Вакзал станцыі Магілёў

Вакзал станцыі Магілёў

  Пералік паслуг/Размяшчэнне Кантактныя даныя

Прадастаўленне бесправаднога доступу ў інтэрнэт (Wi-Fi)

Бясплатны і безлімітны доступ пасля аўтарызацыі.

Зона пакрыцця Wi-Fi (сетка BelRW_Wi-Fi):

Парадак дзеянняў, неабходных для падключэння да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi.(па-руску)
Парадак карыстання Wi-Fi
прапісаны ў пагадненні, азнаёміцца з якім спажывец можа непасрэдна на партале аўтарызацыі да атрымання кода аўтарызацыі. Без пацверджання згоды з умовамі Карыстальніцкага пагаднення карыстацца сеткай Wi-Fi немагчыма.

Прывакзальная плошча, 1
  • зала чакання (малая);
  •  зала чакання (вялікая);

Чыгуначныя касы

афармленне, пераафармленне, вяртанне праязных дакументаў на цягнікі з нумараванымі месцамі;

афармленне праязных дакументаў на цягнікі з Ненумераваны месцамі;

афармленне, пераафармленне, вяртанне на цягнікі ў краіны Заходняй Еўропы;
 
прыём групавых заявак на рэзерваванне месцаў у цягніках з наступным афармленнем;

афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку;
тэл./факс (+375 222) 39 37 05, (панядзелак-пятніца: 6.00-13.00, 14.00-18.15);

Прадастаўленне даведачнай інфармацыі

відэатэрмінал;

кругласутачна;

Камеры захоўвання

захоўванне буйнагабарытных рэчаў і прадметаў, якія не адносяцца да ручной паклажы;
захоўванне ручной паклажы ў аўтаматычнай камеры захоўвання;

Кошт паслуг

тэл. (+375 222) 39 25 69
06.00-12.00, 13.00-18.00;



(кругласутачна)

Паслугі насільшчыка па пераносцы ручной паклажы

дастаўка ад/да цягніка да /ад аўтатранспарту;

Кошт паслугі

тэл. (+375 222) 39 25 69, (+375 29) 237 22 53 (кругласутачна);

Зала чакання павышанай камфортнасці трансляцыя тэлепраграм;

Wi-Fi;

гульня ў більярд;

зарадка мабільных прылад;

рэалізацыя прадукцыі рознічнага гандлю;

Кошт паслуг

 

Пакоі адпачынку

 

тэл. (+375 222) 39 26 36 (кругласутачна);

Аказанне першай медыцынскай дапамогі

 

тэл. (+375 222) 39 25 67 (07.00-22.00);

Зарадка сотавых тэлефонаў, ноўтбукаў, планшэтаў

ажыццяўленне зарадкі прылад (звяртацца ў касу камеры захоўвання).

ажыццяўленне зарадкі прылад на бясплатнай аснове

Размяшчэнне: 1 паверх

 

(кругласутачна).

Паслугі іншых арганізацый
Назва паслугі Размяшчэнне
Аптэка пасажырскі будынак
Цырульня пасажырскі будынак
Грамадскае харчаванне пасажырскі будынак
Абмен валюты будынак білетных кас
Паслугі мабільных аператараў пасажырскі будынак
Страхавыя паслугі ТАСК пасажырскі будынак
Гандаль друкаванымі выданнямі пасажырскі будынак
Грамадскія прыбіральні каля 17-га пуці

 


Прадастаўленне даведачнай інфармацыі тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «Велком», СТАА «МТС», ЗАТ «БеСТ») (кругласутачна)
Начальнік вакзала тэл. (+375 222) 39 22 53
Дзяжурны памочнік начальніка вакзала тэл. (+375 222) 39 21 53, (+375 29) 237 22 53 (МТС)
Адміністратар пакоя адпачынку тэл. (+375 222) 39 26 36
Афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку, прыём групавых заявак тэл./факс (+375 222) 39 37 05

Кантактная інфармацыя:
Адрас: 212001, г. Магілёў, Прывакзальная плошча, 1
Тэлефон: (+375 222) 39 26 36

Прэйскурант цэн на пражыванне ў пакоях адпачынку:
  • кошт пражывання ў 2-месным нумары — 36,00 руб.;
  • кошт пражывання ў 2-месным нумары (павышанай камфортнасці) — 47,00 руб.;
  • кошт пражывання ў 1-месным нумары — 44,00 руб.;
  • кошт пражывання ў 1-месным нумары (павышанай камфортнасці) — 53,00 руб.;
  • кошт пражывання ў 1-месным нумары павышанай камфортнасці (двухпакаёвы) — 71,00 руб.

Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі працуе ў кругласутачным рэжыме без выхадных дзён па тэлефонах:

(+375 222) 39 25 47 Белтэлекам
(+375 29) 739 25 47 МТС
(+375 25) 739 25 47 Life
(+375 29) 659 25 47 Velcom
і на электронны адрас brail@rw.by.

Белтэлекам (+375 222) 39 25 47, (+375 29) 237 22 53 (МТС) — дзяжурны памочнік начальніка вакзала станцыі Магілёў.

Пашпарт даступнасці вакзала
Даступнасць Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Магілёў Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Магілёў Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Магілёў Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Магілёў Ацэнка даступнасці
Прывакзальная плошча
Даступнасць частковая. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Для выезду на платформу маецца пандус.
Паркоўкі
Даступнасць поўная. Спецыяльна выдзеленыя месцы для размяшчэння аўтатранспарту мгн. Месца паркоўкі паказвае спецыяльны знак. Адлегласць ад паркоўкі да ўваходу ў вакзал і білетныя касы 50 м.
Пуці руху
Даступнасць частковая. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Уваход у будынак вакзала з боку перона размешчаны на адным узроўні з платформай і не мае вертыкальных перашкод. Уваход у будынак білетных кас з прывакзальнай плошчы абсталяваны пандусам. Тактыльныя паласы адсутнічаюць.
Платформы
Даступнасць частковая. Выхад на 1 платформу без перашкоды. Перамяшчэнне да платформ 2,3 ажыцяўляецца па пешаходных насцілах.
Інфармацыя і навігацыя
Даступнасць частковая. Для інфармавання пасажыраў выкарыстоўваюцца светлавыя паказальнікі, табло, піктаграмы. Гукавая інфармацыя дублюецца візуальнай на інфармацыйным табло.
Касы
Даступнасць частковая. Уваход у білетныя касы з боку прывакзальнай плошчы абсталяваны пандусам. Спецыялізаваная каса з паніжаным прылаўкам не прадугледжана.
Камеры захоўвання
Даступнасць поўная. Уваход у багажнае аддзяленне абсталяваны пандусам. Маюцца аўтаматычныя і ручныя камеры захоўвання. Аўтаматычныя камеры вар’іруюцца па вышыні.
Залы чакання
Даступнасць частковая. Спецыялізаваныя зоны для МГН не прадугледжаны.
Пакоі адпачынку
Даступнасць частковая. Спецыялізаваныя нумары не прадугледжаны.
Туалетныя пакоі
Даступнасць частковая. Маецца спецыяльна абсталяваны туалетны пакой.
— даступнасць поўная;
— даступнасць частковая.
На вакзале пасажырам з абмежаванымі магчымасцямі аказваюцца наступныя віды паслуг:
  • прыняцце паведамлення просьбы аб дапамозе, знаходзячыся на тэрыторыі чыгуначнага вакзала;
  • аказанне дапамогі па афармленні праязных дакументаў па заяве пасажыраў з абмежаванымі магчымасцямі або іх прадстаўнікоў;
  • аказанне дапамогі пры пасадцы і высадцы ў пасажырскі вагон.

Будынак вакзальнага комплексу абсталяваны адмысловымі пандусамі, пешаходнымі пераходамі, размешчанымі на адным узроўні паміж платформамі і перонам, для заезду (праезду) інвалідаў-калясачнікаў.

Насупраць будынка білетных кас размешчана аўтамабільная стаянка, на якой маюцца месцы для аўтамабіляў інвалідаў-калясачнікаў, пра што паведамляе дарожны знак.

На тэрыторыі вакзала маецца візуальная інфармацыя, выкананая ў выглядзе інфармацыйных шыльдаў, з указаннем тэлефоннага нумара, па якім пасажыр з абмежаванымі магчымасцямі можа звярнуцца ў выпадку цяжкай сітуацыі, якая ўзнікла на тэрыторыі чыгуначнага вакзалу.

Пачатак работы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або пазваніце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне білетаў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47