Вяртанне нявыкарыстаных праязных дакументаў пры групавых перавозках

Згодна з п. 77 Правіл перавозак пасажыраў, багажу і грузабагажу чыгуначным транспартам агульнага карыстання, зацверджаных пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17 ліпеня 2015 года № 609:

«Пры вяртанні праязных дакументаў (білетаў), аформленых па групавых заяўках у міжнародных зносінах у краіны СНД, Латвійскую Рэспубліку, Літоўскую Рэспубліку, Эстонскую Рэспубліку, а таксама ў межах Беларусі, ў білетную касу чыгуначнай станцыі менш чым за сем сутак, але не пазней чым за трое сутак да адпраўлення цягніка, утрымліваецца 50 працэнтаў кошту плацкарты. Пры вяртанні праязных дакументаў (білетаў) пазней чым за трое сутак да адпраўлення цягніка, выплачваецца толькі кошт білета (без выплаты кошту плацкарты).»
 

Згодна з § 2, 4 Артыкула 30 Пагаднення паміж чыгуначнымі адміністрацыямі дзяржаў-удзельніц Садружнасці Незалежных Дзяржаў, Латвійскай Рэспублікі, Літоўскай Рэспублікі, Эстонскай Рэспублікі аб асаблівасцях прымянення асобных нормаў Пагаднення аб міжнародным пасажырскім зносінах (СМПС) - ОП СМПС:

«§2« У выпадку калі змяненне ўмоў дагавора перавозкі ці яго
скасаванне адбылося па віне перавозчыка, пасажыру (адпраўніку)
вяртаецца:

  • кошт групавога білета і плацкарты удзельнікаў групы, якія адмовіліся пачаць паездку,
  • іншыя платы і зборы, калі пры групавой паездцы адправілася няпоўнае колькасць удзельнікаў групы;
  • кошт білета (або групавога білета) і плацкарты за няпройдзеную адлегласць, калі пасажыр адмаўляецца ад далейшай паездкі на якой-небудзь спадарожнай станцыі;


§4 «У выпадку калі змяненне ўмоў дагавора перавозкі ці яго скасаванне адбылося па прычынах асабістага характару пасажыра або адпраўніка, вяртаецца вылічаная па ужывальнаму тарыфе:

  • кошт білета і плацкарты, калі групавыя праязныя дакументы прад'яўленыя для адзнакі за 7 сутак да адпраўлення цягніка;
  • кошт білета і 50% кошту плацкарты, калі групавыя праязныя дакументы прад'яўленыя для адзнакі менш чым за 7 сутак, але не пазней, чым за 3 сутак да адпраўлення цягніка;
  • кошт білета за няпройдзеную адлегласць, акрамя кошту плацкарты, калі групавыя праязныя дакументы прад'яўленыя для адзнакі менш чым за 3 сутак да адпраўлення цягніка, але не пазней за 1 гадзіны пасля адпраўлення цягніка.

Згодна з пунктам 69 EWT:

«Абмен, вяртанне i частковае пакрыццё групавых білетаў магчымы ў перавозчыкаў CIV не пазней за 3 дзён да ад'езду, у перавозчыкаў СМПС - да заканчэння тэрміну дзеяння пры наяўнасці на праязным білеце адзнакі, з выплатай пэўнага адміністрацыйнага збору.
На прапановы па глабальных цэнах дзейнічаюць іншыя правілы.»


Згодна з § 2 Артыкулы 8 Пагаднення аб міжнародным пасажырскім зносінах:

«Пасажыр (група пасажыраў) у межах тэрміну прыдатнасці білета мае права аформленыя плацкарты замяніць на новыя па тым жа маршруце пры ўмове наяўнасці свабодных месцаў і калі праязныя дакументы прад'яўленыя ў пункт продажу не пазней, чым за 6 гадзін да адпраўлення цягніка, названага ў плацкарце, а групавыя праязныя дакументы прад'яўленыя ў пункт продажу не пазней за 5 сутак (для перавозчыкаў Літоўскай Рэспублікі і Эстонскай Рэспублікі - 1 суткі) да адпраўлення цягніка, названага ў плацкарце.

Замена дапускаецца не больш за адзін раз, акрамя выпадкаў, калі ўмовы дагавора перавозкі не выкананы перавозчыкам.»

    Тарыф, спагнаны за браніраванне месцаў і афармленне праязных дакументаў (білетаў), не вяртаецца. За аперацыю па афармленні вяртання плацяжоў за нявыкарыстаныя праязныя дакументы спаганяецца устаноўленая плата.

    Ва ўсіх выпадках звароту кошту праезду за нявыкарыстаныя праязныя дакументы (квіткі) дакументы канфіскоўваюцца.
Ці быў карысны артыкул?
0% карыстальнікі лічаць гэты артыкул карысным
Вам неабходна дадатковая інфармацыя?
Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю, напішыце нам або звярніцеся ў Кантакт-цэнтр Беларускай чыгункі па тэлефоне 105 beltelecom mts  velcom  life (кругласутачна). Пералік пытанняў, па якіх магчыма звярнуцца да работнікаў Кантакт-цэнтра
Пачатак работы з даведкай
2.Скарыстайцеся бакавым меню даведкі

Праглядзіце даведачныя рубрыкі сэрвісу БЧ, якія выдзелены ў бакавым меню. Рубрыкі маюць укладзенасць (падрубрыкі) для больш выразнага cтруктуравання інфармацыі

3.Выкарыстоўвайце пошукавы радок

Хуткі пошук інфармацыйных артыкулаў па ключавых словах. Напрыклад, веласіпед

4.Звярніцеся ў Кантакт-цэнтр БЧ

Калі Вы не змаглі знайсці неабходную Вам інфармацыю ў даведцы, напішыце электроннае паведамленне або пазваніце па нумары 105 beltelecom mts  velcom  life

  • Браніраванне білетаў па тэлефоне 105 beltelecom mts velcom life (кругласутачна).
  • Служба падтрымкі пасажыраў Беларускай чыгункі па тэлефоне 151 beltelecom mts velcom life (кругласутачна), электронны адрас brail@rw.by
  • Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
  • Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47

Мы выкарыстоўваем файлы cookie

Гэта дапаможа вам эфектыўна выкарыстоўваць афіцыйны інтэрнэт-сайт Беларускай чыгункі і падтрымліваць карэктнае функцыянаванне яго сэрвісаў! Перад тым, як здзейсніць выбар настроек параметраў выкарыстання файлаў cookie, рэкамендуем азнаёміцца з Палітыкай апрацоўкі файлаў cookie.

Настроіць
Даведачныя паслугі для асоб з парушэннем слыху skype Мінск, Гродна, Гомель
Падтрымка пасажыраў, якія знаходзяцца за межамі Рэспублікі Беларусь, па тэлефоне (+375 222) 39 25 47