Рэгіянальныя лініі
Рэгіянальныя лініі - перавозкі ў межах адміністрацыйных межаў вобласці і за яе межы да чыгуначных станцый (прыпыначных пунктаў), размешчаных у найбліжэйшай горадзе абласнога падпарадкавання сумежнай вобласці, але не далей яе абласнога цэнтра.
У залежнасці ад хуткасці руху цягнікоў і прыпынкаў у населеных пунктах падпадзяляюцца на бізнес-клас і эканомклас.
Інтэр'ер вагонаў
Электрацягнік мае паніжаную падлогу, што палягчае пасадку і высадку пасажыраў, светлыя і прасторныя салоны, якія ствараюць спрыяльныя ўмовы для перамяшчэння пасажыраў унутры вагонаў і паміж імі з забеспячэннем бачнасці па ўсёй даўжыні саставу.
Дзверы электрацягніка маюць праём шырынёй 1300 мм, што ў спалучэнні з аднаўзроўневага пасадкавымі платформамі вышынёй 550 мм (еўрапейскі стандарт) дазваляе хутка ажыццявіць пасадку і высадку пасажыраў і скараціць працягласць стаянак на прыпыначных пунктах.
Для палягчэння пасадкі і высадкі пасажыраў з платформаў вышынёй 200 мм, якімі абсталявана пераважная колькасць станцый Беларускай чыгункі, прадугледжаны спецыяльныя высоўныя прыступкі.
Каля кожнай ўваходных дзвярэй цягніка маецца зона падагрэву падлогі, якая перашкаджае навалы снегу і лёду і прадухіляе магчымыя выпадкі траўматызму пасажыраў у зімовы час.
Усе ўваходныя дзверы абсталяваны цеплавымі завесамі, якія дазваляюць прадухіліць страты цёплага паветра пры пасадцы і высадцы, эканомячы тым самым электраэнергію на ацяпленне саставу.
У адным з вагонаў кожнага складу выдзелена прасторная шматфункцыянальная зона для пасажыраў у інвалідных крэслах, з дзіцячымі калыскамі, роварамі і грувасткім багажом.
У дадзенай зоне размешчаны туалет вакуумнага тыпу, абсталяваны падагрэвам вады, дазатарам вадкага мыла і электрычнай сушкай для рук, які таксама прыстасаваны для карыстання пасажырамі з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі.
Электрацягнік абсталяваны сістэмамі кандыцыяніравання паветра і ацяплення, адаптаванымі да кліматычных умоў Беларусі, якія дазваляюць падтрымліваць камфортную тэмпературу ўнутры салонаў і ў кабіне машыніста. Магутнасць ацяпляльнай сістэмы ў зімовы перыяд здольная забяспечыць тэмпературу ў салонах да + 20 ° С, пры тэмпературы вонкавага паветра да - 30 ° С.
Вагоны маюць патройныя шклопакеты з таніроўкай, цепла-і сонцаахоўным пакрыццём, якія забяспечваюць высокі каэфіцыент цеплаізаляцыі пры захаванні высокай светопропускной здольнасці.
У пасажырскіх салонах зманціравана некалькі дысплеяў, на якія выводзіцца інфармацыя аб маршруце руху цягніка, тэмпературы вонкавага паветра, бягучым часе. З дапамогай гэтых жа дысплеяў можна ажыццяўляць трансляцыю розных відэазапісаў.
На сценках ўсіх уваходных пляцовак змантаваныя кнопкі і мікрафоны для экстранай сувязі пасажыраў з машыністам.
У вагонах ўстаноўлена некалькі камер відэаназірання з перадачай выявы на дысплей у кабіне машыніста.
Запісаная інфармацыя захоўваецца на працягу 72 гадзін.
Па ініцыятыве Беларускай чыгункі ў 2011 годзе быў выпушчаны першы аднавагонных дызель-цягнік ДП1 - вынік сумеснага праекта ААТ «Кіруючая кампанія холдынгу« Белкамунмаш »і польскай холдынгавай кампаніі« PESA Bydgoszcz SA »пры ўдзеле ААТ« Мінскі вагонарамонтны завод ».
Для прывада аднавагонных дызель-цягніка ужыты рухавік фірмы «МАН» і гідраўлічная перадача фірмы «Фойт». Магутнасць сілавы устаноўкі складае 382 кВт.
Новы дызель-цягнік значна больш эканамічным сваіх рыжскіх папярэднікаў серыі ДР1, напрыклад, расход паліва ДП1 на адзін кіламетр прабегу ў тры разы менш. Далёкасць ходу на адной запраўцы паліваў вярба складае парадку 1000 км.
Інтэр'ер дызель-цягніка
Унутраны дызайн дызель-цягніка адпавядае сучасным тэндэнцыям тэхнічнай эстэтыкі, формаўтварэння і тэхнічнага дызайну, забяспечвае належны ўзровень бяспекі і камфорту як пасажыраў, так і машыніста.
Салон дызель-цягнікі абсталяваны падвойнымі і патройнымі месцамі для сядзення (ўстаноўлены ў двух шэрагах), смеццязборнікамі і поручнямі.
У салоне размешчаны туалет вакуумнага тыпу, абсталяваны падагрэвам вады, індыкацыяй дзеючага стану.
Дызель-цягнік абсталяваны сістэмамі кандыцыяніравання паветра і ацяплення, якія дазваляюць падтрымліваць камфортную тэмпературу ўнутры салона і ў кабіне машыніста, сістэмай ахоўных паветраных завес ўваходных дзвярэй вагона.
У салоне змантаваная інфармацыйная сістэма для пасажыраў.
У залежнасці ад хуткасці руху цягнікоў і прыпынкаў у населеных пунктах падпадзяляюцца на бізнес-клас і эканомклас.
Электрацягнікі серыі ЭПР
![электропоезд серии ЭПР электропоезд серии ЭПР](https://cms.rw.by/upload/medialibrary/273/stadler_blue_full.jpg)
Асноўныя характарыстыкі электрацягнікоў для эксплуатацыі на рэгіянальных лініях бізнес-класа
Найменне параметра | Значэнне |
---|---|
Длина цягніка, м | 75,2 |
Колькасць вагонаў | 4 |
Колькасць месц для сядзення | 216 |
Агульная колькасць пасажырскіх месцаў | 564 |
Паскарэнне прытроганні з месца, м/с2 | 1,2 |
Канструкцыйная хуткасць, км/ч | 160 |
![электропоезд серии ЭПР электропоезд серии ЭПР](https://cms.rw.by/upload/medialibrary/b87/epr_shema_small.jpg)
Электрацягнік мае паніжаную падлогу, што палягчае пасадку і высадку пасажыраў, светлыя і прасторныя салоны, якія ствараюць спрыяльныя ўмовы для перамяшчэння пасажыраў унутры вагонаў і паміж імі з забеспячэннем бачнасці па ўсёй даўжыні саставу.
![электропоезд серии ЭПР электропоезд серии ЭПР](https://cms.rw.by/upload/medialibrary/caf/salon_epr.jpg)
Для палягчэння пасадкі і высадкі пасажыраў з платформаў вышынёй 200 мм, якімі абсталявана пераважная колькасць станцый Беларускай чыгункі, прадугледжаны спецыяльныя высоўныя прыступкі.
Каля кожнай ўваходных дзвярэй цягніка маецца зона падагрэву падлогі, якая перашкаджае навалы снегу і лёду і прадухіляе магчымыя выпадкі траўматызму пасажыраў у зімовы час.
Усе ўваходныя дзверы абсталяваны цеплавымі завесамі, якія дазваляюць прадухіліць страты цёплага паветра пры пасадцы і высадцы, эканомячы тым самым электраэнергію на ацяпленне саставу.
![электропоезд серии ЭПР электропоезд серии ЭПР](https://cms.rw.by/upload/medialibrary/a0c/dveri_epr.jpg)
У дадзенай зоне размешчаны туалет вакуумнага тыпу, абсталяваны падагрэвам вады, дазатарам вадкага мыла і электрычнай сушкай для рук, які таксама прыстасаваны для карыстання пасажырамі з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі.
Электрацягнік абсталяваны сістэмамі кандыцыяніравання паветра і ацяплення, адаптаванымі да кліматычных умоў Беларусі, якія дазваляюць падтрымліваць камфортную тэмпературу ўнутры салонаў і ў кабіне машыніста. Магутнасць ацяпляльнай сістэмы ў зімовы перыяд здольная забяспечыць тэмпературу ў салонах да + 20 ° С, пры тэмпературы вонкавага паветра да - 30 ° С.
Вагоны маюць патройныя шклопакеты з таніроўкай, цепла-і сонцаахоўным пакрыццём, якія забяспечваюць высокі каэфіцыент цеплаізаляцыі пры захаванні высокай светопропускной здольнасці.
У пасажырскіх салонах зманціравана некалькі дысплеяў, на якія выводзіцца інфармацыя аб маршруце руху цягніка, тэмпературы вонкавага паветра, бягучым часе. З дапамогай гэтых жа дысплеяў можна ажыццяўляць трансляцыю розных відэазапісаў.
![электропоезд серии ЭПР электропоезд серии ЭПР](https://cms.rw.by/upload/medialibrary/b1e/ekr_epr.jpg)
![электропоезд серии ЭПР электропоезд серии ЭПР](https://cms.rw.by/upload/medialibrary/fca/salon_epr1.jpg)
У вагонах ўстаноўлена некалькі камер відэаназірання з перадачай выявы на дысплей у кабіне машыніста.
Запісаная інфармацыя захоўваецца на працягу 72 гадзін.
Дызель-цягнікі серыі ДП1
![Дизель-поезда серии ДП1 Дизель-поезда серии ДП1](https://cms.rw.by/upload/medialibrary/0fe/dp1_kalinkovichi120.png)
Для прывада аднавагонных дызель-цягніка ужыты рухавік фірмы «МАН» і гідраўлічная перадача фірмы «Фойт». Магутнасць сілавы устаноўкі складае 382 кВт.
Новы дызель-цягнік значна больш эканамічным сваіх рыжскіх папярэднікаў серыі ДР1, напрыклад, расход паліва ДП1 на адзін кіламетр прабегу ў тры разы менш. Далёкасць ходу на адной запраўцы паліваў вярба складае парадку 1000 км.
![Дизель-поезда серии ДП1 Дизель-поезда серии ДП1](https://cms.rw.by/upload/medialibrary/6ba/dp1_1_vid.jpg)
Асноўныя характарыстыкі дызель-цягніка ДП1
Найменне параметра | Значэнне |
---|---|
Даўжыня дызель-цягніка па восях аўтасцэпак, м | 27,5 |
Магутнасць па дызелю, кВт (л.с.) | 382 (516) |
Колькасць месц для сядзення | 91 |
Агульная колькасць пасажырскіх месц |
171 |
Сярэдняе паскарэнне дызель-цягніка на прамым гарызантальным участку шляху для цягавага рэжыму, м/с2 : да скорасці 60 км/г да скорасці 100 км/г |
0,5 |
Эксплуатацыйная хуткасць, км/г | 120 |
![Дизель-поезда серии ДП1 Дизель-поезда серии ДП1](https://cms.rw.by/upload/medialibrary/2f6/dp1_1_komponovka.jpg)
Унутраны дызайн дызель-цягніка адпавядае сучасным тэндэнцыям тэхнічнай эстэтыкі, формаўтварэння і тэхнічнага дызайну, забяспечвае належны ўзровень бяспекі і камфорту як пасажыраў, так і машыніста.
Салон дызель-цягнікі абсталяваны падвойнымі і патройнымі месцамі для сядзення (ўстаноўлены ў двух шэрагах), смеццязборнікамі і поручнямі.
![Дизель-поезда серии ДП1 Дизель-поезда серии ДП1](https://cms.rw.by/upload/medialibrary/97b/salon_dp1.jpg)
![Дизель-поезда серии ДП1 Дизель-поезда серии ДП1](https://cms.rw.by/upload/medialibrary/d92/fotorep_dp1_9.jpg)
Дызель-цягнік абсталяваны сістэмамі кандыцыяніравання паветра і ацяплення, якія дазваляюць падтрымліваць камфортную тэмпературу ўнутры салона і ў кабіне машыніста, сістэмай ахоўных паветраных завес ўваходных дзвярэй вагона.
У салоне змантаваная інфармацыйная сістэма для пасажыраў.
![Дизель-поезда серии ДП1 Дизель-поезда серии ДП1](https://cms.rw.by/upload/medialibrary/4ef/fotorep_komissija_dp12.jpg)
![Дизель-поезда серии ДП1 Дизель-поезда серии ДП1](https://cms.rw.by/upload/medialibrary/043/fotorep_dp1_17.jpg)
Салон дызель-цягніка абсталяваны сістэмай відэаназірання з перадачай выявы на дысплей у кабіне машыніста.
Ці быў карысны артыкул?
100% карыстальнікі лічаць гэты артыкул карысным
Вам неабходна дадатковая інфармацыя?
Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю, напішыце нам
або звярніцеся ў Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі па тэлефоне 105
(кругласутачна). Пералік пытанняў, па якіх магчыма звярнуцца да работнікаў Кантакт-цэнтра
![beltelecom](https://cms.rw.by/upload/medialibrary/011/beltelekom_b.png)
![mts](https://cms.rw.by/upload/medialibrary/5c3/MTS_b.png)
![velcom](https://cms.rw.by/upload/medialibrary/091/velkom_b.png)
![life](https://cms.rw.by/upload/medialibrary/efa/layf_b.png)