўная. Маюцца стацыянарныя камеры захоўвання. |
Залы чакання |
|
|
|
|
Даступнасць поўная. Доступ у залы чакання ажыццяўляецца з дапамогай пад’ёмных механізмаў. |
Туалетныя пакоі |
|
|
|
|
Даступнасць поўная. Маюцца спецыяльна абсталяваныя туалетныя пакоі для асоб з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі ў памяшканні платных туалетаў. |
Пакоі адпачынку (Гасцініца «Экспрэс») |
|
|
|
|
Даступнасць частковая. |
Сувязь з серверам не ўдалася. Паспрабаваць яшчэ раз
Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі
Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед
Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або пазваніце па нумары 105
Дзякуй! Ваш водгук дапамагае нам рабіць электронны расклад руху лепей.
Адбылася памылка пры адпраўцы