Пералік пытанняў, па якіх магчыма звярнуцца да работнікаў Кантакт-цэнтра

1. Расклад руху пасажырскіх цягнікоў ўсіх відаў паведамленняў (час адпраўлення, прыбыцця) па тэрыторыі Рэспублікі Беларусь.

2. Расклад руху цягнікоў іншых чыгуначных адміністрацый.

3. Пералік і кошт, што даюцца ў цягніках, фарміравання Беларускай чыгункі.

4. Пералік і кошт паслуг, якія прадастаўляюцца  на вакзалах і станцыях Беларускай чыгункі.

5. Падбор маршрутаў накіравання з перасадкай па тэрыторыі Рэспублікі Беларусь і іншых чыгуначных адміністрацый.

6. Інфармацыя аб адмене (прызначэнні) цягнікоў (вагонаў) усіх зносін.
7. Звесткі аб спазненні цягнікоў з нумараванымі і ненумараванымі месцамі.

8. Пытанні, звязаныя з афармленнем праезду пасажыраў (уключаючы праезд дзяцей і ільготных катэгорый грамадзян); афармленне праязных дакументаў па безнаяўным разліку і па загадзя пералічаных сумах, тэрмінах дзеяння праязных дакументаў.

9. Праезд грамадзян, якім у адпаведнасці з заканадаўчымі актамі і міжнароднымі дамовамі Рэспублікі Беларусь даюцца льготы і перавагі пры праездзе чыгуначным транспартам.

10. Зніжкі, якія прадстаўляюцца пры праездзе чыгуначным транспартам.

11. Правілы і арганізацыя групавых перавозак чыгуначным транспартам.

12. Правілы і ўмовы браніравання месцаў у прамым і зваротным напрамку (у тым ліку месцаў на цягнікі іншых чыгуначных адміністрацый).

13. Даведка аб наяўнасці месцаў у цягніках прамога і зваротнага паведамленняў (уключаючы даведку аб наяўнасці месцаў у цягніках іншых чыгуначных адміністрацый).

14. Даведачная інфармацыя аб пунктах продажу, рэжыме працы білетных кас, багажных кас, камер захоўвання.

15. Кансультацыя па патрабаванням Правілаў перавозак пасажыраў, багажу і грузабагажу па тэрыторыі Рэспублікі Беларусь.

16. Кансультацыя па патрабаванням Дамовы паміж чыгуначнымі адміністрацыямі дзяржаў-удзельніц Садружнасці Незалежных Дзяржаў, Грузіі, Латвійскай Рэспублікі, Літоўскай Рэспублікі, Эстонскай Рэспублікі аб асаблівасцях прымянення асобных нормаў Пагаднення аб міжнародных пасажырскіх зносінах (СМПС) - АП.

17. Пералік і кошт паслуг чыгуначных тэрміналаў на вакзалах і станцыях Беларускай чыгункі.

18. Кошт праезду ў цягніках ўсіх відаў паведамленняў.

19. Правілы пасадкі пасажыраў у цягнік і ўмовы праезду.

20. Асаблівасці перавозкі пасажыраў з выкарыстаннем электроннага праязнога дакумента.

21. Парадак дзеянняў у выпадках выяўлення страчаных (знойдзеных) рэчаў.


Ці быў карысны артыкул?
25% карыстальнікі лічаць гэты артыкул карысным
Вам неабходна дадатковая інфармацыя?
Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю, напішыце нам або звярніцеся ў Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі па тэлефоне 105 beltelecom mts  velcom  life (кругласутачна). Пералік пытанняў, па якіх магчыма звярнуцца да работнікаў Кантакт-цэнтра
Пачатак работы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або пазваніце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне білетаў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47