Вакзал станцыі Пінск

Вакзал станцыі Пінск

  Пералік паслуг/Размяшчэнне Кантактныя даныя

Прадастаўленне бесправаднога доступу ў інтэрнэт (Wi-Fi)

Бясплатны і безлімітны доступ пасля аўтарызацыі.

Зона пакрыцця Wi-Fi (сетка BelRW_Wi-Fi):

Парадак дзеянняў, неабходных для падключэння да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi.(па-руску)
Парадак карыстання Wi-Fi
прапісаны ў пагадненні, азнаёміцца з якім спажывец можа непасрэдна на партале аўтарызацыі да атрымання кода аўтарызацыі. Без пацверджання згоды з умовамі Карыстальніцкага пагаднення карыстацца сеткай Wi-Fi немагчыма.

вул. Чыгуначная, 19
  • зала чакання;
  • пакоі адпачынку на другім паверсе №1- 7, 15;

Чыгуначныя касы

афармленне, пераафармленне, вяртанне праязных дакументаў на цягнікі з нумараванымі месцамі;

афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумараванымі месцамі;

Размяшчэнне: 1 паверх

 

прыём групавых заявак на рэзерваванне месцаў у цягніках з наступным афармленнем;

афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку;

Размяшчэнне: 2 паверх


тэл. (+ 375 162) 26 58 96; (па працоўных днях з 08.00 да  12.00, з 13.00 да 17.00);
Тэрміналы самаабслугоўвання з магчымасцю 
выкарыстання банкаўскай плацежнай карты
ці наяўных грашовых сродкаў
афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумераванымі месцамі;
касавая зала будынка вакзала

Размяшчэнне: 1 паверх

кругласутачна;

Прадастаўленне даведачнай інфармацыі

відэатэрмінал

Размяшчэнне: 1 паверх

кругласутачна;

Камеры захоўвання

захоўванне ручной паклажы ў стацыянарнай камеры захоўвання;

Размяшчэнне: 1 паверх

Кошт паслуг

тэл.(+375 165) 65 54 53 (кругласутачна);

Пакоі адпачынку

Размяшчэнне: 2,3 паверхі

 

тэл. (+375 165) 65 01 28; (кругласутачна).

Зарадка сотавых тэлефонаў, ноўтбукаў, планшэтаў

ажыццяўленне зарадкі прылад на бясплатнай аснове 

Размяшчэнне: 1 паверх

 

кругласутачна

Паслугі іншых арганізацый
Назва паслугі Размяшчэнне
Аптэка 1 паверх
Грамадскае харчаванне 1 паверх
Гандаль жывымі кветкамі 1 паверх
Апарат вендынгавы 1 паверх
Банкамат
1 паверх
Бухгалтарскія паслугі  1 паверх   
Цырульня  2 паверх 

 


Прадастаўленне даведачнай інфармацыі тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «Велком», СТАА «МТС», ЗАТ «БеСТ») (кругласутачна)
Начальнік вакзала тэл. (+375 165) 65 56 23
Дзяжурны памочнік начальніка вакзала тэл. (+375 165) 65 54 53
Адміністратар пакояў адпачынку тэл. (+375 165) 65 01 28
Афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку, прыём групавых заявак тэл. (+375 162) 28 58 96

Кантактная інфармацыя:
Адрас: Брэсцкая вобл., 225710, г. Пінск, вул. Чыгуначная, 19.
Тэлефоны: (+375 165) 65 01 28

Паслугі пакояў адпачынку:

  • пражыванне ў аднамесным нумары ў суткі — 39,80 руб.;
  • пражыванне ў двухмесным нумары ў суткі (ложка-месца) — 32,00 руб.;
  • пражыванне ў трохмесным нумары ў суткі (ложка-месца) — 26,50 руб.;
  • пражыванне ў аднамесным двухпакаёвым нумары павышанай камфортнасці (Люкс) — 56,00 руб.;
  • пражыванне ў аднамесным двухпакаёвым нумары павышанай камфортнасці (VIP нумар Люкс) — 74,20 руб.;
  • пражыванне ў аднамесным нумары (нумар для маламабільных грамадзян) — 37,30 руб.;

Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі працуе ў кругласутачным рэжыме без выхадных дзён па тэлефонах:

(+375 222) 39 25 47 Белтэлекам
(+375 29) 739 25 47 МТС
(+375 25) 739 25 47 Life
(+375 29) 659 25 47 Velcom
і на электронны адрас brail@rw.by.

Белтэлекам (+375 165) 65 54 53 — дзяжурны памочнік начальніка вакзала станцыі Пінск.

Электронны пашпарт даступнасці вакзала станцыі Пінск
Даступнасць Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Пінск Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Пінск Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Пінск Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Пінск Ацэнка даступнасці
Прывакзальная плошча




Даступнасць 100%
Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастора для развароту. Для выезду на платформу маецца пандус.
Паркоўкі




Даступнасць 100%
Пуці руху




Даступнасць 100%
Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастора для развароту. Уваход у будынак вакзала і будынак білетных кас размешчаны на адным узроўні з платформай і не мае вертыкальных перашкод. Уваходы ў вакзал, пакоі адпачынку маецца ліфт і асобны нумар для інвалідаў, у туалеце – спецыяльна абсталяваныя кабіны.
Платформы




Даступнасць частковая
Пад’ёмныя механізмы




Даступнасць поўная
У пакоях адпачынку маецца ліфт для маламабільнай групы насельніцтва з магчымасцю ўздыму на другі паверх.
Касы




Даступнасць 100%
Камеры захоўвання




Даступнасць 100%
Свабодны доступ у камеры захоўвання, маюцца аўтаматычныя камеры захоўвання. Аўтаматычныя камеры вар'іруюцца па вышыні.
Залы чакання




Даступнасць 100%
Пакоі адпачынку




Даступнасць 100%
Маюцца спецыяльна абсталяваны пакой адпачынку для МГН ў будынку вакзала.
Туалетныя пакоі




Даступнасць 100%
Маюцца спецыяльна абсталяваныя туалетныя пакоі для МГН ў будынку платнага туалета.
— даступнасць поўная
— даступнасць частковая
Паспорт доступности вокзала станции Пинск
    Паслугі, якія прадстаўляюцца вакзалам Пінск для асоб з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі:
    • суправаджэнне пасажыра ў будынак вакзала, білетную касу, залу чакання, платформу і перон;
    • аказанне дапамогі пры афармленні праязных дакументаў, карыстаннем камерай захоўвання;
    • прадастаўленне месца для чакання (зала чакання);
    • прадастаўленне месца для кароткатэрміновага адпачынку (пакой адпачынку);
    • аказанне дапамогі пры пасадцы ў цягнік і высадцы (пры атрыманні адпаведнай інфармацыі);
    • інфармаванне станцыі прызначэння пасажыра-інваліда аб аказанні яму дапамогі па прыбыцці;
    • арганізацыя суправаджэння пасажыра ад/да вагона;
    • прадастаўленне крэсла-каляскі для выкарыстання ў межах чыгуначнай станцыі;
    • арганізацыя суправаджэння пасажыра ад/да транспартнага сродку пры знаходжанні транспартнага сродку на тэрыторыі стаянкі для аўтамабіляў на прывакзальнай плошчы.


Пачатак работы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або пазваніце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне білетаў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Мы выкарыстоўваем файлы cookie

Гэта дапаможа вам эфектыўна выкарыстоўваць афіцыйны інтэрнэт-сайт Беларускай чыгункі і падтрымліваць карэктнае функцыянаванне яго сэрвісаў! Перад тым, як здзейсніць выбар настроек параметраў выкарыстання файлаў cookie, рэкамендуем азнаёміцца з Палітыкай апрацоўкі файлаў cookie.

Настроіць
Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47