Рэгіянальныя лініі
Рэгіянальныя лініі - перавозкі ў межах адміністрацыйных межаў вобласці і за яе межы да чыгуначных станцый (прыпыначных пунктаў), размешчаных у найбліжэйшай горадзе абласнога падпарадкавання сумежнай вобласці, але не далей яе абласнога цэнтра.

У залежнасці ад хуткасці руху цягнікоў і прыпынкаў у населеных пунктах падпадзяляюцца на бізнес-клас і эканомклас.
Электрацягнікі серыі ЭПР
электропоезд серии ЭПР
Асноўныя характарыстыкі электрацягнікоў для эксплуатацыі на рэгіянальных лініях бізнес-класа
Найменне параметра Значэнне
Длина цягніка, м 75,2
Колькасць вагонаў 4
Колькасць месц для сядзення 216
Агульная колькасць пасажырскіх месцаў 564
Паскарэнне прытроганні з месца, м/с2 1,2
Канструкцыйная хуткасць, км/ч 160
электропоезд серии ЭПР
Інтэр'ер вагонаў

Электрацягнік мае паніжаную падлогу, што палягчае пасадку і высадку пасажыраў, светлыя і прасторныя салоны, якія ствараюць спрыяльныя ўмовы для перамяшчэння пасажыраў унутры вагонаў і паміж імі з забеспячэннем бачнасці па ўсёй даўжыні саставу.
электропоезд серии ЭПР
Дзверы электрацягніка маюць праём шырынёй 1300 мм, што ў спалучэнні з аднаўзроўневага пасадкавымі платформамі вышынёй 550 мм (еўрапейскі стандарт) дазваляе хутка ажыццявіць пасадку і высадку пасажыраў і скараціць працягласць стаянак на прыпыначных пунктах.

Для палягчэння пасадкі і высадкі пасажыраў з платформаў вышынёй 200 мм, якімі абсталявана пераважная колькасць станцый Беларускай чыгункі, прадугледжаны спецыяльныя высоўныя прыступкі.

Каля кожнай ўваходных дзвярэй цягніка маецца зона падагрэву падлогі, якая перашкаджае навалы снегу і лёду і прадухіляе магчымыя выпадкі траўматызму пасажыраў у зімовы час.

Усе ўваходныя дзверы абсталяваны цеплавымі завесамі, якія дазваляюць прадухіліць страты цёплага паветра пры пасадцы і высадцы, эканомячы тым самым электраэнергію на ацяпленне саставу.
электропоезд серии ЭПР
У адным з вагонаў кожнага складу выдзелена прасторная шматфункцыянальная зона для пасажыраў у інвалідных крэслах, з дзіцячымі калыскамі, роварамі і грувасткім багажом.

У дадзенай зоне размешчаны туалет вакуумнага тыпу, абсталяваны падагрэвам вады, дазатарам вадкага мыла і электрычнай сушкай для рук, які таксама прыстасаваны для карыстання пасажырамі з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі.

Электрацягнік абсталяваны сістэмамі кандыцыяніравання паветра і ацяплення, адаптаванымі да кліматычных умоў Беларусі, якія дазваляюць падтрымліваць камфортную тэмпературу ўнутры салонаў і ў кабіне машыніста. Магутнасць ацяпляльнай сістэмы ў зімовы перыяд здольная забяспечыць тэмпературу ў салонах да + 20 ° С, пры тэмпературы вонкавага паветра да - 30 ° С.

Вагоны маюць патройныя шклопакеты з таніроўкай, цепла-і сонцаахоўным пакрыццём, якія забяспечваюць высокі каэфіцыент цеплаізаляцыі пры захаванні высокай светопропускной здольнасці.

У пасажырскіх салонах зманціравана некалькі дысплеяў, на якія выводзіцца інфармацыя аб маршруце руху цягніка, тэмпературы вонкавага паветра, бягучым часе. З дапамогай гэтых жа дысплеяў можна ажыццяўляць трансляцыю розных відэазапісаў.
электропоезд серии ЭПР
электропоезд серии ЭПР
На сценках ўсіх уваходных пляцовак змантаваныя кнопкі і мікрафоны для экстранай сувязі пасажыраў з машыністам.

У вагонах ўстаноўлена некалькі камер відэаназірання з перадачай выявы на дысплей у кабіне машыніста.

Запісаная інфармацыя захоўваецца на працягу 72 гадзін.
Дызель-цягнікі серыі ДП1
Дизель-поезда серии ДП1
Па ініцыятыве Беларускай чыгункі ў 2011 годзе быў выпушчаны першы аднавагонных дызель-цягнік ДП1 - вынік сумеснага праекта ААТ «Кіруючая кампанія холдынгу« Белкамунмаш »і польскай холдынгавай кампаніі« PESA Bydgoszcz SA »пры ўдзеле ААТ« Мінскі вагонарамонтны завод ».

Для прывада аднавагонных дызель-цягніка ужыты рухавік фірмы «МАН» і гідраўлічная перадача фірмы «Фойт». Магутнасць сілавы устаноўкі складае 382 кВт.

Новы дызель-цягнік значна больш эканамічным сваіх рыжскіх папярэднікаў серыі ДР1, напрыклад, расход паліва ДП1 на адзін кіламетр прабегу ў тры разы менш. Далёкасць ходу на адной запраўцы паліваў вярба складае парадку 1000 км.Дизель-поезда серии ДП1
Асноўныя характарыстыкі дызель-цягніка ДП1
Найменне параметра Значэнне
Даўжыня дызель-цягніка па восях аўтасцэпак, м 27,5
Магутнасць па дызелю, кВт (л.с.) 382 (516)
Колькасць месц для сядзення 91
Агульная колькасць пасажырскіх месц
171
Сярэдняе паскарэнне дызель-цягніка на прамым гарызантальным участку шляху для цягавага рэжыму, м/с2 :
да скорасці 60 км/г
да скорасці 100 км/г
0,5
Эксплуатацыйная хуткасць, км/г 120
Дизель-поезда серии ДП1
Інтэр'ер дызель-цягніка

Унутраны дызайн дызель-цягніка адпавядае сучасным тэндэнцыям тэхнічнай эстэтыкі, формаўтварэння і тэхнічнага дызайну, забяспечвае належны ўзровень бяспекі і камфорту як пасажыраў, так і машыніста.

Салон дызель-цягнікі абсталяваны падвойнымі і патройнымі месцамі для сядзення (ўстаноўлены ў двух шэрагах), смеццязборнікамі і поручнямі.
Дизель-поезда серии ДП1
Дизель-поезда серии ДП1
У салоне размешчаны туалет вакуумнага тыпу, абсталяваны падагрэвам вады, індыкацыяй дзеючага стану.

Дызель-цягнік абсталяваны сістэмамі кандыцыяніравання паветра і ацяплення, якія дазваляюць падтрымліваць камфортную тэмпературу ўнутры салона і ў кабіне машыніста, сістэмай ахоўных паветраных завес ўваходных дзвярэй вагона.

У салоне змантаваная інфармацыйная сістэма для пасажыраў.
Дизель-поезда серии ДП1
Дизель-поезда серии ДП1

Салон дызель-цягніка абсталяваны сістэмай відэаназірання з перадачай выявы на дысплей у кабіне машыніста.

Ці быў карысны артыкул?
100% карыстальнікі лічаць гэты артыкул карысным
Вам неабходна дадатковая інфармацыя?
Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю, напішыце нам або звярніцеся ў Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі па тэлефоне 105 beltelecom mts  velcom  life (кругласутачна). Пералік пытанняў, па якіх магчыма звярнуцца да работнікаў Кантакт-цэнтра
Пачатак работы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або пазваніце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне білетаў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Мы выкарыстоўваем файлы cookie

Гэта дапаможа вам эфектыўна выкарыстоўваць афіцыйны інтэрнэт-сайт Беларускай чыгункі і падтрымліваць карэктнае функцыянаванне яго сэрвісаў! Перад тым, як здзейсніць выбар настроек параметраў выкарыстання файлаў cookie, рэкамендуем азнаёміцца з Палітыкай апрацоўкі файлаў cookie.

Настроіць
Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47