Вакзал станцыі Маладзечна

Вакзал станцыі Маладзечна

  Пералік паслуг/Размяшчэнне Кантактныя даныя

Прадастаўленне бесправаднога доступу ў інтэрнэт (Wi-Fi)

Бясплатны і безлімітны доступ пасля аўтарызацыі.

Зона пакрыцця Wi-Fi (сетка BelRW_Wi-Fi):

Парадак дзеянняў, неабходных для падключэння да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi.(па-руску)
Парадак карыстання Wi-Fi
прапісаны ў пагадненні, азнаёміцца з якім спажывец можа непасрэдна на партале аўтарызацыі да атрымання кода аўтарызацыі. Без пацверджання згоды з умовамі Карыстальніцкага пагаднення карыстацца сеткай Wi-Fi немагчыма.

вул. Вакзальная, 1
  • зала чакання

Чыгуначныя касы

афармленне, пераафармленне, вяртанне праязных дакументаў на цягнікі з нумараванымі месцамі;

афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумараванымі месцамі;

афармленне, пераафармленне, вяртанне на цягнікі ў краіны Заходняй Еўропы;

 
прыём групавых заявак на рэзерваванне месцаў у цягніках з наступным афармленнем;

афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку;
тэл. (+ 375 176) 74 24 12, (па працоўных днях з 08.00 да 17.00);

Прадастаўленне даведачнай інфармацыі

відэатэрмінал

кругласутачна;

Камеры захоўвання

захоўванне ручной паклажы ў стацыянарнай камеры захоўвання;захоўванне буйнагабарытных рэчаў і прадметаў, якія не адносяцца да ручной паклажы;

Кошт паслуг

тэл. (+375 176) 74 24 23 (кругласутачна);

Аказанне першай медыцынскай дапамогі

 

тэл. (+375 176) 74 23 48, (кругласутачна);

Зарадка сотавых тэлефонаў, ноўтбукаў, планшэтаў

ажыццяўленне зарадкі прылад на бясплатнай аснове.

(кругласутачна)

Паслугі іншых арганізацый
Назва паслугі Размяшчэнне
Грамадскае харчаванне  

 


Прадастаўленне даведачнай інфармацыі тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «Велком», СТАА «МТС», ЗАТ «БеСТ») (кругласутачна)
Начальнік вакзала тэл. (+375 176) 74 22 53
Дзяжурны памочнік начальніка вакзала тэл. (+375 176) 74 24 23, (+375 33) 655 09 91 (МТС)
Каса камеры захоўвання тэл. (+375 176) 74 24 23
Набыцце праязных дакументаў па безнаяўным разліку тэл. (+375 176) 74 24 12

Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі працуе ў кругласутачным рэжыме без выхадных дзён па тэлефонах:

(+375 222) 39 25 47 Белтэлекам
(+375 29) 739 25 47 МТС
(+375 25) 739 25 47 Life
(+375 29) 659 25 47 Velcom
і на электронны адрас brail@rw.by.

Белтэлекам (+375 176) 74 24 23, (+375 33) 655 09 91 (МТС) — дзяжурны памочнік начальніка вакзала станцыі Маладзечна.

Электроны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Маладзечна
Даступнасць Электроны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Маладзечна Электроны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Маладзечна Электроны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Маладзечна Электроны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Маладзечна Ацэнка даступнасці
Прывакзальная плошча




Даступнасць поўная. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх дарогах руху маецца прастору для развароту.
Паркоўкі




Даступнасць частковая. Без спецыяльна выдзеленых месцаў для размяшчэння аўтатранспарту МГН.
Пуці руху




Даступнасць поўная. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Уваход ў будынак вакзала размешчаны на адным узроўні з платформай і не мае вертыкальных перашкод.
Платформы




Даступнасць частковая. Для выезду на платформы маюцца 10 пешаходных насцілаў, размешчаных ва ўзровень паніжаных пешаходных сувязяў без вертыкальных перашкод.
Пад’ёмныя механізмы




Даступнасць поўная. На пераходным мосце маюцца платформы пад’ёмныя (ліфты) абароненыя. Пад’езды да ліфтах уладкаваны пандусамі.
Інфармацыя і навігацыя




Даступнасць частковая. Для інфармавання пасажыраў выкарыстоўваюцца паказальнікі, (у тым ліку светлавыя) электронныя табло, піктаграмы. Гукавая інфармацыя даводзіцца па сетцы гучнай абвесткі.
Касы




Даступнасць частковая.
Камеры захоўвання




Даступнасць поўная. Маюцца стацыянарныя камеры захоўвання.
Залы чакання




Даступнасць поўная.
Туалетныя пакоі




Даступнасць поўная. Маюцца спецыяльна абсталяваныя туалетныя пакоі для МГН у будынку платнага туалета.
— поўная даступнасць
— частковая даступнасць
Для асоб з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі прадугледжана:
  • інфармаванне аб шляхах перамяшчэння да ўсіх аб’ектаў вакзала: аўтамабільная паркоўка, прывакзальныя тэрыторыі, будынак вакзала, касы, зала чакання, камера захоўвання, платформы і пероны, выхады і пераходы да іх, пераходны мост, аб’ект грамадскага харчавання, медпункт, туалет платны;
  • інфармаванне аб выкарыстанні платформаў пад’ёмных (ліфтаў) пераходнага маста;
  • прадастаўленне інваліднай калыскі для руху па тэрыторыі вакзала;
  • інфармаванне аб месцы прыбыцця/знаходжання цягніка, вагона (пуць, платформа);
  • аказанне дапамогі пры афармленні праязных дакументаў, у тым ліку пошук месцаў у спецыялізаваным вагоне па вызначаным маршруце;
  • аказанне дапамогі пры карыстанні камерай захоўвання;
  • прадастаўленне месца ў зале чакання;
  • інфармаванне станцыі прызначэння пасажыра, аказанні яму дапамогі па прыбыцці;
  • прадастаўленне месца паркоўкі аўтатранспарту і таксі.

Пачатак работы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або пазваніце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне білетаў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Мы выкарыстоўваем файлы cookie

Гэта дапаможа вам эфектыўна выкарыстоўваць афіцыйны інтэрнэт-сайт Беларускай чыгункі і падтрымліваць карэктнае функцыянаванне яго сэрвісаў! Перад тым, як здзейсніць выбар настроек параметраў выкарыстання файлаў cookie, рэкамендуем азнаёміцца з Палітыкай апрацоўкі файлаў cookie.

Настроіць
Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47