Вакзал станцыі Віцебск

Вакзал станцыі Віцебск

  Пералік паслуг/Размяшчэнне Кантактныя даныя

Прадастаўленне бесправаднога доступу ў інтэрнэт (Wi-Fi)

Бясплатны і безлімітны доступ пасля аўтарызацыі.

Зона пакрыцця Wi-Fi (сетка BelRW_Wi-Fi):

Парадак дзеянняў, неабходных для падключэння да сеткі інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi.(па-руску)
Парадак карыстання Wi-Fi
прапісаны ў пагадненні, азнаёміцца з якім спажывец можа непасрэдна на партале аўтарызацыі да атрымання кода аўтарызацыі. Без пацверджання згоды з умовамі Карыстальніцкага пагаднення карыстацца сеткай Wi-Fi немагчыма.

вул. Касманаўтаў, 8
  • пакоі адпачынку;
  • зала чакання павышанай камфортнасці;
  • касавая зала;

Чыгуначныя касы

афармленне, пераафармленне, вяртанне праязных дакументаў на цягнікі з нумараванымі месцамі;

афармленне праязных дакументаў на цягнікі з ненумараванымі месцамі;

Размяшчэнне: 1 паверх
 
прыём групавых заявак на рэзерваванне месцаў у цягніках з наступным афармленнем;

афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку;
Размяшчэнне: 3 паверх
тэл. (+375 212) 33 24 25 (штодзённа з 07.45 да 19.15,электронны адрас: servc@lvok.vtb.rw.by);

Прадастаўленне даведачнай інфармацыі

Размяшчэнне: 1 паверх

кругласутачна - інфармацыйна-даведачны тэрмінал;

Камеры захоўвання

захоўванне ручной паклажы ў стацыянарнай камеры захоўвання і захоўванне буйнагабарытных рэчаў і прадметаў, якія не адносяцца да ручной паклажы;

Размяшчэнне: 0 паверх

Кошт паслуг

тэл. (+375 212) 33 26 45, (кругласутачна);

Паслугі насільшчыка па пераносцы ручной паклажы

дастаўка ад/да цягніка да /ад аўтатранспарту;


Кошт паслуг

тэл. (+375 212) 33 31 28, 8 (029) 818 80 74 (МТС) (кругласутачна);

Зала чакання павышанай камфортнасці з функцыямі сэрвіс-цэнтра

зарадка мабільных прылад;

даведачна-інфармацыйныя паслугі (паслугі вакзала, маршрутная сетка гарадскога грамадскага транспарту, гарадскія славутасці);

трансляцыя тэлепраграм;

заказ на афармленне праязных чыгуначных дакументаў;

заказ на браніраванне месцаў у пакоях адпачынку (гасцініцы) вакзалаў Беларускай чыгункі;

прадастаўленне інфармацыі пра паслугі залаў падвышанай камфортнасці на вакзалах Беларускай чыгункі;

выклік таксі;

выклік насільшчыка;

браніраванне столікаў у рэстаранах;

выклік медработніка.

Платныя паслугі:

капіравальна-размнажальнай паслугі;

раздрукоўка тэксту;

сканіраванне дакументаў;

прыём (перадача) факсімільных паведамленняў.

Размяшчэнне: 3 паверх

Кошт паслуг

тэл. (+375 212) 33 24 25, (штодня з 07.45 да 19.15, электронны адрас: servc@lvok.vtb.rw.by);

Знаходжанне ў пакоі маці і дзіцяці

Размяшчэнне: 2 паверх

тэл .: (+375 212) 33 31 28, 8 (029) 818 80 74 (кругласутачна);

Пакоі адпачынку

Размяшчэнне: 2 паверх

тэл. (+375 212) 33 22 88, (кругласутачна);

Аказанне першай медыцынскай дапамогі

Размяшчэнне: 1 паверх

тэл. (+375 212) 33 22 92, (кругласутачна);

Зарадка сотавых тэлефонаў, ноўтбукаў, планшэтаў

ажыццяўленне зарадкі прылад на платнай аснове (звяртацца ў касу камеры захоўвання).

Размяшчэнне: 0 паверх

Кошт паслуг

ажыццяўленне зарадкі прылад на бясплатнай аснове

Размяшчэнне: 1,2 паверх

(кругласутачна)

Паслугі іншых арганізацый
Назва паслугі Размяшчэнне
Аптэка 1 паверх
Цырульня у будынку білетных кас рэгіянальных ліній
Грамадскае харчаванне 1, 3 паверхі
Гандаль прамтаварамі 1 паверх
Абмен валюты 1 паверх
Продаж жывых кветак 1 паверх
Гандаль друкаванымі выданнямі 1 паверх
Грамадскія прыбіральні 0 паверх

 


Прадастаўленне даведачнай інфармацыі тэл. 105 (РУП «Белтэлекам», УП «Велком», СТАА «МТС», ЗАТ «БеСТ») (кругласутачна)
Начальнік вакзала тэл. (+375 212) 33 33 98
Дзяжурны памочнік начальніка вакзала тэл. (+375 212) 33 31 28, 8 (029) 818 80 74
Каса камеры захоўвання тэл. (+375 212) 33 26 45
Адміністратар пакоя адпачынку тэл. (+375 212) 33 22 88
Афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку тэл. (+375 212) 33 24 25, 33 25 23
Зала чакання павышанай камфортнасці з функцыямі сэрвіс-цэнтра тэл. (+375 212) 33 24 25

Кантактная інфармацыя:
Адрас: 210001, г. Віцебск, вул. Касманаўтаў, 8
Тэлефон: (+375 212) 33 22 88
e-mail: hotel@lvok.vtb.rw.by

Прэйскурант цэн на пражыванне ў  пакоях адпачынку:

  • кошт пражывання ў 1-месным нумары — ў суткі 52,50 руб./ палавіна сутак 31,51 руб.;
  • кошт пражывання ў 2-месным нумары — ў суткі 45,00 руб./ палавіна сутак 27,00 руб.;
  • кошт пражывання ў нумары сямейнага тыпу — ў суткі 44,50 руб./палавіна сутак 26,70 руб.;
  • кошт пражывання ў двухпакаёвым нумары павышанай камфортнасці — ў суткі 70,50 руб./палавіна сутак 42,31 руб.;

Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі працуе ў кругласутачным рэжыме без выхадных дзён па тэлефонах:

(+375 222) 39 25 47 Белтэлекам
(+375 29) 739 25 47 МТС
(+375 25) 739 25 47 Life
(+375 29) 659 25 47 Velcom
і на электронны адрас brail@rw.by.

Для арганізацыі перамяшчэння інваліда-калясачніка па тэрыторыі вакзальнага комплексу і перамяшчэння на платформы, неабходна падаць вусную па тэлефоне (+375 212) 33 31 28 або пісьмовую заяўку праз дзяжурнага памочніка начальніка вакзала.

Пашпарт даступнасці вакзала
Даступнасць Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Віцебск Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Віцебск Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Віцебск Пашпарт даступнасці вакзала станцыі Віцебск Ацэнка даступнасці
Прывакзальная плошча




Даступнасць частковая. Шырыня шляхоў руху не менш 2-х метраў, на ўсіх шляхах руху маецца прастор для развароту.
Паркоўкі




Даступнасць частковая. Спецыяльна выдзеленыя месцы для размяшчэння аўтатранспарту МГН: на паркоўцы прывакзальнай плошчы — 3 месцы.
Пуці руху




Даступнасць частковая. Шырыня шляхоў руху не менш 2-х метраў, на ўсіх шляхах руху маецца прастор для развароту. Для ўезду ў будынак вакзала, а таксама ў будынак рэгіянальных кас маецца пандус. Выхад з будынку вакзала на першую платформу размешчаны на адным узроўні з платформай і не мае вертыкальных перашкод.
Мост




Даступнасць частковая. Для праследавання на платформы № 2, 3, 4, а таксама вул. Лакаматыўная выкарыстоўваюцца шэсць пад’ёмных платформаў, размешчаных на канструкцыях пешаходнага моста.
Інфармацыя і навігацыя




Даступнасць частковая. Для інфармавання пасажыраў выкарыстоўваюцца светлавыя паказальнікі, табло, піктаграмы. Гукавая інфармацыя дублюецца візуальнай на інфармацыйным табло.
Касы




Даступнасць частковая.
Камеры захоўвання




Даступнасць частковая. Вольны доступ у камеры захоўвання.
Залы чакання




Даступнасць частковая.
Пакоі адпачынку




Даступнасць частковая.
Туалетныя комнаты




Даступнасць частковая. Маюцца пад’ёмная платформа і спецыяльна абсталяваны туалетны пакой для МГН ў будынку вакзала.
Камерцыйныя памяшканні




Даступнасць частковая. На трэці паверх цэнтральнай частцы вакзала, дзе размешчаны рэстаран, зала чакання, аптэка, пункты абмену валют, гандлёвыя аб’екты можна трапіць з дапамогай двух пасажырскіх ліфтаў.
— даступнасць поўная
— даступнасць частковая
Для перамяшчэння людзей з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі на вакзальным комплексе прадугледжаны:
  • пасажырскія ліфты;
  • пандусы;
  • пад’ёмныя платформы.

На трэці паверх цэнтральнай частцы вакзала, дзе размешчаны рэстаран, зала чакання, аптэка, пункты абмену валют, гандлёвыя аб’екты можна трапіць з дапамогай двух пасажырскіх ліфтаў.

Для праходу на платформы № 2, 3, 4, а таксама вул. Лакаматыўная выкарыстоўваюцца шэсць пад’ёмных платформаў, размешчаных на канструкцыях пешаходнага моста Пасажырскага парку. Пасадка-высадка пасажыраў з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі ў вагон ажыцяўляецца з дапамогай перасоўнага пад’ёмніка.

Спуск (уздым) у грамадскі туалет, размешчаны ў падвальным памяшканні, вырабляецца таксама з дапамогай пад’ёмнай платформы. У прыбіральні абсталявана асобнае памяшканне для абслугоўвання інвалідаў.

Прыём інвалідаў, іх законных прадстаўнікоў або суправаджаючых асоб па пытаннях карыстання паслугамі чыгуначнага транспарту ажыцяўляецца дзяжурным памочнікам начальніка вакзала або старэйшым білетным касірам (адміністратарам) па-за чаргой.

Для абслугоўвання інвалідаў, якія перасоўваюцца на калясках, афармленне праезду ажыцяўляецца праз дзяжурнага памочніка начальніка вакзала або старэйшага білетнага касіра (адміністратара). Праязныя дакументы афармляюцца на ніжнія месцы ў вагонах з месцамі для ляжання, улічваюцца пажаданні інваліда да месцаў размяшчэння ў вагоне з мэтай прадастаўлення найбольш зручных умоў праезду.

У аператыўным парадку перамяшчэнне інваліда праз пешаходны мост вырабляецца па вусным звароце да дыктару вакзала пасродкам перамоўнага абсталявання, усталяванага на канструкцыі моста з боку прывакзальнай плошчы.

Віртуальны тур па чыгуначным вакзале станцыі Віцебск

Пачатак работы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або пазваніце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне білетаў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Мы выкарыстоўваем файлы cookie

Гэта дапаможа вам эфектыўна выкарыстоўваць афіцыйны інтэрнэт-сайт Беларускай чыгункі і падтрымліваць карэктнае функцыянаванне яго сэрвісаў! Перад тым, як здзейсніць выбар настроек параметраў выкарыстання файлаў cookie, рэкамендуем азнаёміцца з Палітыкай апрацоўкі файлаў cookie.

Настроіць
Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47