Гарадскія лініі - перавозкі ў межах горада Мінска, абласнога цэнтра і за іх межы, але не далей чыгуначных станцый (прыпыначных пунктаў), размешчаных у гарадах-спадарожніках.

Электрацягнікі серыі ЭПГ
электропоезд серии ЭПГ
 Інфраструктура, якая развіваецца, павелічэнне насельніцтва г. Мінска і гарадоў-спадарожнікаў, павышэнне дзелавой актыўнасці насельніцтва, і як следства, паскараючыйся тэмп жыцця патрабуюць якасна новага падыходу да хуткасці перамяшчэння.

Для пашырэння магчымасцей транспартнага абслугоўвання і стварэння камфортных умоў праезду пасажыраў Беларуская чыгунка рэалізуе інвестыцыйны праект, мэтай якога з'яўляецца стварэнне новага фармату пасажырскіх перавозак у межах г. Мінска і яго прыгарада, які дазваляе арганізаваць рух з невялікімі інтэрваламі, забяспечыўшы пры гэтым максімальны камфорт для пасажыраў у адпаведнасці з сучаснымі сусветнымі стандартамі.

Ролю ўнутрыгарадскіх чыгуначных перавозак у новым фармаце - выканаць функцыі «наземнага метро», падаўшы магчымасць пасажырам з мінімальнымі выдаткамі часу ажыццяўляць перамяшчэнне з магчымасцю перасадкі на іншыя віды гарадскога транспарту.

У рамках рэалізацыі дадзенага праекта Беларускай чыгункай выбраны сучасныя электрацягнікі швейцарскай кампаніі Stadler, якая мае вопыт вытворчасці рухомага саставу для чыгунак каляіны шырынёй 1520 мм.
электропоезд серии ЭПГ
Асноўныя характарыстыкі электрацягнікоў для эксплуатацыі на гарадскіх лініях
Найменне параметра Значэнне
Дліна цягніка, м 75,2
Колькасць вагонаў 4
Колькасць месц для сядзення 260
Агульная колькасць пасажырскіх месцаў 624
Паскарэнне пры троганні з месца, м/с2 1,2
Канструкцыйная хуткасць, км/г 160
электропоезд серии ЭПГ
Інтэр'ер вагонаў

Электрацягнік мае паніжаную падлогу, што палягчае пасадку і высадку пасажыраў, светлыя і прасторныя салоны, якія ствараюць спрыяльныя ўмовы для перамяшчэння пасажыраў унутры вагонаў і паміж імі з забеспячэннем бачнасці па ўсёй даўжыні саставу.
электропоезд серии ЭПГ
электропоезд серии ЭПГ

Дзверы электрацягніка маюць праём шырынёй 1300 мм, што ў спалучэнні з аднаўзроўневага пасадкавымі платформамі вышынёй 550 мм (еўрапейскі стандарт) дазваляе хутка ажыццявіць пасадку і высадку пасажыраў і скараціць працягласць стаянак на прыпыначных пунктах.

электропоезд серии ЭПГ
Для палягчэння пасадкі і высадкі пасажыраў з платформаў вышынёй 200 мм, якімі абсталявана пераважная колькасць станцый Беларускай чыгункі, прадугледжаны спецыяльныя высоўныя прыступкі.

Каля кожнай ўваходных дзвярэй цягніка маецца зона падагрэву падлогі, якая перашкаджае навалы снегу і лёду і прадухіляе магчымыя выпадкі траўматызму пасажыраў у зімовы час.

Усе ўваходныя дзверы абсталяваны цеплавымі завесамі, якія дазваляюць прадухіліць страты цёплага паветра пры пасадцы і высадцы, эканомячы тым самым электраэнергію на ацяпленне саставу.

У адным з вагонаў кожнага складу выдзелена прасторная шматфункцыянальная зона для пасажыраў у інвалідных крэслах, з дзіцячымі калыскамі, роварамі і грувасткім багажом.

У дадзенай зоне размешчаны туалет вакуумнага тыпу, абсталяваны падагрэвам вады, дазатарам вадкага мыла і электрычнай сушкай для рук, які таксама прыстасаваны для карыстання пасажырамі з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі.
электропоезд серии ЭПГ
электропоезд серии ЭПГ
Электрацягнік абсталяваны сістэмамі кандыцыяніравання паветра і ацяплення, адаптаванымі да кліматычных умоў Беларусі, якія дазваляюць падтрымліваць камфортную тэмпературу ўнутры салонаў і ў кабіне машыніста. Магутнасць ацяпляльнай сістэмы ў зімовы перыяд здольная забяспечыць тэмпературу ў салонах да + 20 ° С, пры тэмпературы вонкавага паветра да - 30 ° С.

Вагоны маюць патройныя шклопакеты з таніроўкай, цепла-і сонцаахоўным пакрыццём, якія забяспечваюць высокі каэфіцыент цеплаізаляцыі пры захаванні высокай светопропускной здольнасці.

У пасажырскіх салонах зманціравана некалькі дысплеяў, на якія выводзіцца інфармацыя аб маршруце руху цягніка, тэмпературы вонкавага паветра, бягучым часе. З дапамогай гэтых жа дысплеяў можна ажыццяўляць трансляцыю розных відэазапісаў.
электропоезд серии ЭПГ
электропоезд серии ЭПГ
На сценках ўсіх уваходных пляцовак змантаваныя кнопкі і мікрафоны для экстранай сувязі пасажыраў з машыністам.

У вагонах ўстаноўлена некалькі камер відэаназірання з перадачай выявы на дысплей у кабіне машыніста.

Запісаная інфармацыя захоўваецца на працягу 72 гадзін.
электропоезд серии ЭПГ
электропоезд серии ЭПГ
Ці быў карысны артыкул?
100% карыстальнікі лічаць гэты артыкул карысным
Вам неабходна дадатковая інфармацыя?
Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю, напішыце нам або звярніцеся ў Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі па тэлефоне 105 beltelecom mts  velcom  life (кругласутачна). Пералік пытанняў, па якіх магчыма звярнуцца да работнікаў Кантакт-цэнтра
Пачатак працы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або патэлефануйце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне квіткоў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47