У залежнасці ад хуткасці руху цягнікоў і прыпынкаў у населеных пунктах падпадзяляюцца на бізнес-клас і эканом-клас.
Перавозкі паміж сталіцай і абласным цэнтрам ажыццяўляюцца сучасным 7-вагонным электрацягніком серыі ЭПМ.
Адлегласць у 300 км цягнік пераадольвае за 3 гадзіны.
Маючы дынамічны аблічча і стыльны інтэр'ер, рухомы састаў абсталяваны ўсімі неабходнымі сістэмамі жыццезабеспячэння і бяспекі. Прасторныя і светлыя салоны, зручныя мяккія крэслы, інфармацыйныя сістэмы забяспечваюць камфортныя ўмовы для пасажыраў падчас руху.
Цягнік адпавядае сучасным патрабаванням і па ўзроўні камфорту і па даступнасці пасажыраў з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі.
Усе вагоны цягніка з'яўляюцца зонамі свабоднымі ад курэння.
У 7-вагонным складзе электрацягніка серыі ЭПм агульная колькасць месцаў для сядзення - 382, з якіх 16 месцаў - у салоне 1-га класа.
Салон 1-га класа размешчаны ў 1-м галаўным вагоне і мае свае канструктыўныя асаблівасці, дзякуючы якім пасажырам прадастаўлена большую прастору, створаныя больш камфортныя ўмовы для адпачынку ці працы падчас паездкі.
Скураныя крэслы з рэгуляванай спінкай размешчаны ў салоне па схеме 2 + 2.
- прасторнае размяшчэнне месцаў для пасажыраў;
- крэслы падвышанай камфортнасці з рэгуляванай спінкай і падлакотнікамі;
- індывідуальнае асвятленне;
- адкідной або приоконный стол;
- магчымасць зарадкі мабільных тэлефонаў (разетка паміж крэсламі);
- сонцаахоўныя шторы на вокнах;
- гардэробныя памяшканне;
- багажныя паліцы, багажныя стойкі для буйнога багажу.
У салонах 2-га класа крэслы размешчаны па схеме 2 + 3. Прадугледжана размяшчэнне ў шэраг і насупраць адзін аднаго.
- індывідуальныя мяккія крэслы з рэгуляванай спінкай;
- адкідной або маленькі приоконный столік;
- магчымасць зарадкі мабільных тэлефонаў (разетка паміж крэсламі);
- багажныя паліцы, багажныя стойкі для буйнога багажу.
У салонах падтрымліваецца камфортны клімат па-за залежнасці пары года. Мяккае дывановае пакрыццё забяспечвае ўтульнасць і шумаізаляцыю.
У вагонах цягніка маюцца стэлажы для буйной ручной паклажы, над сядзеннямі размешчаны багажныя паліцы. Прадугледжаны месцы для размяшчэння дзіцячых і інвалідных калясак.
У вагонах цягніка размешчаны 10 падвойных інфармацыйных экранаў і дадаткова па адным экране ў салоне 1-га класа і ў бары. У ходзе ўсёй паездкі яны інфармуюць пасажыраў аб маршруце следавання, тэмпературы паветра за бортам цягніка і бягучай хуткасці руху.
У вагоне № 3 (10) маецца бар. У вагонах №№ 2 (9), 5 (12) і 6 (13) размешчаныя санвузлы. У вагоне № 6 (13) прадугледжана зона для калясак і ровараў, санвузел абсталяваны для пасажыраў з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі.
Для хуткай і зручнай пасадкі / высадкі пасажыраў ўваход у кожны вагон цягніка абсталяваны высоўнымі падножкамі.
Пры падвышаным поссажиропотоке магчымая эксплуатацыя цягніка ў здвоеным рэжыме (7 + 7 вагонаў). Нумарацыя вагонаў у гэтым выпадку скразная.
|
1 клас | 2 клас |
---|---|---|
|
Вагон № 1 (8) | Вагоны № 2–7 (9–14) |
Зарадка мабільных тэлефонаў | + | + |
Пячатная прадукцыя | + | + |
Заказ харчавання | + | - |
Паслугі стацыянарнага і мабільнага бара | + | + |
Відэатрансляцыя | + | + |
Месцы для курэння | - | - |
Wi-Fi | + | + |