Вакзал станцыі Орша Цэнтральная

Вакзал станцыі Орша Цэнтральная

  Пералік паслуг/Размяшчэнне Кантактныя даныя

Прадастаўленне бесправаднога доступу ў інтэрнэт (Wi-Fi)

Бясплатны і безлімітны доступ пасля аўтарызацыі.

Зона пакрыцця Wi-Fi (сетка BelRW_Wi-Fi):

Парадак дзеянняў, неабходных для падключэння да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi.(па-руску)
Парадак карыстання Wi-Fi
прапісаны ў пагадненні, азнаёміцца з якім спажывец можа непасрэдна на партале аўтарызацыі да атрымання кода аўтарызацыі. Без пацверджання згоды з умовамі Карыстальніцкага пагаднення карыстацца сеткай Wi-Fi немагчыма.

вул. Фелікса Дзяржынскага, 8
  • зала павышанай камфортнасці, 
  • транзітная зала (зала чакання);
  • пакоі адпачынку;

Чыгуначныя касы

афармленне, пераафармленне, вяртанне праязных дакументаў на цягнікі з нумараванымі месцамі;

афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумараванымі месцамі;

афармленне, пераафармленне, вяртанне на цягнікі ў краіны Заходняй Еўропы;

 

прыём групавых заявак на рэзерваванне месцаў у цягніках з наступным афармленнем;

афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку;

Размяшчэнне: 1 паверх

тэл.  (+375 216) 29 20 77 (па працоўных днях з 08.00 да 17.00);

Прадастаўленне даведачнай інфармацыі

відэатэрмінал

кругласутачна;

Камеры захоўвання

захоўванне ручной паклажы ў стацыянарнай камеры захоўвання;захоўванне буйнагабарытных рэчаў і прадметаў, якія не адносяцца да ручной паклажы;

Размяшчэнне: 1 паверх

Кошт паслуг

тэл. (+375 216) 29 51 93 (кругласутачна);

Паслугі насільшчыка па пераносцы ручной паклажы дастаўка ад / да цягніка (у) да / ад аўтатранспарту (а);

Кошт паслуг
тэл. (+375 216) 29 21 28, (+37529) 286 05 05 (МТС) (кругласутачна);
Зала чакання павышанай камфортнасці з функцыямі сэрвіс-цэнтра наведванне зоны адпачынку;

прагляд тэлевізійных праграм;

карыстанне boock-crossing;

рэалізацыя чайна-кававай прадукцыі;

браніраванне пакояў адпачынку, нумароў у гасцініцах, столікаў у рэстаранах;

выклік таксі;

бясплатнае знаходжанне пасажыраў з праязнымі квіткамі ў вагон СВ на працягу 3 гадзін у дзень адпраўлення (прыбыцця);

ксеракапіраванне, сканіраванне дакументаў;

раздрукоўка файлаў;

адпраўка і атрыманне факсімільных паведамленняў;

прадастаўленне электроннага адраса;

Размяшчэнне: 2 паверх

Кошт паслуг
тэл. (+375 216) 29 31 35 (кругласутачна)
Пакоі адпачынку Размяшчэнне: 2 паверх тэл. (+375 216) 29 24 23, (кругласутачна);

Аказанне першай медыцынскай дапамогі

 

тэл. (+375 2345) 95 25 23, (кругласутачна);

Зарадка сотавых тэлефонаў, ноўтбукаў, планшэтаў

ажыццяўленне зарадкі прылад на платнай аснове (звяртацца ў залу падвышанай камфортнасці).

Размяшчэнне: 2 паверх

Кошт паслуг
ажыццяўленне зарадкі прылад на бясплатнай аснове

Размяшчэнне: 1 паверх

(кругласутачна)

Паслугі іншых арганізацый
Назва паслугі Размяшчэнне
Грамадскае харчаванне 1,2 паверх
Гандаль друкаванымі выданнямі 1 паверх
Грамадскія прыбіральні 1 паверх
Гандаль прамтаварамі 1 паверх

 


Прадастаўленне даведачнай інфармацыі тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «Велком», СТАА «МТС», ЗАТ «БеСТ») (кругласутачна)
тэл./факс 20 37 61
Начальнік вакзала тэл. (+375 216) 29 22 53
Дзяжурны памочнік начальніка вакзала тэл. (+375 216) 29 21 28, (+375 29) 286 05 05 (МТС)
Каса камеры захоўвання тэл. (+375 216) 29 51 93
Адміністратар пакоі адпачынку тэл. (+375 216) 29 24 23
Афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку, прыём групавых заявак тэл. (+375 216) 29 20 77
Зала чакання павышанай камфортнасці з функцыямі сэрвіс-цэнтра тэл. (+375 216) 29 31 35

Віртуальны тур па чыгуначнаму вакзалу станцыі Орша-Цэнтральная

Кантактная інфармацыя:
Тэлефон: (+375 216) 29 24 23
Адрас: 211381, Віцебская вобл., г. Орша, вул. Заслонава, 3а

Прэйскурант на пражыванне ў пакоях адпачынку:

  • кошт 1 месца ў суткі ў 2-мясцовым нумары (№ 3,4,5) (кошт аднаго месца) — 42 руб. 30 кап. , на 12 гадзін і менш — 25 руб. 38 кап.;
  • кошт пражывання ў суткі ў 1-мясцовым нумары № 1 —  51 руб. 20 кап., на 12 гадзін і менш — 30 руб. 72 кап.;
  • кошт пражывання ў суткі ў 1-мясцовым нумары № 6 — 53 руб. 40 кап., на 12 гадзін і менш — 32 руб. 04 кап.;
  • кошт пражывання ў суткі ў 1-мясцовым нумары № 10 (павышанай камфортнасці) — 55 руб. 20 кап., 12 гадзін і больш — 33 руб. 12 кап.

Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі працуе ў кругласутачным рэжыме без выхадных дзён па тэлефонах:

(+375 222) 39 25 47 Белтэлекам
(+375 29) 739 25 47 МТС
(+375 25) 739 25 47 Life
(+375 29) 659 25 47 Velcom
і на электронны адрас brail@rw.by.

Белтэлекам 8 (0216) 29 21 28, (+375 29) 286 05 05 (МТС) — дзяжурны памочнік начальніка вакзала станцыі Орша.

Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Орша
Даступнасць Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Орша Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Орша Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Орша Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Орша Ацэнка даступнасці
Прывакзальная плошча
Даступнасць поўная. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. маецца тактыльная плітка па перыметры паркоўкі. Для выезду на платформу маецца 6 пешаходных аднаўзроўневых насцілаў.
Паркоўкі
Даступнасць поўная. Спецыяльна выдзеленыя месцы для размяшчэння аўтатранспарту МГН: на паркоўцы прывакзальнай плошчы — 6 месцаў.
Пуці руху
Даступнасць поўная. Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх шляхах руху маецца прастору для развароту. Уваход у будынак вакзала размешчаны на адным узроўні з платформай і не мае вертыкальных перашкод.
Платформы
Даступнасць частковая. На беражках перонаў маюцца папераджальныя тактыльныя поласы.
Пад’ёмныя механізмы
Даступнасць поўная. У памяшканні вакзал маецца грузапасажырскі ліфт з шырынёй дзвярэй 2 метра.
Інфармацыя і навігацыя
Даступнасць частковая. Для інфармавання пасажыраў выкарыстоўваюцца светлавыя паказальнікі, табло, піктаграмы. Гукавая інфармацыя дублюецца візуальнай на інфармацыйным табло.
Касы
Даступнасць частковая.
Камеры захоўвання
Даступнасць поўная. Вольны доступ у камеры захоўвання, маюцца стацыянарныя камеры захоўвання.
Залы чакання
Даступнасць поўная.
Пакоі адпачынку
Даступнасць частковая.
Туалетныя пакоі
Даступнасць поўная. Маюцца спецыяльна абсталяваныя туалетныя пакоі для МГН ў будынку вакзала і будынку Пасажырскага павільёна.
— поўная даступнасць
— частковая даступнасць

Пачатак работы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або пазваніце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне білетаў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Мы выкарыстоўваем файлы cookie

Гэта дапаможа вам эфектыўна выкарыстоўваць афіцыйны інтэрнэт-сайт Беларускай чыгункі і падтрымліваць карэктнае функцыянаванне яго сэрвісаў! Перад тым, як здзейсніць выбар настроек параметраў выкарыстання файлаў cookie, рэкамендуем азнаёміцца з Палітыкай апрацоўкі файлаў cookie.

Настроіць
Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47