Міжрэгіянальныя лініі
Міжрэгіянальныя лініі - перавозкі паміж горадам Мінскам і абласнымі цэнтрамі, паміж абласнымі цэнтрамі.

У залежнасці ад хуткасці руху цягнікоў і прыпынкаў у населеных пунктах падпадзяляюцца на бізнес-клас і эканом-клас.
Электрацягнікі серыі ЭПМ
электропоезд серии ЭПМ
інтэр'ер вагонаў

Перавозкі паміж сталіцай і абласным цэнтрам ажыццяўляюцца сучасным 7-вагонным электрацягніком серыі ЭПМ.

Адлегласць у 300 км цягнік пераадольвае за 3 гадзіны.

Маючы дынамічны аблічча і стыльны інтэр'ер, рухомы састаў абсталяваны ўсімі неабходнымі сістэмамі жыццезабеспячэння і бяспекі. Прасторныя і светлыя салоны, зручныя мяккія крэслы, інфармацыйныя сістэмы забяспечваюць камфортныя ўмовы для пасажыраў падчас руху.

Цягнік адпавядае сучасным патрабаванням і па ўзроўні камфорту і па даступнасці пасажыраў з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі.

Усе вагоны цягніка з'яўляюцца зонамі свабоднымі ад курэння.

У 7-вагонным складзе электрацягніка серыі ЭПм агульная колькасць месцаў для сядзення - 382, ​​з якіх 16 месцаў - у салоне 1-га класа.

Салон 1-га класа размешчаны ў 1-м галаўным вагоне і мае свае канструктыўныя асаблівасці, дзякуючы якім пасажырам прадастаўлена большую прастору, створаныя больш камфортныя ўмовы для адпачынку ці працы падчас паездкі.

Скураныя крэслы з рэгуляванай спінкай размешчаны ў салоне па схеме 2 + 2.
1-ы клас
  • прасторнае размяшчэнне месцаў для пасажыраў;
  • крэслы падвышанай камфортнасці з рэгуляванай спінкай і падлакотнікамі;
  • індывідуальнае асвятленне;
  • адкідной або приоконный стол;
  • магчымасць зарадкі мабільных тэлефонаў (разетка паміж крэсламі);
  • сонцаахоўныя шторы на вокнах;
  • гардэробныя памяшканне;
  • багажныя паліцы, багажныя стойкі для буйнога багажу.

У салонах 2-га класа крэслы размешчаны па схеме 2 + 3. Прадугледжана размяшчэнне ў шэраг і насупраць адзін аднаго.

2-і клас
  • індывідуальныя мяккія крэслы з рэгуляванай спінкай;
  • адкідной або маленькі приоконный столік;
  • магчымасць зарадкі мабільных тэлефонаў (разетка паміж крэсламі);
  • багажныя паліцы, багажныя стойкі для буйнога багажу.
Ва ўсіх салонах паміж парай крэслаў убудаваныя электрычныя разеткі 220V. Прадугледжана бесправоднае падключэнне да інтэрнэту (Wi-Fi).

У салонах падтрымліваецца камфортны клімат па-за залежнасці пары года. Мяккае дывановае пакрыццё забяспечвае ўтульнасць і шумаізаляцыю.

У вагонах цягніка маюцца стэлажы для буйной ручной паклажы, над сядзеннямі размешчаны багажныя паліцы. Прадугледжаны месцы для размяшчэння дзіцячых і інвалідных калясак.

У вагонах цягніка размешчаны 10 падвойных інфармацыйных экранаў і дадаткова па адным экране ў салоне 1-га класа і ў бары. У ходзе ўсёй паездкі яны інфармуюць пасажыраў аб маршруце следавання, тэмпературы паветра за бортам цягніка і бягучай хуткасці руху.

У вагоне № 3 (10) маецца бар. У вагонах №№ 2 (9), 5 (12) і 6 (13) размешчаныя санвузлы. У вагоне № 6 (13) прадугледжана зона для калясак і ровараў, санвузел абсталяваны для пасажыраў з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі.

Для хуткай і зручнай пасадкі / высадкі пасажыраў ўваход у кожны вагон цягніка абсталяваны высоўнымі падножкамі.

Пры падвышаным поссажиропотоке магчымая эксплуатацыя цягніка ў здвоеным рэжыме (7 + 7 вагонаў). Нумарацыя вагонаў у гэтым выпадку скразная.
Размяшчэнне месцаў у вагонах
1 (8) вагон
электропоезд серии ЭПМ
2 (9) вагон
электропоезд серии ЭПМ
3 (10) вагон
электропоезд серии ЭПМ
4 (11) вагон
электропоезд серии ЭПМ
5 (12) вагон
электропоезд серии ЭПМ
6 (13) вагон
электропоезд серии ЭПМ
7 (14) вагон
электропоезд серии ЭПМ
Паслугі ў цягніку

1 клас 2 клас

Вагон № 1 (8) Вагоны № 2–7 (9–14)
Зарадка мабільных тэлефонаў + +
Пячатная прадукцыя + +
Заказ харчавання + -
Паслугі стацыянарнага і мабільнага бара + +
Відэатрансляцыя + +
Месцы для курэння - -
Wi-Fi + +
Ці быў карысны артыкул?
80% карыстальнікі лічаць гэты артыкул карысным
Вам неабходна дадатковая інфармацыя?
Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю, напішыце нам або звярніцеся ў Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі па тэлефоне 105 beltelecom mts  velcom  life (кругласутачна). Пералік пытанняў, па якіх магчыма звярнуцца да работнікаў Кантакт-цэнтра
Пачатак работы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або пазваніце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне білетаў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Мы выкарыстоўваем файлы cookie

Гэта дапаможа вам эфектыўна выкарыстоўваць афіцыйны інтэрнэт-сайт Беларускай чыгункі і падтрымліваць карэктнае функцыянаванне яго сэрвісаў! Перад тым, як здзейсніць выбар настроек параметраў выкарыстання файлаў cookie, рэкамендуем азнаёміцца з Палітыкай апрацоўкі файлаў cookie.

Настроіць
Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47